Gå til innhold

Step away - nothing to see here :)


Guybrush

Anbefalte innlegg

Jeg er nok samme som deg, guybrush. Men også litt soldier. Bare jeg har hendene på magen stedet :)

Jeg har aldri klart å sove rett opp og ned på ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

Jeg har aldri klart å sove rett opp og ned på ryggen :)

Jeg har en fast rutine på det. Først frefaller, deretter soldier. Sovner som regel i soldier-posisjonen. Så varier det mellom frefaller og fetus. Tror jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En TED-talk fra en av ildsjelene i klubben min SalsaNOR :)

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten bekreftet hva som har feilet meg den siste måneden, etter 10 blodprøver (sikkert flere enn totalt i resten av mitt liv) :)

Cytomegalovirusinfeksjon. Samme symptomer som kyssesyka, kjeeeempegøy. Forventet rekonvaliseringstid - alt fra uker til et år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Å glemme å handle inn mat kan føre til interessante forsøk med ting man finner i fryseren. - dagens jungelord.

Jeg vil ha ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Det skjønner jeg godt du vil ha! Tror ikke det er så veldig mye trøst, men jeg vil veldig gjerne ha ferie jeg og. Eller, mer ferie da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Halla bloggeeeen!!

Jepp, en stund siden sist. Mye å gjøre - bissi bissi. Anywho - sist lørdag deltok jeg på noe for første gang her i bartehovedstaden - den infamøse Toilldagen. For å illustrere, alle butikkene i sentrum har syke tilbud, noen svært begrenset, folk står i kø utenfor alle butikkene 1-2 time før åpningstid også er det mer folk enn det nesten er på søttende mai (føles tildels slik).

Etter en slitsom dag endte jeg opp med et elektrisk piano, 2 jeans fra johnny love og tiger of sweden, en kul trenchcoat-ish jakke, et par spisse mørkebrune skinnsko og no annet tjafs. Butikken Retro var en stor overaskelse oppe i mølja. I motsetning til de fleste beholdt de god service, litt overraskende å se butikker som faktisk tilbyr skreddertjenester også. Nice one.

Jepp også skaffa jeg meg en slik :D Må vel kalles årets kupp i forhold til prisen jeg betalte, at jeg klarte grafse til meg en av de 5 og at de aldri normalt sett er på tilbud.

xl_3_ensebch1.jpg

Shoppingdilla har satt seg, så jeg fortsatte like fullt med å kjøpe meg et par kashmirskjerf, en blazer i marineblått, en grå cardigan, et par v-hals gensere i burgunder og mørk-lilla, 2 batterier til kameraet mitt i tillegg til vertikalgrep

<3 Ebay !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte laptop, SSD-disk, rød skjorte, harry potter stæsj i gave til søsteren min, ryggesensor for ettermontering til "skranglekassa" jeg har fixa for å spare hovedbilen, og no annet tjafs :)

Og Saucony Progrid Guide 6 + pulsbelte med bluetooth.

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Datt over denne ikveld, måtte le litt :D

http://www.5080.no/2012/01/wikipedia-gir-opp-kampen-mot-kvinneguiden/

Wikipedia gir opp kampen mot Kvinneguiden

Publisert 27.01.2012
5203895255_19130e0769_o-244x300.jpg

(foto: flickr.com/huffstutterrobertl)

– Har flere skribenter med mer fritid.

Det digitale oppslagsverket Wikipedia har besluttet å legge inn årene. Grunnen er den harde konkurransen fra nettsidene Kvinneguiden, Barnimagen og Snartmamma.

– Vi klarer rett og slett ikke dekke alle områdene disse nettsidene dekker. I tillegg til å innholde informasjon om alt fra åpningstider til flekkfjerningstips, produseres innholdet deres av mange flere engasjerte skribenter med mye mer fritid, skriver Wikipedia-grunnlegger Jimmy Wales i en pressemelding publisert i dag på Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer igrunn på hvordan jeg kan være fra trøndelag og bo i tørnderhovedstaden - men like fullt kun skaffe meg venner (så og si) som opprinnelig er fra andre steder i landet? Alle er jo bortreist ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jaja, da er man blitt et år eldre og ett skritt nærmere avslutningen :P Men hva gjør vel det når været har vært fenomenalt, selskapet koslig og man kan smile mens man ligger utslått på sofaen.

Jeg antar jeg ligner litt på denne kjekke karen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...