Gå til innhold

UL-tråd juli/august 2010


Pupsilure

Anbefalte innlegg

En ultralydstråd må vi jo ha :)

Pupsi:

8. januar kl 10.00 (9+2) (privat, betaler selv)

4. februar kl 08.00 (13+1) (privat, betaler selv)

24. februar kl 12.00 (16+0) (privat, betaler selv) :babygutt:

18. mars kl 14.oo (19+1) (ordinær ul)

11. mai kl 9.30 (27+2) (3D)

Neytiri:

11. januar kl. 10.30 (7+6?)

26. mars (18+3) (ordinær ul)

19. mai (3D) :babyjente:

Angelou:

25. januar (9+2)

25. mars (17+6) (ordinær ul)

18. mai kl. 14.30 (3D) :babyjente:

Gaupa:

28. januar (18+4) (ordinær ul)

Susan Sto Helit:

1. mars (19+5) (ordinær ul)

Minrose:

10. februar (19+1) (ordinær ul) Mest sannsynlig :babygutt:

6. april (27+0) (3D)

Ny ordinær UL: i svangerskapsveke 31, har ikkje fått dato

Kanei:

8. mars (19+1) (ordinær ul)

Epica:

25. mars (ordinær ul) :babyjente:

Skriv inn tiden for ultralyd, så endrer jeg på denne posten etterhvert som dere skriver inn :) Hvis vi får vite kjønn, kan vi jo legge inn det også :)

Hvis noen lurer på hvor langt de er på vei på forskjellige datoer, er denne oversikten veldig fin :)

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11. januar kl 10.30 9+6 (tidlig UL, for å se kor langt eg er på vei)(7+6??)

Ordinær UL har eg ikke fått enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede vært på 2 Ul pga blødningen i starten og det. Men har nå fått time til ordinær UL. 28 januar er dagen vi får se om alt er bra med babyen vår, og kanskje får se kjønn. Gleder oss :rødme: Er 18+4 når det skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk veldig bra på ultralyden i dag :nigo: Var veldig nervøs da jeg la meg ned. Men han var veldig hyggelig, og flink. Han snakket litt, spurte om jeg hadde barn fra før og hvor langt jeg var på vei.

Jeg la meg ned på en benk. Han ba meg dra opp klærne slik at magen kom frem. Tok på ultralydgel, den var ikke kald. Og fant babyen med en gang! Han viste og forklarte. Vi hørte på hjertelyden. Målte fosteret til 25,3 mm, noe som tilsvarer 9+2, altså 4 dager yngre enn menstermin.

Han viste meg plommesekken. Vi så på navlestrengen, og han gjorde noen instillinger så vi så at blod gikk gjennom den i rødt. Han forklarte at morkaken ligger oppover mot hodet mitt. Og at babyen la med hodet nedover. Vi hørte på hjertelyden også :)

Jeg spurte når han trodde han kunne se kjønnet, og han gav meg time 4. februar! Har ikke store forhåpninger om å se det, altså, men han hadde jo ikke gitt meg time da hvis det var helt usansynlig. Han mente at hvis ungen ligger riktig, så kan han se det. Spesielt hvis det er gutt (noe jeg tror) :hoppe: Da er jeg 13+5 ifølge menstermin, eller 13+1 ifølge ul-termin.

Ultralyd var kjempespennende :rødme:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Ordinær UL: 10.02 -> viste mest truleg ein liten gut (19+1)

3D ultralyd: 6.04 (27+0)

Ny ordinær UL: i svangerskapsveke 31, har ikkje fått dato

Var på ordinær UL i går, der var alt bra og legen trudde det mest sannsynleg låg ein liten gutt i magen! :) Morkaka låg veldig lavt, så derfor må me inn på ny UL i svangerskapsveke 31 for å sjå om den har flytta seg.. Ellers blir det nok keisarsnitt på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vellykket UL, og en liten :babygutt: (mest sannsynlig ;) )

Det er så fantastisk å se de små :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vellykket UL, og en liten :babygutt: (mest sannsynlig ;) )

Det er så fantastisk å se de små :rødme:

Takk for det! :) Var veldig rørande å få høyre at alt sto bra til å slekt :rødme: Men den store opplevelsen følte eg ikkje at det var.. Det var så dårlig bilde.. Trur det blir anleis på 3D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Da har vi fått time til ordinær UL

25.02 (19+1)

Timen ble flyttet. Sikkert på grunn av vinterferien...

Ny time mandag.

01.03 (19+5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden her ? :klø:

Jeg har ordinær UL 8.mars, da er jeg 19+1.

Det blir første møte med det lille monsteret :hjerte:

Gleder jo bare enda mer når jeg leser om andres UL her inne ! :)

Endret av Kanei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg oppdatert! Det er kjempehyggelig å lese om andres UL :rødme:

Jeg har funnet ut at siden det er så lenge (3 uker :fnise: ) til vi skal ha den ordinære, og siden de ikke alltid vil lete etter kjønn/kan se kjønn, så skal jeg ta en privat før den tid.

Kjønnet bør vel være mulig å se nå (16 uker). Og siden klinikken jeg bruker kun tar 100 kr når man har vært der før, føler jeg at jeg har råd til det ;) Jeg er så nysgjerrig på kjønnet! Spiller ingen rolle om det er jente eller gutt, men jeg vil bare vite. Føler at jeg kan forholde meg litt mer til den lille da. Nå er det hele bare så sykt, at det vokser en liten baby inne i meg.

Men det er søren ikke lett å få tak i dem på telefonen! Prøvde mange ganger både i går og i dag. Telefontid fra 10-11 og 12-14 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

treig å oppdatere meg her.....Ordinær UL blir 26mars 18+3....så jeg og mannen skal prøve å bestille en privat UL uken før, for mannen drar ut på sjøen igjen før ordinær UL, og jeg vil at han også skal få oppleve å se lille Bumba, og kanskje se om Bumba er gutt eller jente :rødme:

Neytiri=tidligere icechick

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg skal på 3D - ultralyd den 18. mai klokka 14.30 :) :) :)

Å, så spennende!! :) Jeg skal nok ta 3D jeg også. Var det lang ventetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...