Gå til innhold

Brullup i utlandet med familie og venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo begynne med å si at jeg personlig ikke er for bryllup i utlandet, men er spent på hva andre mener.

Jeg selv synes dette er egoistisk å planlegge bryllup i utland,selv om brudeparet tar store deler av kostnaden, det blir fortsatt større utlegg for gjesten enn om de hadde giftet seg hjemme.

De sier det er frivillig og delta, men hva om de som reagerer er nær familie, kan de da si nei uten å såre noen?


Anonymous poster hash: de885...320



Anonymous poster hash: de885...320
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte nei til nær familie, og det var ingen sure miner. Som student kunne jeg ikke ta meg fri i 2 uker fra sommerjobb (på grunn av tapt arbeidsinntekt, og umulig å få jobb med fri midt i juli) og betale de 30 000 som turen kostet. Det var så dyrt, var i et av disse mer eksotiske, fjerne landene. Syns så klart det var kjempe dumt, men sånn blir det dessverre noen ganger.



Anonymous poster hash: aac30...dbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir å velge mellom pest eller kolera ja, men folk bør heller bare si nei og gi en beskjed om hvorfor, enn å bitche om hvor dyrt det blir for dem. Må da gå an å være ærlig om at når man skal bruke flerfoldig tusener på en tur så vil man velge destinasjonen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha bryllup i utlandet. Har invitert de kun de aller nærmeste (foreldre og søsken). Vi betaler overnatting på stedet. Jeg var redd for reaksjonen på at det blir i utlandet men de sier de gleder seg og ser på dette som "årets familietur". Hadde noen gitt uttrykk for at de ikke hadde råd, så hadde vi hjulpet dem.

Dette jeg sier nå kommer sikkert mange til å protestere på men våre familier står ganske sterkt ilag og vi kjenner hverandre veldig godt. At noen hadde takket nei av en annen grunn enn det økonomiske ville ha vært veldig rart da vi alle er svært knyttet sammen og vant til å feriere ilag. At fjernere slektninger, venner og bekjente derimot hadde takket nei har jeg full forståelse for (men nå har vi ikke invitert noen andre heller).

Anonymous poster hash: 97cf5...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...