Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Nå er jeg utrolig fristet til å henge meg med på nm i banning :kjefte:

Etter over et døgn uten blødninger så kommer det jaggu meg igjen *ildenkomemr fra både øre,neseog munn* Knurr. Er så forbanna lei av blødninger og bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det betaler seg å være tålmodig og standhaftig i tre kvarter nå og da! Bra det gikk lettere med tannkosten i dag! Håper du snart slipper mer blødnings-styr, det er vel nok på deg nå for en gooood stund... Håper du sover godt i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det betaler seg å være tålmodig og standhaftig i tre kvarter nå og da! Bra det gikk lettere med tannkosten i dag! Håper du snart slipper mer blødnings-styr, det er vel nok på deg nå for en gooood stund... Håper du sover godt i natt! :)

Nå er jeg lei av blod og bind ja, nå vil jeg ha litt fri men samtidig kan jeg gjerne få stabilitet med en gang slik at jeg vet når jeg kan forvente mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten tvers igjennom, har ikke hodet med meg i det hele tatt :( Huset er i det minste litt ryddig og rent på overflaten.

I går bestilte jeg meg ny bukse og genser på janus sitt salg

http://www.janusull.no/detaljer/48052101/janus-sportswool-bukse#.VB_78IkazCQ

http://www.janusull.no/detaljer/4522203/janus-sportswool-hettegenser#.VB_8DIkazCQ

Begge i turkis :)

Ups, kanskje det er på tide med litt mat i skrotten? Ikke rart jeg er litt susen, kl er snart ett og jeg har ikke spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine ullklær :) Jeg har på meg ull for første gang i dag, sesongen er i gang! Jeg og jenten min bruker ull hver dag fra høst til senvår, omtrent. Det er ikke tull at ull er gull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte virkelig det lange bråtet buksen hadde fått, har en med kort bråt som jeg elsker men blir så klumper med støvler og vintersko og nå er problemet løst :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de var stilig jeg også mayami :)

Nå ligger lita å synger for seg selv, hun har jo sovnet på et knips før kl 19 både lørdag og søndag når hun ikke hadde dupp. I dag har hun vært i bhg og sovet 30 min, håper hun sovner snart. Vi har vært ute og jobbet rundt huset i 1,5 time etter middag også og hun spiste kveldsmat ute. Fornøyd med den og hun hadde i seg ganske bra med mat også .

Jeg er også fornøyd med at det ser bedre ut rundt oss også :tommelopp: Gleder meg til vi får alt malt og planert, bort med stilaser. Lei av at det ser uryddig ut og jeg ikke kan gjøre noe med det, er ikke lurt å sette meg på å fjerne stilaser ;)

Nå blir det litt hekling .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender over en klunk med energi!

Og et bredt smil.... la det gå inn i beinmargen din og varme deg innenfra :))))))))))

Passe sliten selv her jeg sitter... men nok energi til å lage hjemmelagde knekkebrød.

Er det mulig å lage en plan for å bygge opp energien? hva tapper deg for krefter, hva gir deg krefter?

Fyll på med det som gir energi. Få MER hjelp... lettvinte løsninger i huset osv. så kan fokuset ditt være på deg selv (både sorg og glede, smerter og velvære)- og på Lille og mannen. (evnt. få litt barnevakt også).

Har du begynt å trene, eller orker du bare ikke? ;)

stor klem til deg på en grå tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på noe: har du prøvd musikk som "terapi"?

ikke akkurat terapi da, men til å påvirke humør og energi? ;) Har selv satt på rolig og nydelig musikk idag, og blir selv rolig og salig i sjelen. Og glad. Det kan jo være verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskehjelp! Om ikke annet så i alle fall en gang slik at det blir skikkelig rent og fint - clean slate! Mye mindre energikrevende å holde det slik og lettere å fokusere på andre ting. Har ikke så veldig mye energi til overs her i dag, men det jeg har av reserve sendes herved over! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det, hva som gir meg energi? Akkurat nå er det ingenting som gir meg energi virker det som.

Dansing gir meg energi, med inspirerende pedagog er det lykke på jord men det er ikke noe alternativt tilbud her vi bor nå. Ikke kan jeg gjøre alt jeg har lyst til enda heller, men det blir forhåpentligvis om ikke så lenge.

Har kommet ovenpå med huset, og lettvinte løsninger synes jeg vi har. Vet faktisk ikke om jeg hadde synes det var greit å ha en fremmed vaskehjelp selv om jeg har ønsket meg det før ;) Svigermor får i alle fall ikke vaske her, hun er en av de som tapper meg, men det er jo på sånn generell basis til vanlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I så fall, trinn 1: Unngå for mye svigermor...! :) Lettere sagt enn gjort ja...

You don't say :forvirret:

Merker jeg har bitte litt mer energi etter lita har sovnet, har vel hatt det de siste dagene. En til tider veldig trassig toåring som spenner seg i bue når hun skal steller for kvelden er ganske krevende når man er alene om kveldsstellet..

Jeg har hatt en økt med styrke på kveldingen også, bare 10 min men jeg kjenner jeg ikke bør starte med noe mer, jeg får heller bare øke på for hver dag :) Må få litt mer styrke i denne kroppen så blir det bra :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra - you go girl! :) Trassige 2-åringer er en håndfull uansett hvor mange man er... Her har vi prosjekt "nekter å sitte i stolen min og skal sitte på fanget og spise mat" gående. Moro, du...

(Er forresten usikker på om jeg hadde greid ti minutter styrke selv jeg - men så er jeg jo eksepsjonelt lat av meg også.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det prosjektet gående delvis vi også, jeg har gitt litt opp, har valgt tannpuss og leggetid som hovedkamper akkurat nå så får vi heller jobbe litt mer med sitte på egen stol igjen senere siden det er sånn 50/50 her at hun faktisk sitter i stolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...