Gå til innhold

verste sunne måltid?


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Lagde en sjokoladekake en gang. Uten mel, men med bønner i steden. Fant den på en blogg og alle kommentarene gikk på at den var helt sinnsykt god og at man ikke kunne merke at et ikke var ekte osv.. Men seriøst.. Det smakte…. høgg...



Anonymous poster hash: 16a34...8f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagde lavkarbo pizza en gang..Virkelig noe av det verste jeg har smakt! Bunnen inneholdt egg, cottage cheese og masse ost.. Off... DET skal jeg ikke lage igjen :snurt:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på supersunn sjokolademousse en gang avokado, banan og kakaopulver fra www.godt.no.

Mulig det er min feil var litt utolmodig og brukte avokadoer som ikke var helt modne, men det smakte i alle fall helt forferdelig i min munn og gikk rett i søpla :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Lagde en smoothie bestående av rødbeter, gulrøtter, ingefær o.l. en gang. Dårlig kombinasjon. :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde lavkarbo pizza en gang..Virkelig noe av det verste jeg har smakt! Bunnen inneholdt egg, cottage cheese og masse ost.. Off... DET skal jeg ikke lage igjen :snurt:

haha! Da vet jeg det. ;)

Lagde en smoothie bestående av rødbeter, gulrøtter, ingefær o.l. en gang. Dårlig kombinasjon. :kvalm:

såå... utfra kombinasjonen kunne du ikke tenke ut på forhånd at rødbeter + ingefær skulle smake...usj? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe rett da, men SELLERI er det grusomste jeg vet! Usj!

SÅ interessant at så mange plusset på innlegget ditt!

Som en alteter, trodde jeg jeg var helt unormal som ikke kan utstå selleri.

Anonymous poster hash: cd4ee...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr, ekleste konsistensen som finnes.

Enig der. Skyr er grusomt. Det smaker nesten ingenting. Jeg har også forsøkt omatt og omatt å like cottage cheese, men har enda ikke klart det og har nå gitt opp prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinpulver av soya fra proteinfabrikken(kjøpte feil).. Pføy, uspiselig(udrikkelig rettere sagt). Og sesamolje: skikkelig kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra slike grønne drikker/smoothier som mange driver og lager om dagen. Skjønner ikke hvordan folk kan synes det smaker godt?! Uansett kombinasjon... Godt vi er forskjellige! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faenihelvete SKROTUM



Anonymous poster hash: 05a68...f9c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinpulver av soya fra proteinfabrikken(kjøpte feil).. Pføy, uspiselig(udrikkelig rettere sagt). Og sesamolje: skikkelig kvalmt.

Signerer denne. Usj! Kjøpte lavkarbo sjokoladekake fra funksjonell mat en gang, ikke godt, men ikke værre enn at jeg kunne spise det, men greia er at jeg ikke tåler sukrin, og jeg endte derfor på sofaen resten av kvelden med kjempe vondt i magen. Ellers så har jeg en søster som lager de der havregryn/banan/eggehvite pannekakene, fysj!

Når det er sagt så synes jeg selleri er nomnom <3

Anonymous poster hash: 3bf66...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På facebook har det surret en link om at man kan blande egg og banan og så steke små lapper/sveler.

En bit, så gikk alt i søpla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkålpizzabunn, lavkarbo det også

Da ville jeg heller hatt, på en tallerken, pizzafyllet og osten ved siden av kokt blomkål med litt smør/ olje på :spise:

(Og droppet "pizzabunn")

Anonymous poster hash: 5a162...549

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest daisydaisy

haha! Da vet jeg det. ;)

såå... utfra kombinasjonen kunne du ikke tenke ut på forhånd at rødbeter + ingefær skulle smake...usj? :P

Tenkte mer på næringen den tiden. Dum var jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Da vet jeg det. ;)

såå... utfra kombinasjonen kunne du ikke tenke ut på forhånd at rødbeter + ingefær skulle smake...usj? :P

Vel. Rødbetsuppe med ingefær og gulrot er faktisk ganske godt. Litt kyllingkraft, salt, osv kanskje en klatt rømme eller fetaost så har du en ganske god suppe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Rødbetsuppe med ingefær og gulrot er faktisk ganske godt. Litt kyllingkraft, salt, osv kanskje en klatt rømme eller fetaost så har du en ganske god suppe...

Har ikke prøvd akkurat denne oppskriften, men kan i alle fall bekrefte at mange "vonde" råvarer smaker godt når du bare kombinererer det riktig og krydrer riktig. Jeg har en turnusjobb og vi har kjøkken, og jeg er kjent for å lage god mat. ;) De fleste har ikke fått smake maten da, men de har luktet den, hehe. Jeg skulle lage mat til to kolleger som ikke akkurat er glad i grønnsaker og sunn mat. De gledet seg veldig. Rett før jeg skulle lage maten fikk de vite at jeg skulle steke kylling og brokkoli og lage spinatstuing. Smilemne deres forsvant fort da... Men smilene kom tilbake da de fikk smake maten. Det var noe av det beste de hadde smakt. De hadde aldri trodd at brokkoli og spinat kunne smake så godt. Han ene hintet til og med frem at jeg måtte ha et kokkekurs for kona hans, haha.

Anonymous poster hash: f75b3...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...