Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke trent level 3 igår fordi den er fjernet fra YouTube, så da trente jeg 6 week 6pack ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat gjennomført dag 15/30. Jøss! Jeg er jo halvveis :)

Hater lv 2, men duverden så effektivt det er. På bare 4 dager har plankeøvelsene gått fra å ligge (nesten) gråtkvalt på gulvet, til å nesten gjennomføre de Nathalie-style!

Gratulerer med halvveis fullført! :) Helt enig ang. plankeøvelsene - de er så tunge i starten, men det er gøy når de gir raske resultater!

Takk! Kjøpte meg 2kg-vekter i dag, deilig å slippe vannflaskene. Er faktisk stor forskjell på vekter, noen er glatte i jern, noen trukket i neopren, noen har stropper rundt osv. Gikk for Casall sine som er trukket i neopren men som var relativt billige ift en del andre.

Så litt på level 2 i dag, og kjenner jeg gruer meg litt til den altså!...

Anonymous poster hash: 9beb7...46e

Sjekket, og det er visst casall jeg har jeg også. Høres ut som vi har akkurat de samme :) Jeg er godt fornøyd med de.

Ferdig med level 2!!!11 ENDELIG, haha :D

Gratulerer!

*

Dag 26/30 fullført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på dette i går, begynner å bli mektig lei av å se på de søte shortsene i skapet som ikke passer lenger. :(

Jeg fikk virkelig kjent på formen min, hvor utrolig dårlig den er altså... Det var en intens mini-halvtime :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fryktelig dårlig til å oppdatere her, men jeg holder fortsatt på! Level 3 er mye morsommere enn level 2 altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke trent level 3 igår fordi den er fjernet fra YouTube, så da trente jeg 6 week 6pack ;)

Hvordan var den?

Anonymous poster hash: 6e601...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30/30! Fullført og ferdig! :biggrin:

Nesten litt kjedelig å være ferdig! Nå må jeg finne et nytt mål... :) Kanskje en ny dvd. 30 day shred var genialt for å komme i gang med trening. This is just the beginning!

Lykke til videre, alle dere andre! Og takk for følget i denne tråden. Den har gitt motivasjon, den også :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den?

Anonymous poster hash: 6e601...050

Den er bra for magemusklene ;) Men ikke fullt så intensiv som 30 days etter min mening. Men som et tillegg til annen trening vil jeg anbefale den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 5 dager igjen :D må begynne å planlegge hva jeg skal drive med etterhvert som jeg blir ferdig, har sett på både blogilates og andre av jillian. Noen som har prøvd, eller kan komme med andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan ble resultatene deres av 30 day shred?

Noen som holder på nå? Jeg har så vidt starta. Føles som en god start for utrente meg i alle fall!

Anonymous poster hash: e9732...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig gode resultater, men nå er jeg gravid igjen, så legger treningen på hylla til etter fødsel :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i sommer, fullstendig utrent, klarte å jogge sammenhengende i et halvt minutt, og klarte å ta en halv push ut. Så gjennomførte jeg 30 days shred, noe som også gav meg motivasjon til å starte å jogge. Nå har jeg gått ned 10kg og jogger 5 km flere dager i uka. Så jeg synes det er en kjempefin start for utrente :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i sommer, fullstendig utrent, klarte å jogge sammenhengende i et halvt minutt, og klarte å ta en halv push ut. Så gjennomførte jeg 30 days shred, noe som også gav meg motivasjon til å starte å jogge. Nå har jeg gått ned 10kg og jogger 5 km flere dager i uka. Så jeg synes det er en kjempefin start for utrente :-)

Bra jobba! :-) Jeg har tatt 30 Day Shred flere ganger, er å anbefale da man ser resultater, men jeg synes dessverre den kan bli litt gjentagende og "kjedelig".

Anonymous poster hash: 0ca46...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg trent dag 1 på level 1!!😊

Har begynt noen ganger før, men alltid falt av før level 2😜 nå MÅ jeg stramme opp kroppen! Har gått ned en del kg, så jeg er skikkelig dvask og utrent😳 Har ei tredemølle stående å støve ned i kjelleren også, så jeg har et håp om å få brukt den litt også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden og en annen her inne, ble jeg så inspirert at jeg fant frem videoen.

Jepp, jeg har nemlig hatt den liggende i noen år nå... er ikke tatt ut av plasten en gang.

Så nå er det på tide!

Jeg trenger å ta av hvert fall 10 kg, og bygge muskler. Jeg er så sinnsykt svak blitt.

Har allerede lagt inn en halvtime i kalendern hver kveld i 30 dager.

Treningsmatte og manualer har jeg også. Så det er ingen unnskyldninger.

I tillegg har jeg en stor hund som også trenger litt trening ser jeg. Blitt litt rund de siste månedene.

Hvordan er kostholdet deres? Jeg prøver å holde meg til 1400 kcal om dagen.

I tillegg har jeg juicet i 6 uker nå, to juice om dagen i tillegg til normal mat. Noe som har motivert meg i matveien.

Har vært plaget med dårlig matlyst i lang tid, og det letter enormt å drikke en frisk juice til frokost proppet med næring. Jeg merker stor forskjell på energinivået.

Og når kvelden og fysetrangen kommer, så lager jeg en juice med pærer, lime og ingefær. Kjempe godt!

Litt skjerpings i helgene nå, så går nok vekten mer nedover også.

Er verdensmester i å kose meg i helgene med vin og mat... moderasjon er noe jeg må lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden og en annen her inne, ble jeg så inspirert at jeg fant frem videoen.

Jepp, jeg har nemlig hatt den liggende i noen år nå... er ikke tatt ut av plasten en gang.

Så nå er det på tide!

Jeg trenger å ta av hvert fall 10 kg, og bygge muskler. Jeg er så sinnsykt svak blitt.

Har allerede lagt inn en halvtime i kalendern hver kveld i 30 dager.

Treningsmatte og manualer har jeg også. Så det er ingen unnskyldninger.

I tillegg har jeg en stor hund som også trenger litt trening ser jeg. Blitt litt rund de siste månedene.

Hvordan er kostholdet deres? Jeg prøver å holde meg til 1400 kcal om dagen.

I tillegg har jeg juicet i 6 uker nå, to juice om dagen i tillegg til normal mat. Noe som har motivert meg i matveien.

Har vært plaget med dårlig matlyst i lang tid, og det letter enormt å drikke en frisk juice til frokost proppet med næring. Jeg merker stor forskjell på energinivået.

Og når kvelden og fysetrangen kommer, så lager jeg en juice med pærer, lime og ingefær. Kjempe godt!

Litt skjerpings i helgene nå, så går nok vekten mer nedover også.

Er verdensmester i å kose meg i helgene med vin og mat... moderasjon er noe jeg må lære.

Begynner du på 1 dag også? 😊 Så bra, da er vi helt likt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...