Gå til innhold

Faithys dagbok


Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hyggelig svar.

Hvorfor får jeg ikke opp uttrykksikonene til høyre på skrivebordet? Er bltt så mye endringe i det siste at jeg orker snart ikke orientere meg lenger.

Nå høres du sur ut Faithy, men du er jo egentlig ikke det. Har det SÅ bra nå med de nærmeste rundt deg. Påskeferie fra i morgen. Derfor litt kos i kveld med et glass vin etter resten har lagt seg. Knallsol i dag. Meldt i morgen også. Omtrent de eneste i landet har jeg inntrykk av.

Men hvordan får jeg opp de herskens tegnene da? Får jo ikke gitt vanke klem---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg her inne igjen en snartur. Hatt påskegjester en uke som dro hjem i dag. Tomt i huset, men litt godt også. Kan dusje når jeg vil, spise når jeg ønsker, stå opp og legge meg etter behag.

Er jo faktisk godt å være singel: Ny og deilig opplevelse.

Og ennå har jeg hele TO fridager. Kino imorgen,faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig svar.

Hvorfor får jeg ikke opp uttrykksikonene til høyre på skrivebordet? Er bltt så mye endringe i det siste at jeg orker snart ikke orientere meg lenger.

Nå høres du sur ut Faithy, men du er jo egentlig ikke det. Har det SÅ bra nå med de nærmeste rundt deg. Påskeferie fra i morgen. Derfor litt kos i kveld med et glass vin etter resten har lagt seg. Knallsol i dag. Meldt i morgen også. Omtrent de eneste i landet har jeg inntrykk av.

Men hvordan får jeg opp de herskens tegnene da? Får jo ikke gitt vanke klem---

Hei igjen og fortsatt god påske ;)

Du får frem smiliene på høyre side ved å klikke på smileyen i menyen over skriveskjemaet, rett under Størrelser. Ikke veldig intuitivt, og jeg lette gjennom hele config-delen for forumet i brukermenyen før jeg kom på å sjekke det :ler:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd det,jo. Og trykt på "Vis alle". Ingenting skjer. får ingenting opp. Må ha trykket på ett eller annet som har stengt hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... kan det være at du har slått av javascript? På smilieskjemaet er det et kryss øverst for å slå det av, og så må du klikke på smilefjeset for å slå det på igjen. Det er sånn hos meg i alle fall.

Hvilken nettleser bruker du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så er jeg her inne jeg også.

Vanlig dame som ønsker kontakt med mange hyggelige mennesker.

Har faktisk vært litt tilbakelent når det gjelder dette med å få nick, men etter å ha lest disse trådene ønsker jeg å være sammen med dere.

Håper jeg blir mottatt.

Huff. Ble sent nå. (Vært i vennelag og var noe oppstemt når jeg kom hjem)

God natt. :)

:vinke: Grattis med dagbok da. :bolledeig:

Alt bra?

Blindtarmsoperasjon :sjokk: fikk du sykt vondt ut av det blå først da eller? :redd:

K82 er stolt for at han fant dagboken uten link. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... kan det være at du har slått av javascript? På smilieskjemaet er det et kryss øverst for å slå det av, og så må du klikke på smilefjeset for å slå det på igjen. Det er sånn hos meg i alle fall.

Hvilken nettleser bruker du? ;)

Takk for at du stiller opp. Forsøkt alt dette. Men feltet over der smileikonet ligger fungerer ikke. Selv om jeg trykker på krysset aldri så mye. Nettleser er vel ikke så viktig i dette da dette har fungert helt greit tidligere. Må være ett eller annet jeg har gjort ang. innstilling,men skjønner ikke hva dette skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Grattis med dagbok da. :bolledeig:

Alt bra?

Blindtarmsoperasjon :sjokk: fikk du sykt vondt ut av det blå først da eller? :redd:

K82 er stolt for at han fant dagboken uten link. :opplyser:

Hei, koselig å få besøk. Her er alt supert.

Blindtarmen er et avsluttet kapittel, for å si det slik. Ikke direkte ut av det blå, men gikk 4 timer fra jeg fikk ondt til jeg søkte hjelp. Men alt gikk flott.

Flink du var til å finne frem uten link, eller kart og kompass.

Nattaklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig å få besøk. Her er alt supert.

Blindtarmen er et avsluttet kapittel, for å si det slik. Ikke direkte ut av det blå, men gikk 4 timer fra jeg fikk ondt til jeg søkte hjelp. Men alt gikk flott.

Flink du var til å finne frem uten link, eller kart og kompass.

Nattaklem til deg

:vinke:

Flere som nyter påskenatten her altså. :bond:

Såpass ja :sjokk::troest:

Ja, jeg klarer uansett ikke bruke kompass jeg. :sjenert:

Tar imot en nattaklem jeg :helen: selv om jeg ikke har lagt meg enda. :fnise:

Hatt en fin påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg bruke uttrykksikonene igjen. Moderator fikset det. Takk for tipset,Kristian :)

Og takk til deg vankern for omtanken :)

Nå var det sengetid,Faithy, :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du har jo vært innom dagboka mi før du! Glemske meg! :klaske::flau:

Håper du har en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg bruke uttrykksikonene igjen. Moderator fikset det. Takk for tipset,Kristian :)

Og takk til deg vankern for omtanken :)

Nå var det sengetid,Faithy, :søvn:

Så bra . :nigo: Jeg klarer ikke å skrive et innlegg uten uttryksikon. :ler: Da må jeg i alle fall være veldig sur og grinete. :skratte:

Skjer a? Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen spesielle planer.

Blir nok alenehjemme helg for meg :vetikke:

Du da?

Samme her tror jeg. ;) Bare å komme på besøk. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, takk Mia bare bra. Ser det er en stund siden jeg har vært innom her.

Vært å sett den snille mannen på kino i dag. Morsom film.

I morgen er det frisørdame. Trenges. "Plutselig" er håret ute av fasong, ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt :goodbye:

Er så deilig å bli dulla med hos frisøren, hvis de har vett til å holde kjeft :fnise:

Håper du blir/ble fornøyd ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...