Gå til innhold

Løpetights på gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk veldig uventet en løpetights i bursdagsgave fra kjæresten min i forrige uke. Enn så lenge ligger den ubrukt... litt skeptisk til hvor akseptert og behagelig for øyet dette plagget er...

Ladies: hva synes dere om gutter som trener i løpetights. Altså inne på treningssenter eller ute og løper. Kvalmt eller ok?

Gents: noen her som trener i tights? Hvordan føles det? Blir det mye blikk? Og en ting til... bør man være naken under?

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Piiiip

Mannfolk i løpetighs er bra det og bruk undertøy hehe. Min mann har tights på hele tiden og med den flotte baken han har så er det ren fryd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle som løper løper med løpethight så du skiller deg jo ikke ut. Og helt ærlig, vil du være den mannen som spør KG om hva de mener om buksene dine?



Anonymous poster hash: 108c2...aee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Etter at jeg begynte å bruke det til jogging ble jeg forelsket i plagget. Hvorfor ? - Fordi det er ekstremt behagelig og praktisk. Fullstendig funksjonibelt for bevegelse av kroppen. Selv ville jeg nok ikke brukt det til styrketrening inne, men kan se at det fungere greit på øvelser som knebøy osv. Fungere også veldig greit til sykling.

Det ser dumt ut på menn, men det er bare å drite i. Det ser like sløkket ut på jenter/kvinner som rusler rundt i trenings tights kombinert med veske, og vanlige ytterklær og sko til hverdags. Treningstights kommer man unna med om man bruker det på trening. Har fått noen blikk av unge jenter når jeg har brukt det. Om det er fordi jeg ser teit ut eller bare har en usedvanlig flott rumpe bryr jeg meg lite om. Vanligvis er det ingen som bryr seg.

En morsom ting, ved regn og kulde står hårene på beina til menn rett ut. Når man har trenings tights på stikker hårene rett ut gjennom stoffet. Det ser morsomt ut på kalde dager. :fnise:

Broder, er du redd for å bruke tights ? Ikke vær det. Etter å ha brukt det går man aldri tilbake.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Glemte å si at jeg bruker boxer under. Har aldri tenkt på å ikke ha noe under. Vet at de som sykler ritt og andre som holder på med sykkeltrening ofte er naken under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er dumt med løpetights på menn. Forøvrig er det utrolig behagelig plagg å løpe i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her...

Takk for tilbakemeldinger. Jeg får teste ut og se hvordan det føles. Basert på hva dere sier, så er det ingen grunn til å føle seg dum i dette...

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker ts ellers å jogge i? En baggy joggebukse er jo så upraktisk som det kan bli. Og shorts blir som regel for kaldt i disse kalde strøk. Løpetights er glimrende. Du trenger forøvrig ikke kjøpe en åletrangt slangeskinn av en tights. Du får kjøpt tights med litt løsere fasong.



Anonymous poster hash: 4c04b...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske greit med tights. Men det burde være en tommelfingerregel at du ikke trener med det dersom du ikke passer i tightsen eller dersom du har tenkt å bøye deg mye fremover. Blir fort "rørleggersprekk".

Strengt tatt er det mer behagelig å trene uten. Jeg trener i shorts stort sett hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann, så har jeg aldri opplevd å få noen blikk når jeg trener i løpetights.

Får derimot plenty av blikk når jeg trener i joggebukse eller shorts.

Så trener i shorts.



Anonymous poster hash: 4e35c...fa0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker ts ellers å jogge i? En baggy joggebukse er jo så upraktisk som det kan bli. Og shorts blir som regel for kaldt i disse kalde strøk. Løpetights er glimrende. Du trenger forøvrig ikke kjøpe en åletrangt slangeskinn av en tights. Du får kjøpt tights med litt løsere fasong.

Anonymous poster hash: 4c04b...0b8

Pleier å bruke shorts hvis været tillater det. Og joggebukse ellers...

Tror den er ganske slangeskinn. Heter Skins og er sånn kompresjonsgreier...

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. Da er den prøvd og jeg må si den var fantastisk behagelig å løpe i... eneste aberet var at boxeren krøllet seg veldig og fikk litt gnagsårtendenser...

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen. Da er den prøvd og jeg må si den var fantastisk behagelig å løpe i... eneste aberet var at boxeren krøllet seg veldig og fikk litt gnagsårtendenser...

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Prøv teknisk undertøy fra Nike, Pierre Robert eller lignende. Det glatte stoffet, stretchen og passformen gjør at de krøller seg mindre (+ bedre svettetransport)

Anonymous poster hash: cd534...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketchupjenta

Forstår ikke helt hvorfor du spør damene her hva vi synes, når du sier at du har en kjæreste allerede? Burde ikke andres meninger være irrelevant? Gå i hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser teit ut, men samtidig vet jeg jo hvor funksjonelt og praktisk det er så tenker egentlig ikke noe over det når jeg ser menn løpe i tights. Altså, så lenge det er snakk om løping/sykling og den type ting så går det helt fint, men ser jeg noen bruke det på styrketrening på treningssenteret syns jeg det blir litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Når ein er ute og spring ser det bare bra ut å springe i tights. Det ser teitare ut å trene i klede som ikkje er funksjonelle å trene i. Slike superstutte løpeshorts ser også heilt greitt ut når ein trener, då tenkjer i alle fall eg (som spring i slike shorts sjølv) at vedkommende er ute for å trene, ikkje for å sjå bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TS her igjen. Da er den prøvd og jeg må si den var fantastisk behagelig å løpe i... eneste aberet var at boxeren krøllet seg veldig og fikk litt gnagsårtendenser...

Anonymous poster hash: e4e83...45f

Du burde prøve tanga. Perfekt til både løping og trening. Før brukte jeg jockstrap, men har gått over til sportstanga, som passer perfekt til løping. Du merker ikke at du har den på. Utstyret holdes komfortabelt på plass og det blir null gnagsår.

Anonymous poster hash: 8e737...326

Anonymous poster hash: 8e737...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er, som Coolaid også nevner, både praktisk og behagelig. Jeg anbefaler å bruke en tettsittende boxershorts under, spesielt dersom du skal trene styrke. Noen tights er relativt gjennomsiktige når man bøyer seg. For øvrig har jeg aldri opplevd at noen har reagert negativt på tights i en faktisk treningssituasjon (kompiser som ikke trener er ikke så begeistret, men samtidig tror jeg de omtrent føler seg programforpliktet til å mislike det).

Om du ikke føler deg komfortabel, så går det også an å dra en shorts over tightsen. Jeg vet om de som foretrekker det fremfor å gå i bare tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...