Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jessica-Oslo

Tja, si det. Kanskje sistemann. Var valentinerdagen og jeg uffet meg over at jeg atter en gang var singel på en sådan dag og jeg hadde bare kjent ham et par uker da og vi var vel enda ikke blitt sammen, men fikk melding i fra ham om at han syntes jeg var så søt, fin og flott. :)

Jessica- Oslo: Noen på Kg du kunne tenkt deg å møtt?

Tja, det er flere tror jeg.. virker som det er mye trivelige folk her :) Et KG-treff kunne kanskje vært noe :D

Sola de: Er dere fremdeles sammen nå?

Iben: Kan du beskrive deg selv med 3 setninger?

Funky Punk: Hva synes du om at det bare er 3 mnd igjen til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Calavi: Dagen er ikke det samme uten...? ;)


Er jo litt fælt å si, men må nesten svare mobilen :P Uten den så føler jeg meg ganske "naken", og er nok litt for avhengig.

Calavi: kjenner du noen som har et drivhus til salgs? ev. gis bort. :P

Haha, gjør ikke det nå, nei. Om det er noen trøst, så tror jeg muligens drivhuset var litt større enn jeg først trodde, så mulig det hadde blitt for stort for deg ;) Men jeg skal rope ut om jeg kommer over et til!

Calavi: Hva er det kjipeste med å ha flytta såpass langt?


Helt klart det at jeg ikke får sett familie og venner så ofte. Jeg er ganske så familiekjær, så har vært litt merkelig å ikke se de så ofte, spesielt nå som jeg har blitt tante igjen. Men, er hjemme nå så får litt "påfyll", og det er veldig godt :danse:

Rossin: Hva vil du helst gjøre når du har bursdag?
Jessica Oslo: Røyker eller snuser du?
Aug Uag: Skal du flytet til Gunfreak, eller han til deg? Eller skal dere kanskje flytte til et nytt sted? :) (Mener å ha lest dere har flytteplaner om ikke lenge?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jessica- Oslo: Hva er dine beste egenskaper?

Positivt humør, et godt hjerte og stor porsjon empati :)


Jessica Oslo: Røyker eller snuser du?

Nei, jeg har aldri gjort noen av delene.

Non Juan: Kan du beskrive den perfekte date, sett i dine øyne?

Nosoul: Hva ser du etter i en livspartner?

Miaw: Favorittbruker på KG?

Hoppetaujenta: Hvordan ser en normal dag ut for deg?


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica-Oslo : Kan du beskrive den perfekte date, sett i dine øyne?

Humor/Glimt i øyet og galskap samt en god latter (Den skal man jo høre mye :-) )

Jessica Oslo : Har noen gang sett noe du ikke burde ha sett?

Iben : Hva er det med Brad Pitt som er så kjekt?

Nosoul: Hva ville du våkne til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jessica-Oslo : Kan du beskrive den perfekte date, sett i dine øyne?

Humor/Glimt i øyet og galskap samt en god latter (Den skal man jo høre mye :-) )

Jessica Oslo : Har noen gang sett noe du ikke burde ha sett?

Jeg åpnet feil post en gang og kom over politirapporter over mistenkelige dødsfall..

Non Juan: Hva er din største bragd?

Søstertusenfryd: Hva er du mest stolt av med deg selv?

Lutetium 71: Hvilket år i livet ditt har du mest gode minner fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpnet feil post en gang og kom over politirapporter over mistenkelige dødsfall..

Non Juan: Hva er din største bragd?

Skape et friskt barn :-) (Takk og pris han ikke ble som meg, hahahaa)

Jessica-Oslo: Se for deg at du sitter alene på stasjonen til T-banen. Det er Kaldt, veldig kaldt. Du kommer fra ei venninne og har fått hennes jakke, som du har i sekken din. Klokken 0:00. Det sitter ei eldre dame og skjelver, rister og bærer seg. Det er enda 37 minutter til T-banen kommer. Hvordan ville du reagere?

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:)

Miaw: Favorittbruker på KG?


- Har egentlig ingen favoritt. Men kan nevne Kokkosnøtta fordi jeg savner henne veldig, og håper at hun har det bra.

Hoppetaujenta; Kunne du vært så spontan at du kastet pil på et verdenskart, og dratt umiddelbart der pilen landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Skape et friskt barn :-) (Takk og pris han ikke ble som meg, hahahaa)

Jessica-Oslo: Se for deg at du sitter alene på stasjonen til T-banen. Det er Kaldt, veldig kaldt. Du kommer fra ei venninne og har fått hennes jakke, som du har i sekken din. Klokken 0:00. Det sitter ei eldre dame og skjelver, rister og bærer seg. Det er enda 37 minutter til T-banen kommer. Hvordan ville du reagere?

Jeg skulle ønske, og håper jeg ville tenkt såpass at jeg ville tilbydt henne jakken. Men noen ganger sitter man der i egne tanker, tar opp telefonen, tenker på seg og sitt og glemmer at man kan bistå de rundt.. det er fort gjort ikke å tenke så langt .. men jeg skal ha spørsmålet ditt i bakhodet om jeg opplever det der en dag - OG gjøre det rette :D

NonJuan: Hvordan står det til på kjærlighetsfronten? :)

Peanut: Hvem synes du er verdens vakreste kvinne?

Frk. K : Kjenner du noen her inne fra før?

PTR: Nevn et par av dine uvaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

NonJuan - hvor er du fra? :)

Gjest - hva er din favorittmat? :)

Anonymous poster hash: 49146...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. K : Kjenner du noen her inne fra før?

Ikke som jeg vet om nei.

Fotballflue: Fortell om din kleineste opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

*borte* dette var for flaut til å la det ligge ute

Frk.k - din tur! Fortell om ditt mest pinlige øyeblikk :laugh:

Nosoul - har du noen dyr? :)

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk for den du! :fnise:

Frk.k - din tur! Fortell om ditt mest pinlige øyeblikk :laugh:

Nosoul - har du noen dyr? :)

:skratte: :skratte: :cry: :cry: :hoho: :hoho: Beste jeg har lest på leeenge! Made my day :klem:

*snip snapp snute, klein historie er ute* :fnise:

NoSoul: Jeg vil høre om ditt kleineste moment.

Silfen: Det samme til deg.

Fotballflue: Hva ønsker du deg til jul?

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

:skratte: :skratte: :cry: :cry: :hoho: :hoho: Beste jeg har lest på leeenge! Made my day :klem:

*snip snapp snute, klein historie er ute* :fnise:

NoSoul: Jeg vil høre om ditt kleineste moment.

Silfen: Det samme til deg.

Fotballflue: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg en hund :laugh:

Og pinnekjøtt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul: Hva ser du etter i en livspartner?

Hmm... Det var et godt spørsmål du. Det viktigste jeg ser etter hos en eventuelt livspartner må være ærlighet. Altså at personen er ærlig og lojal. Man kan godt være ulike, men ha respekt for hverandre og ikke minst være villig til å stille opp når det måtte trenges.

Jeg kan ikke love et feilfritt forhold, men jeg gjør alltid mitt beste. Take it, or leave it!

Nosoul: Hva ville du våkne til?

Jeg vil våkne til to ting. Enten en god og varm brystkasse/armkrok, eller det å høre sauebrek utenfor soveromsvinduet. Ja, du leste riktig :P

Nosoul - har du noen dyr? :)

Ja, har en kastrert gatemix mons! Han er på ubestemt "ferie" hos mine foreldre. Kan se ut som han blir der resten av livet, og det er egentlig helt greit :)

NoSoul: Jeg vil høre om ditt kleineste moment.

Ouh... Vet ikke om det egner seg her inne :fnise:

Edit: Det må enten være når jeg for noen uker siden våknet opp i en seng, med en fyr jeg ikke aner hva eller hvorfor lå der. Han var så sær og snakket non stop i flere timer.

Han tilbudte meg også "10 kr" for å stikke på Esso'n for å handel kondomer. :klaske:

Etterhvert som jeg klarte å summe meg sånn nogenlunde, fikk jeg tak i en kompis som kunne hjelpe meg hjem.

Drikk aldri vodka før du drar på byen Nosoul! :opplyser:

Eller så må det ha vært når jeg som 16 åring spydde ut hele bilen til min daværende svigermor. Lenge leve hjemmebrent......

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm... Det var et godt spørsmål du. Det viktigste jeg ser etter hos en eventuelt livspartner må være ærlighet. Altså at personen er ærlig og lojal. Man kan godt være ulike, men ha respekt for hverandre og ikke minst være villig til å stille opp når det måtte trenges.

Jeg kan ikke love et feilfritt forhold, men jeg gjør alltid mitt beste. Take it, or leave it!

Jeg vil våkne til to ting. Enten en god og varm brystkasse/armkrok, eller det å høre sauebrek utenfor soveromsvinduet. Ja, du leste riktig :P

Ja, har en kastrert gatemix mons! Han er på ubestemt "ferie" hos mine foreldre. Kan se ut som han blir der resten av livet, og det er egentlig helt greit :)

Ouh... Vet ikke om det egner seg her inne :fnise:

Edit: Det må enten være når jeg for noen uker siden våknet opp i en seng, med en fyr jeg ikke aner hva eller hvorfor lå der. Han var så sær og snakket non stop i flere timer.

Han tilbudte meg også "10 kr" for å stikke på Esso'n for å handel kondomer. :klaske:

Etterhvert som jeg klarte å summe meg sånn nogenlunde, fikk jeg tak i en kompis som kunne hjelpe meg hjem.

Drikk aldri vodka før du drar på byen Nosoul! :opplyser:

Eller så må det ha vært når jeg som 16 åring spydde ut hele bilen til min daværende svigermor. Lenge leve hjemmebrent......

Følg reglene i tråden :P

Jessica: Hva slags stemme, dialekt og snakkemåte liker du på menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan - hvor er du fra? :)

Er fra Oslo, jeg :-) Men har litt familie her og der... mest oppover

NonJuan: Hvordan står det til på kjærlighetsfronten? :)

Som klovner i kamp synger "Jeg har hatt så mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem. Jeg har hatt så mange damer, men jeg blir nok aldri ....... klok på dem..." :fnise:

AB: Hva skal jeg gjøre for å få deg glad i meg?

Jessica: En tankevekker. Du er sliten, du har hatt en forferdelig dag. Du sovner på bussen. Da du våkner ser du det sitter en gammel dame med nøyaktig samme klær som deg selv. Hun gir deg et varmt smil og sier "Vi ses nok igjen" Så går hun av bussen.... Hvordan vil du reagere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Oslo, jeg :-) Men har litt familie her og der... mest oppover

Som klovner i kamp synger "Jeg har hatt så mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem. Jeg har hatt så mange damer, men jeg blir nok aldri ....... klok på dem..." :fnise:

AB: Hva skal jeg gjøre for å få deg glad i meg?

Jessica: En tankevekker. Du er sliten, du har hatt en forferdelig dag. Du sovner på bussen. Da du våkner ser du det sitter en gammel dame med nøyaktig samme klær som deg selv. Hun gir deg et varmt smil og sier "Vi ses nok igjen" Så går hun av bussen.... Hvordan vil du reagere?

Ny regel. Ikke lov å stille AB spørsmål. Til det har vi andre tråder, som "spør brukeren over deg", "tør du være ærlig" osv.

NonJuan: Når var sist du declina en Facebook-friend-request, og hvorfor?

Nosul: Gjør du knipeøvelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: Når var sist du declina en Facebook-friend-request, og hvorfor?

Nosul: Gjør du knipeøvelser?

Ja, ikke hver dag. Men jeg gjør det med jevne mellomrom.

Rossin: Ser du på deg selv som en blid person?

NonJuan: Hvilket kamerautstyr har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...