Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Spontanaborten er et faktum, og for å legge den fortest mulig bak meg så vil jeg prøve igjen så fort som mulig! :)

Er på blødningsdag 3 nå (mistet 5+6)

Planen min nå er å vente til blødningen har stoppet, og deretter begynne med EL tester for å se når jeg får eggløsning så vi kan få det til å klaffe :)

Så alle kjære KG mennesker. Kryss fingrene for meg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese :klem:

Masse lykke til videre, håper det ikke tar lang tid før det klaffer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese :klem:

Masse lykke til videre, håper det ikke tar lang tid før det klaffer igjen :)

Tusen takk :) Jeg bare håper så inderlig at jeg blir lett gravid igjen. Sjansene er visst store rett etter en SA har jeg lest.

Huff, så leit! Men det er kanskje greit å få det avklart. Jeg sender EL-støv i din retning :blomst:

Tusen takk :) Syns det er utrolig leit med disse spontanabortene :(

Først en SA i April 2012. Var 11 uker, men fosteret hadde dødd lenge før. Og en SA nå 5+6. Jeg selv mistenker at fosteret døde på ca 5+2 da jeg fikk murringer og hadde rosa slim den dagen.

Så jeg velger å tro på ordtaket om at på det tredje skal det skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysse fingrene for dere :hug: Anbefaler deg å ta en gu undersøkelse om en mnd tid.. bare for å sjekke at alt er ute, så du ikke trenger å gå å bekymre deg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord :)

Har tatt ny blodprøve idag, samt at jeg tok en graviditetstest igår som ble så svak at jeg regner den som negativ.

Har slutta å blø, er bare brun spotting igjen.

Etter planen så skal jeg inn på ultralyd allerede på Torsdag for å sjekke at alt er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, jeg tok visst grundig feil! Blødningen var ikke ferdig.

sto på badet å vaska benken da jeg kjente en mensmurring.. Det gikk ikke mange sekundene før jeg fikk en skikkelig heftig smerte i underlivet og jeg kjente at noe kom.

dro ned buksa og der lå morkaka og fosteret! Ekleste jeg har sett :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mange gode klemmer, og tusen ønsker om at spira sitter snarest :hug:

Tusen takk gode du :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord :)

Har tatt ny blodprøve idag, samt at jeg tok en graviditetstest igår som ble så svak at jeg regner den som negativ.

Har slutta å blø, er bare brun spotting igjen.

Etter planen så skal jeg inn på ultralyd allerede på Torsdag for å sjekke at alt er ute :)

Allerede på torsdag?? hmm.. jeg skal ikke iveg før den 15. jeg! hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode alle sammen! Det går veldig bra med meg :) Opplevelsen igår med å se babyen min i trusa var litt i ekleste laget, men samtidig så fikk jeg da satt et endelig punktum.

Har begynt med EL tester allerede, hvor jeg tar en hver kveld.

Kan jo ikke bomme på neste eggløsning :D

Veit at det er anbefalt å vente 1 syklus før man prøver på nytt, men har også lest at det ikke finnes noen medisinsk grunn til å vente. Annet enn at det blir lettere å finne termin.

Ellers har jeg ei venninne på besøk hos meg om dagen. Det er veldig koslig :) Vi er i samma bås. Prøver begge to!

Denne uka har jeg også tatt ut 1 uke ferie, så jeg får slappet litt av.

Ha en fin dag alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Allerede på torsdag?? hmm.. jeg skal ikke iveg før den 15. jeg! hm..

Ja, fikk time på Torsdag når jeg var der forrige Torsdag på første UL pga blødning.

Tok blodprøver Fredag og i går, og hvis blodprøven fra igår hadde gått ned mye så trengte jeg visst ikke den ultralyden.

Gyn skulle ringe meg imorra, så da får man se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med gynekologen jeg var hos på Fredag. Blodprøven på Fredag viste en HCG verdi på 12, og den jeg tok på Mandag viste verdi på 3, så det har gått fort ned :O Verdi på 12 dagen etter jeg begynte å blø.

Skal på time imorgen for å sjekke at alt er som normalt igjen. Jeg fortsetter som vanlig med eggløsningstester. Den EL testen jeg tok igår kveld var sterkere enn dagen før, så er jo tydelig at noe er på vei til å skje om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på kontroll på sykehuset! Alt er tilbake til normalen nå :) Livmorslimhinnen var på 9 mm, og det lå 7 egg i ene eggstokken og 4 egg i den andre, så sjangsen for en ny graviditet er stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...