Gå til innhold

Fløyelsmyk dagbok


Zenobia

Anbefalte innlegg

Og der var jeg igang.

Lading av ipod. På den andre PC-en får jeg et tydelig tegn på at den er ferdigladet. På den nye, med ny, oppdatert itunes, får jeg ikke. Eller er jeg utålmodig? Skal vente en time til.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En helt vanlig dag. Sliter som vanlig med selvdisiplinen. Er i gang.

Jeg SKAL gå tur i dag. Unnskyldninger: det er for sent. Det er andre ting jeg burde prioritere.

NEEEEEEEEEEEIIIIII!! Ut på tur, aldri sur. Kom igjen. Det er ikke for sent, og bedre kondis MÅ prioriteres.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og velkommen hit. :)

Etter solid trimøkt påfører kanskje Gloria in excelsis deodorantis under armus? :skratte:

*ja det er min form for humor - beklager så meget*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og velkommen hit. :)

Etter solid trimøkt påfører kanskje Gloria in excelsis deodorantis under armus? :skratte:

*ja det er min form for humor - beklager så meget*

Takk, henger mest i en uinteressant tråd :icon_lol: og trimmer lattermusklene. Min latin kunne vært stødigere. Ga opp å lese James Joyces 'Ulysses' pga. alle latinreferansene. Har du lest den?

Det ble forøvrig en passe lang tur, litt kaldt, og litt nordlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, gratulerer med dagbok ^^

Ooh..Nordlys, jeg eeelsker nordlys :D
Planlegger å skaffe meg en bedre linse slik at jeg har mulighet å ta bilder av nordlyset...
Mobilen min klarer det :fnise:
347duog.jpg-Ikke dårlig for ett mobil kamera eh? :D

Klem og god natt ^^

Endret av The Tardis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har nok ikke lest den...men når du gjør det kan jeg kanskje få et kjapt resymè? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, gratulerer med dagbok ^^

Ooh..Nordlys, jeg eeelsker nordlys :D

Planlegger å skaffe meg en bedre linse slik at jeg har mulighet å ta bilder av nordlyset...

Mobilen min klarer det :fnise:

347duog.jpg-Ikke dårlig for ett mobil kamera eh? :D

Klem og god natt ^^

Takk og takk.

Wow, nei det var sannelig ikke dårlig til et mobilkamera å være! Jeg har forsøkt med nettbrett, men det ble bare sort.

:klem1: tilbake, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har nok ikke lest den...men når du gjør det kan jeg kanskje få et kjapt resymè? :jepp:

Hvis jeg husker det! Den er midlertidig gitt opp. Lånte på biblioteket. Har ikke eget eksemplar. Skal ta et hint om du faktisk sender meg en førsteutgave :hallo: Plottet, i den grad det er noe, er at hele boken foregår på samme dag i en liten irsk(?) by. Med mye stream of conciousness-avsporinger innimellom, pluss latin :sno:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for at det ikke blir spasertur i dag, entrer jeg KG med beven. Men akkurat for lite beven til å kunne kalle det trim.

Innlegg #2: Det ble ikke spasertur.

Innlegg #3: Det ble om ikke beven, i hvert fall SOLID lattermuskeltrim i den fjerneste tråden.

Endret av 1GLORIA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk.

Wow, nei det var sannelig ikke dårlig til et mobilkamera å være! Jeg har forsøkt med nettbrett, men det ble bare sort.

:klem1: tilbake, forresten

Ja det virker helt svart når jeg tar bilde, men bruker en dobbelblitz..Har fått klarere bilder med mobilen, men var så :fryser: ute :fnise:

*shaky hands..*

Har du hatt en fin dag idag da? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for at det ikke blir spasertur i dag, entrer jeg KG med beven.

Hyggelig at du tar med beveren din på nett-omvisning. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker helt svart når jeg tar bilde, men bruker en dobbelblitz..Har fått klarere bilder med mobilen, men var så :fryser: ute :fnise:

*shaky hands..*

Har du hatt en fin dag idag da? :D

Kan ikke klage på dagen :bigfoot: Og nå har jeg viklet meg inn i den uinteressante tråden. En helaften med fjas!!! :legrine:

Hvis du har noe vesentlig uinteressant å melde om din dag, håper jeg at du offentliggjør det her, der eller i dagboka di :hoppe: Artig at du titter innom :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, så ble det ikke innlegg på sørdag, dvs et lørdagsinnlegg ble redigert søndag, men det teller ikke.

Har gått tur i dag. Har vært uten nett i noen timer (dramatisk).

Er usikker på hvor mye jeg egentlig vil dele med offentligheten. Risikerer at jeg senere må lage innlegg som AB, og det har jeg tenkt å unngå. Skal ikke identifisere meg. Lett at dagboken da blir full av selvfølgeligheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men jeg kan godt fortsette å si hei allikevel...hvis jeg får lov. :)

Trivialiteter er liv det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, men jeg kan godt fortsette å si hei allikevel...hvis jeg får lov. :)

Trivialiteter er liv det også.

Det har du min aller velvilligste tillatelse til :hjertesmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter. Siden jeg har velutviklet lakenskrekk, er min første tanke nå å krype til køys. Dette er mitt hundrede innlegg, og jeg vil sette opp noen regler for meg selv:

ALDRI svare kun med et emotikon.

ALDRI bare lime inn en lenke.

Jeg skal skrive tekst. Jeg skal skrive hele setninger til svar. Har syndet mot dette. Begynner på ny frisk.

Mulig jeg må føye flere til. Jeg vil forbedre og utvikle prosaen min. Da nytter det ikke med halvkvedede viser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal følge din utvikling med beven. :jepp:

Også kan du demme opp for dårlig språk (ref. bever-allusjonen). Jeg skal hente ordboka, og se at jeg har brukt ordet allusjon riktig. Ordbøker er bra! Best på nett? Vi sees i en uinteressant tråd, om jeg kjenner deg rett :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...