Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på denne! Veldig inspirerende og motiverende å høre om resultatene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal hoppe på denne fra neste uke! Dere som er ferdige med dette, hvordan trener dere videre? Går dere over til et annet program eller slutter dere?



Anonymous poster hash: 7e6b7...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tunge vekter bruker dere forresten?

Jeg begynte med to kg, men det var utrolig tungt på noen av de verste øvelsene. Nå når jeg har gått over til lvl2 måtte jeg rett og slett kjøpe 1kg, så jeg faktisk klarte å gjennomføre de tyngste øvelsene :fnise: Men igjen, jeg er veldig svak i armene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med to kg, men det var utrolig tungt på noen av de verste øvelsene. Nå når jeg har gått over til lvl2 måtte jeg rett og slett kjøpe 1kg, så jeg faktisk klarte å gjennomføre de tyngste øvelsene :fnise: Men igjen, jeg er veldig svak i armene...

Jeg har bare 3 kg og 0,5 kg, så jeg har byttet på fra øvelse til øvelse. Burde egentlig hatt noe i midten... 3 er liksom litt mye og 0,5 litt lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tunge vekter bruker dere forresten?

De vektene som er brukt i videoen er nok 1,5 kg - 2,5 kg. Det beste er nok å starte med en vekt som man klarer å fullføre alle øvelsene med, og heller jobbe seg oppover. :)

Anonymous poster hash: af8ce...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tunge vekter bruker dere forresten?

Jeg har faktisk ikke kjøpt meg vekter, bruker bare 2-liters flasker fylt med vann, hehe. Det er veldig slitsomt å manøvrere dem under øvelsene og de er nok litt for tunge for det mine fiskebollemusikler takler, for jeg er fryktelig støl og vondt i armene. I går gjorde jeg halvparten av arm-øvelsene med vektene og halvparten uten for å slippe å bli enda mer støl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne! Veldig inspirerende og motiverende å høre om resultatene deres :)

Bli med, bli med! Jeg synes det funker veldig greit så langt, selv om det så klart er slitsomt. Jeg er glad jeg startet denne tråden, for da må jeg liksom fortsette med dette, kan ikke bare gi opp selv om jeg blir litt lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke kjøpt meg vekter, bruker bare 2-liters flasker fylt med vann, hehe. Det er veldig slitsomt å manøvrere dem under øvelsene og de er nok litt for tunge for det mine fiskebollemusikler takler, for jeg er fryktelig støl og vondt i armene. I går gjorde jeg halvparten av arm-øvelsene med vektene og halvparten uten for å slippe å bli enda mer støl.

Flasker duger, men anbefaler deg å kjøpe noen manualer om du har mulighet. Føler det er enklere å gjøre øvelsene rett med manualer, mtp at de er mindre, og enklere å ha med å gjøre :P

Tok dag 12 i går, og veide meg igjen i dag. En kg lettere, hurra :D Begynner å merke det på klærne mine også, sitter litt løsere. Utrolig motiverende :D I dag er de t"fridag" på kostholdet, gleder meg til å dra ut og grille noen pølser! Men først; Dag 13 med Jillian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med, bli med! Jeg synes det funker veldig greit så langt, selv om det så klart er slitsomt. Jeg er glad jeg startet denne tråden, for da må jeg liksom fortsette med dette, kan ikke bare gi opp selv om jeg blir litt lei :)

Nei, ikke gi opp! :D Det er slitsomt i de 25 minuttene det varer, men det er jo så kort, og detfunker! Og man føler seg så flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasker duger, men anbefaler deg å kjøpe noen manualer om du har mulighet. Føler det er enklere å gjøre øvelsene rett med manualer, mtp at de er mindre, og enklere å ha med å gjøre :P

Tok dag 12 i går, og veide meg igjen i dag. En kg lettere, hurra :D Begynner å merke det på klærne mine også, sitter litt løsere. Utrolig motiverende :D I dag er de t"fridag" på kostholdet, gleder meg til å dra ut og grille noen pølser! Men først; Dag 13 med Jillian!

Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg manualer, men greia er at jeg er i Spania og skal tilbake til Skottland hvor jeg bor til vanlig om 3 mnd. Har flere forskjellige manualer i Skottland, så blir litt bortkastet å kjøpe nye manualer bare for å bruke et par mnd mens jeg fortsatt er her…får se hva det blir til :) Men jo, de flaskene er slitsomme altså!

Gratulerer med en kg ned! Gleder meg til jeg begynner å merke forandringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke gi opp! :D Det er slitsomt i de 25 minuttene det varer, men det er jo så kort, og detfunker! Og man føler seg så flink :)

Takk for motivasjonen! Jeg skal nok holde ut, nå som jeg først har bestemt meg for å gjøre dette :) Men jeg lurer på å ha en fridag i uken for å motivere meg selv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med, bli med! Jeg synes det funker veldig greit så langt, selv om det så klart er slitsomt. Jeg er glad jeg startet denne tråden, for da må jeg liksom fortsette med dette, kan ikke bare gi opp selv om jeg blir litt lei :)

Wii, da har jeg gjennomført min aller første økt med 30 day shred! Hadde ikke hørt om programmet engang før jeg snublet over denne tråden i går, og i dag måtte jeg bare prøve selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wii, da har jeg gjennomført min aller første økt med 30 day shred! Hadde ikke hørt om programmet engang før jeg snublet over denne tråden i går, og i dag måtte jeg bare prøve selv :)

Åssen gikk det? Høres ut som du syntes det gikk greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjonen! Jeg skal nok holde ut, nå som jeg først har bestemt meg for å gjøre dette :) Men jeg lurer på å ha en fridag i uken for å motivere meg selv litt.

En fridag trenger ikke være så dumt! Så vidt jeg har fått med meg er det det Jillian anbefaler også, for å la musklene hvile litt.

Er så moro å se alle dere flinkinger! Ekstra motiverende å dele erfaringer og resultater med flere, vanskeligere å snike seg unna da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen gikk det? Høres ut som du syntes det gikk greit!

Det gikk veldig bra! Veldig tungt her og der, men det er vel poenget, så jeg er strålende fornøyd :)

Hvilken dag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Muskler trene hvile for å vokse, så det er ikke sågalt med en fridag her og der :)



Anonymous poster hash: 7e6b7...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra! Veldig tungt her og der, men det er vel poenget, så jeg er strålende fornøyd :)

Hvilken dag er du på?

Jeg er på dag 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg fortsette på dag 7 på nivå 1 etter noen dager opphold pga influensa. Det blir spennende å se hvordan det går :)

Jeg begynte med vekter på 3 kg, men pga en skulderskade måtte jeg være fornuftig og bruke 2 kg. Men jeg klarer ikke hele den øvelsen hvor man tar rumpa ut til siden ogarmer i øyehøyde. DDen er så tung også lurer jeg på om jeg gjør den rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg fortsette på dag 7 på nivå 1 etter noen dager opphold pga influensa. Det blir spennende å se hvordan det går :)

Jeg begynte med vekter på 3 kg, men pga en skulderskade måtte jeg være fornuftig og bruke 2 kg. Men jeg klarer ikke hele den øvelsen hvor man tar rumpa ut til siden ogarmer i øyehøyde. DDen er så tung også lurer jeg på om jeg gjør den rett.

Den øvelsen syns jeg også var utrolig tung. Sidelengs-utfallene er greit nok, men vektene, phew.. Der brukte jeg rett og slett kun en av manualene, og holdt begge hendene på den, hadde ikke sjans til å klare det med to. Men også den ble bedre de siste dagene på lvl1, så det er bare å fortsette, så holder du snart ut hele :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...