Gå til innhold

Doctor Who tråden!


Fluffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Clara er mye bedre uten Matt.

Jenna Coleman

Når du snakker om skuespillerene brukt navnene til skuespillerene ikke karakterene.

Anonymous poster hash: c732e...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenna Coleman

Når du snakker om skuespillerene brukt navnene til skuespillerene ikke karakterene.

Anonymous poster hash: c732e...c2e

Shut up.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenna Coleman

Når du snakker om skuespillerene brukt navnene til skuespillerene ikke karakterene.

Anonymous poster hash: c732e...c2e

Men jeg snakker ikke om skuespilleren. Så hvorfor sier jeg ikke den ellevte doktoren istedenfor Matt? Fordi jeg ikke gidder en diskusjon om nummereringen av dem. Sånn, bedre nå?

Endret av Zzyzx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktorene blir ofte referert til ved sin skuespillers navn for å skille dem fra hverandre :)

Jeg likte episoden veldig godt. Den gikk steder jeg ikke hadde tenkt vi skulle se en gang og på en måte bekreftet John Hurt-doktoren som en i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Frykten

Så det var altså bare noe de innbilte seg, disse tre personene som så og hørte den? Er kjempeforvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er forsåvidt gammel moro, så mulig dere har sett den før. Men gøy:

f0PXozV.jpg

:biggrin:

Endret av Pingting
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var altså bare noe de innbilte seg, disse tre personene som så og hørte den? Er kjempeforvirret.

Min oppfatning er at det aldri egentlig ble besvart, og at det er nok litt opp til hver enkelt hvordan man velger å tolke den scenen :) Det lille glimtet vi så da teppet ble dratt av, samt spørsmålet om hvem som skrev 'Listen' på tavla, fikk meg til å tenke at det kunne være en Silent, men da burde de jo heller ikke husket noe av det som skjedde inne på rommet til mini-Pink. Så, det kan ha vært kollektiv innbilning/hallusinasjon, det kan ha vært et annet barn på barnehjemmet, det kan ha vært en alien...mange muligheter.

Jeg likte veldig godt Listen, men skjønner ikke helt hvordan Orson Pink hadde en SB6-drakt. Er ikke noen tvil om at BBC har et rimelig stramt budsjett, men de kunne fjernet/byttet ut merket liksom.

Håper Clara forsvinner snart, hun har irritert vettet av meg siden Bells of Saint John, og det blir bare verre og verre. Toppet seg helt for meg i The Caretaker, synes hun har blitt en svært lite interessant parodi på seg selv. (Ikke noe imot Coleman, bare så det er sagt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Er det noen plass på nett jeg kan se de siste episodene? Har kun nettbrett så torrent går ut.

Jeg har fulgt Doctor Who på netflix og har fått sett The time of the Doctor, men det tar vel en stund før den nyeste sesongen dukker opp der.

Jeg synes det var kjempe trist at Matt Smith er borte. Jeg likte han faktisk ganske godt. Kom en tåre og to i den siste episoden jeg har sett :sjenert: Men jeg er veldig spent på å få sett den nye doktoren i aksjon :)

Burde jeg forresten fått med meg de gamle sesongene? Jeg har kun sett 2005+ versjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen plass på nett jeg kan se de siste episodene? Har kun nettbrett så torrent går ut.

Det går da an å få torrenter på nettbrettet også. PM meg om du vil vite hvordan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg forresten fått med meg de gamle sesongene? Jeg har kun sett 2005+ versjonen.

Jeg har ikke sett de gamle, og det er en god grunn til det. Jeg er komplettist, såpass at det nesten er tvangstanker, og man får faktisk ikke tak i alle de gamle. Flere av dem er tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Jeg har ikke sett de gamle, og det er en god grunn til det. Jeg er komplettist, såpass at det nesten er tvangstanker, og man får faktisk ikke tak i alle de gamle. Flere av dem er tapt.

På amerikanske netflix ligger alle(mange?) de gamle sesongene. Derfor jeg lurer på om de er noe å se.

Har fått ordnet med engelsk ipadresse på nettbrettet nå så jeg kan få sett episodene på BBC sin nettside. Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som ikke liker den nyeste sesongen? :( Har lastet ned episodene men klarer ikke å konsentrere meg like mye som tidligere og gjør alt mulig annet mens en episode står på.

Anonymous poster hash: f700b...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som ikke liker den nyeste sesongen? :( Har lastet ned episodene men klarer ikke å konsentrere meg like mye som tidligere og gjør alt mulig annet mens en episode står på.Anonymous poster hash: f700b...169

Jeg sliter litt med å venne meg til den nye doktoren, men mye av grunnen er at jeg føler at Clara nesten har en større rolle en doktoren akkurat nå. Jeg Håper jeg vil like sesongen bedre etter hvert som jeg lærer den nye doktoren å kjenne.

Anonymous poster hash: 39509...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter litt med å venne meg til den nye doktoren, men mye av grunnen er at jeg føler at Clara nesten har en større rolle en doktoren akkurat nå. Jeg Håper jeg vil like sesongen bedre etter hvert som jeg lærer den nye doktoren å kjenne.

Anonymous poster hash: 39509...e18

Helt sant, alt handler jo om Clara og han derre Pink, og jeg har ikke fått like godt forhold til hun som med de andre. Håper hun blir byttet ut.

Anonymous poster hash: f700b...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bekreftet at julespesialen blir hennes siste episode.

Det er per i går ikke bekreftet så langt jeg vet, og jeg følger med på mange podcaster, nettsider osv. Men det spekuleres i OM hun forsvinner etter denne sesongen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bekreftet at julespesialen blir hennes siste episode.

Nope, det vil ikke bli offentliggjort før sesongavslutningen sendes. Hvorvidt hun blir eller drar vil avsløre hvordan sesongfinalen slutter, så det er dermed hemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...