Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Intet mindre enn tre visninger i dag. Bah! Men litt kult å få være den som viser rundt, på vanlig visning får jo ikke selger lov til å være der. Jeg kan ikke hjelpe for at jeg har en god magefølelse for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det hadde vært så inderlig bra! Da kan jeg få det kjøkkenet jeg ønsker meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde vært så inderlig bra! Da kan jeg få det kjøkkenet jeg ønsker meg. :)

Det høres kjent ut :fnise:

:hoppe: for en god pris :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger oksygen... Er så inderlig på hæla når det gjelder jobben, har fire bunker med arbeid liggende som burde ha vært rettet. I kveld er det barnebursdag, i morgen skal 10. ha prøvemuntlig, på onsdag får jeg inn 28 gigantiske elevarbeid samtidig som det er visning på kvelden. Jeg burde ha begynt med foreldesamtaler for to uker siden og har fortsatt ikke montert mariusgenseren jeg har strikket ferdig. Katta burde ha vært sterilisert og det er to uker til vi begynner med tentamen der jeg får hele TRE rettebunker som skal være ferdige på null komma niks...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi endelig solgt huset vårt. :) Nå begynner jobben med å ta igjen alt jeg burde ha gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hun er sikkert altfor opptatt der ute i virkeligheten, men jeg håper at hodet er over vannet

og at sommeren gjør deg godt, G. Jeg tenker på deg.  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...