Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Dag 10 unnagjort i dag! Det ble en pausedag i går, tiden strakk bare ikke til. I morgen starter nivå 2, gruer meg! Men skal jo klare det.

Må bare nevne at det ble morsommere å trene da jeg et par dager uti skrudde ned Jillian, og satte på egen musikk. Ble så innmari lei alle "right, buddy?" osv. Etter hvert som man har gjort programmet noen ganger behøves ikke instruksjonene.

Noen flere som har lagt merke til at Nathalie jukser bittelitt i de utfallene med biceps-curl? Rundt 12.30 i filmen. Etter ca 10 reps tar hun en liten pause med beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 10 unnagjort i dag! Det ble en pausedag i går, tiden strakk bare ikke til. I morgen starter nivå 2, gruer meg! Men skal jo klare det.

Må bare nevne at det ble morsommere å trene da jeg et par dager uti skrudde ned Jillian, og satte på egen musikk. Ble så innmari lei alle "right, buddy?" osv. Etter hvert som man har gjort programmet noen ganger behøves ikke instruksjonene.

Noen flere som har lagt merke til at Nathalie jukser bittelitt i de utfallene med biceps-curl? Rundt 12.30 i filmen. Etter ca 10 reps tar hun en liten pause med beina...

Jeg har også tenkt å skru av lyden på videoen og sette på egen musikk når jeg kan programmet utenat, blir nok gøyere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg fortsette på dag 7 på nivå 1 etter noen dager opphold pga influensa. Det blir spennende å se hvordan det går :)

Jeg begynte med vekter på 3 kg, men pga en skulderskade måtte jeg være fornuftig og bruke 2 kg. Men jeg klarer ikke hele den øvelsen hvor man tar rumpa ut til siden ogarmer i øyehøyde. DDen er så tung også lurer jeg på om jeg gjør den rett.

Ja, den øvelsen er veldig tung! Jeg pleier å gjøre halvparten med vekter og halvparten uten, ellers klarer jeg det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 15 gjennomført, jeg er halvveis! :D Haha, er en smule stolt av meg selv for å ha holdt ut så langt.

Hvordan går det med alle dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke trent igår heller. Er ikke helt frisk enda, men håper å få trent idag når baby har lagt seg! Merker det er mer tiltak nå når jeg har hatt opphold en stund.

Heia dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg har nettopp unnagjort dag nr 10, level 1. Men har hatt en ukes pause mellom øvelse nr 9 og 10 for jeg har vært i "syden" og hatt en friuke med masse god mat og drikke og ingenting trening (dessverre klarte jeg ikke å motivere meg til det....) Men, nå er jeg med på nytt. Øvelse nr 10, level 1 gikk overraskende lett i dag. Tror rett og slett jeg skal prøve meg på level 2 i morgen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var økt 7 gjennomført, level 1. Det gikk veldig fint, jeg er sterkere! Jeg klarer å ta vanlige push ups nå :) Ikke hele tiden, men noen av dem i hvert fall ;)

Jeg sjekket ut level 2 og prøvde noen av øvelsene der etter treningen. Det virket endel tyngre, men nå var jeg jo ganske sliten så er nok overkommelig! Gleder meg til å begynne på den. Tror jeg begynner om 3 dager. Har vært godt trent før så tror jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg har nettopp unnagjort dag nr 10, level 1. Men har hatt en ukes pause mellom øvelse nr 9 og 10 for jeg har vært i "syden" og hatt en friuke med masse god mat og drikke og ingenting trening (dessverre klarte jeg ikke å motivere meg til det....) Men, nå er jeg med på nytt. Øvelse nr 10, level 1 gikk overraskende lett i dag. Tror rett og slett jeg skal prøve meg på level 2 i morgen! :trene:

Det er godt jobba :) Hvis du føler deg klar er det bare å kjøre på! Jeg begynner på level 2 en dag før tenkte jeg. Jeg har trent litt av level 2 og 6 week 6 pack og tror jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den øvelsen er veldig tung! Jeg pleier å gjøre halvparten med vekter og halvparten uten, ellers klarer jeg det rett og slett ikke.

Ja, det gjør jeg også. Eller, jeg holder bare vektene nedover langs siden. Det er veldig tungt! Særlig siden det er en av de siste øvelsene. Mageøvelsene går bra og det er det jeg liker best. Utfall er verst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 1 level 2 gjennomført! Det gikk bedre enn jeg fryktet. Det var selvfølgelig himla slitsomt, men sånn var det jo også de første dagene på level 1. Så jeg har troen på at det vil bli lettere etter hvert! Er bare å bite tennene sammen!

Og denne tråden er en super motivator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, jeg har falt helt av lasset :( Har hatt eksamener de siste to ukene og jeg tok tydeligvis på meg for mye med dette treningsregimet. Har ikke gjort shreden på 3 dager og har spist masse junkfood og sjokolade fordi jeg ikke har hatt tid/ork til å lage ordentlig mat. Kjempekjipt, men nå er heldigvis eksamenstiden over og jeg satser på å komme inn i de gode rutinene igjen. :danse: Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært inne i en dårlig periode.... Bare spist masse is og sjokolade den siste uka, kun hatt en joggetur på mandagen....

Men, da jeg la meg i går og kjente hvor dårlig kroppslig jeg kjente meg, fant jeg ut at nok er nok!! Nå må jeg starte på igjen. så i dag har jeg tatt første dag, level 2 :Hehe: . Svetten siler - og jeg skal inn i dusjen nå. Føler meg MYE bedre allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare dere som har falt litt fra. Jeg har rett og slett ikke hatt tid siden jeg er hjemme med dattera mi på dagen og vi pusser opp leiligheten. Så jeg har stoppet opp på level 1, dag 8 og hatt tre dager pause. Men jeg håper å få trent ikveld etter vi har malt ferdig ;) Jeg kommer til å hoppe rett på level 2 nå. Jeg trooor jeg er klar :)

Jeg mener at det ikke gjør noe med noen dager pause. Det er bare å fortsette der man slapp og heller ta noen flere dager om man føler behov for det. Det er uansett bra å få til trening!

Stå på alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge man starter opp igjen, så gjør det jo ingen ting med noen dager uten! :) Det viktigste er at man kommer tilbake til gode rutiner når stress og andre ting roer seg :)

Jeg er ferdig med dag 19, i morgen er siste dag på level2.. Merker jeg grugleder meg til level 3 :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nettopp ferdig med dag 1 på level 2. Det var slitsomt! Pusta og pesa ;) Men klarte det ganske bra. Men må si jeg allerede gruer meg til level 3! Jaja, det er 10 dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Når dere er så flinke må nesten jeg også komme meg igang. Idag er en ny dag og jeg begynner med en clean slate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med 2. trening level 2. Puh.... Jeg klarte ikke å yte max i dag. Måtte ta meg noen pauser innimellom. Det er mye mer cardio level 2 enn level 1, og jeg liker det for så vidt godt. Svetten siler.

Hvordan spiser dere? Jeg skal begynne å skrive ned hva jeg spiser for å få litt bedre oversikt og bli mer bevisst på kostholdet.

Sideflesket er fremdeles der, og jeg vil ha det bort!!!! Håper bedre kosthold også kan hjelpe på.

Frokost i dag har jeg nok spist for mye karbohydrater: men her er hva jeg har spist:

1 nektarin

1 banan

1 dl bringebærbiola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten halvveis i nivå 3 nå. Herlig! Jeg har planlagt å ta meg to pausedager etter shreden for så å gå videre med Ripped in 30 – noen her som har prøvd den?



Anonymous poster hash: 6e601...050
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten halvveis i nivå 3 nå. Herlig! Jeg har planlagt å ta meg to pausedager etter shreden for så å gå videre med Ripped in 30 – noen her som har prøvd den?

Anonymous poster hash: 6e601...050

Så flink du har vært! Merker du stor forskjell fra du startet med level 1? Ha du trent helt uten opphold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med 2. trening level 2. Puh.... Jeg klarte ikke å yte max i dag. Måtte ta meg noen pauser innimellom. Det er mye mer cardio level 2 enn level 1, og jeg liker det for så vidt godt. Svetten siler.

Hvordan spiser dere? Jeg skal begynne å skrive ned hva jeg spiser for å få litt bedre oversikt og bli mer bevisst på kostholdet.

Sideflesket er fremdeles der, og jeg vil ha det bort!!!! Håper bedre kosthold også kan hjelpe på.

Frokost i dag har jeg nok spist for mye karbohydrater: men her er hva jeg har spist:

1 nektarin

1 banan

1 dl bringebærbiola

Idag har jeg også fullført økt 2 på level 2. Det er veldig mye mer puls på level 2, ja. Jeg blir veldig andpusten og orker så vidt de plank jacks! Men jeg føler meg veldig flink etterpå ;)

Akkurat når det gjelder kosthold er jeg nokikke til stor hjelp da jeg spiser normalt siden jeg bare vil stramme opp. Men jeg passer på å få i meg proteiner som egg, smoothie med litt proteinpulver og magert kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...