Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Jeg har jo fått med meg at det er noen "KG-par"! Noen av dere har sikkert kjent hverandre før dere visste om den andres bruker på KG, men jeg tenker på dere som blei kjent her! Hvordan funka det?

La dere merke til brukeren i forskjellige tråder, for deretter å sende PM? Eller hvordan fungerte det! Spill the details! :romeo::spise::popcorn:

Hvem tok initiativ først, var dere nervøse, var det søtt, osv.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok det foregår via PM :) Hvis man føler kjemi via innlegg, er det ikke noe i veien å ta en kopp kaffe å bli kjent liksom.



Anonymous poster hash: 554c9...10e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det foregår via PM :) Hvis man føler kjemi via innlegg, er det ikke noe i veien å ta en kopp kaffe å bli kjent liksom.

Anonymous poster hash: 554c9...10e

Jeg ville aldri ha møtt noen via KG.

Anonymous poster hash: 01f1f...9c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i yme og gunfreak og ønsker å være i en sandwich med dem begge to. Ha litt kinky sex og eiffeltårn og greier.



Anonymous poster hash: d1c69...359
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i yme og gunfreak og ønsker å være i en sandwich med dem begge to. Ha litt kinky sex og eiffeltårn og greier.

Anonymous poster hash: d1c69...359

Da nytter det ikke å skrive som AB... ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo fått med meg at det er noen "KG-par"! Noen av dere har sikkert kjent hverandre før dere visste om den andres bruker på KG, men jeg tenker på dere som blei kjent her! Hvordan funka det?

La dere merke til brukeren i forskjellige tråder, for deretter å sende PM? Eller hvordan fungerte det! Spill the details! :romeo::spise::popcorn:

Hvem tok initiativ først, var dere nervøse, var det søtt, osv.!

Du må nesten spørre ham hva som fikk han til å sende den første PMen ;)

(jeg har selvsagt spurt og vet svaret selv).

Med andre ord han skrev PM først, en som fikk meg til å le og siden har vi snakket sammen hver dag og MYE hver dag. Møtte ham for første gang etter ca 3 uker, og det var dritskummelt syntes jeg. Men angrer ikke et sekund. Har vært sammen i over 9mnd nå.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nytter det ikke å skrive som AB... ;)

Jeg vil også ha guybrush slengt med i sandwichen! mmmm

Anonymous poster hash: d1c69...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i yme og gunfreak og ønsker å være i en sandwich med dem begge to. Ha litt kinky sex og eiffeltårn og greier.

Anonymous poster hash: d1c69...359

too late, Gunfreak is off the marked ;)

Men du må jo gjerne skrive en PM, er ikke redd for at han skal dra noen vei jeg.

Hvis ikke jeg klarer å skremme han vekk, så klarer nok ingen andre å lokke ham vekk :laugh:

Endret av AUG---UAG
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

too late, Gunfreak is off the marked ;)

Men du må jo gjerne skrive en PM, er ikke redd for at han skal dra noen vei jeg.

Jeg skal ha han, bare vent ;)

Anonymous poster hash: d1c69...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha han, bare vent ;)

Anonymous poster hash: d1c69...359

Denne oppførselen er så jækla unødvendig.

Anonymous poster hash: 88498...9de

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vet hvem man liker her inne, får man vel sende dem en PM selv da og ikke drive på og sulle rundt.

Mye tomme ord fra AB'er i tråden, her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha møtt noen via KG.

Anonymous poster hash: 01f1f...9c8

Men da er du utelukket, mens de som kunne tenkt seg det - er ikke utelukket. Ikke noe problem ;)

Anonymous poster hash: 554c9...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr Heftig... Men han vet ikke at jeg eksisterer en gang😓

Føler meg som tarden nede i hjørnet i klasserommet som har en crush på den kuleste gutten i klassen😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte min nåværende forlovede her for fire år siden. Han ga et reflektert svar i en tråd, jeg takket på pm og plutselig ble det en samtale ut av det. Beste som har hendt meg.:)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min nåværende forlovede her for fire år siden. Han ga et reflektert svar i en tråd, jeg takket på pm og plutselig ble det en samtale ut av det. Beste som har hendt meg. :)

Så hyggelig og lykke til videre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr Heftig... Men han vet ikke at jeg eksisterer en gang

Føler meg som tarden nede i hjørnet i klasserommet som har en crush på den kuleste gutten i klassen

haha, da går jeg vel i samme klasse:P for han jeg også liker her inne:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt kjent med et menneske på KG, men det er mange år siden. Vi har aldri truffet hverandre face to face, men det har blitt et naturlig bekjentskapg. Nesten som at det ikke har foregått via KG.

Ser ikke noe merkelig med det, heller ikke noe merkelig at noen vil være helt privat og ikke ha noe med KG-mennesker å gjøre. Er ikke mer merkelig for meg om noen finner kjemi.

Er man åpen for å se an noen på KG, så synes jeg man skal gjøre det :) Send PM



Anonymous poster hash: c79df...9c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Hvis man vet hvem man liker her inne, får man vel sende dem en PM selv da og ikke drive på og sulle rundt.

Mye tomme ord fra AB'er i tråden, her...

Hvis man vet hvem man liker her inne, får man vel sende dem en PM selv da og ikke drive på og sulle rundt.

Mye tomme ord fra AB'er i tråden, her...

Venter du på PM ;) ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelska i NOZZE :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Problemet er bare at jeg er jente og hetero, så det kan aldri bli noe av :sjenert:



Anonymous poster hash: e6f43...ff7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Herr Heftig... Men han vet ikke at jeg eksisterer en gang

Føler meg som tarden nede i hjørnet i klasserommet som har en crush på den kuleste gutten i klassen

Nthåå, så søtt! ... Eller, skjønner jo at det ikke er noe søtt for deg da! Men var litt sånne ting jeg var ute etter å finne ut av! Men du, det er vel ingenting annet å gjøre enn å sende han en PM da vel? :romeo::roser::sprettert:

Jeg heier på deg i alle fall! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...