Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Har vore på forumet her no ei stund,så kanskje på tide eg og får meg ei lita dagbok? :sjenert: Vert vel skrive i rykk og napp,men det får gå :lur:

Har vore mest i ordleikar-forumet og snikk-snakk-biten for dykk som tykkjer eg er eit nytt fjes :popcorn:

Kjekt å ha ein stad der eg kan skrive det eg VIL iallefall,så lev med det :lete:

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok og velkommen til E-H hjørnet, we has coffee.

:kaffekopp:

Takk for det :takke: Er ikkje så glad i kaffi :sjenert: Men tek gjerne ein kopp kakao :jepp:

Heeei Dagpause :danse:

Hei Dirty :lur: Og du vil berre ikkje lære deg kva "namnet mitt" verkeleg tyder? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Takk for det :takke: Er ikkje så glad i kaffi :sjenert: Men tek gjerne ein kopp kakao :jepp:

Hei Dirty :lur: Og du vil berre ikkje lære deg kva "namnet mitt" verkeleg tyder? :fnise:

Men jeg liker Dagpause :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Your request is my command. :takke:

Awesome :sjarmor:

Men jeg liker Dagpause :fnise:

Ja,du skal jo få lov til å kalle meg det då :sjenert:

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon! :goodbye:

Sov som ein stein i natt,men hadde nok ein sær,merkeleg og faktisk fin draum :gjeiper: Men no skal sjuvsovaren få seg noko frukost før ho skal ut på tur i nysnøen og solskinet (ok,det er overskya,men med eit glimt av sol no og då). Og så har mi beste venninne bursdag :)

Vel,ha ein fin søndag alle saman! :jepp::takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeez at ikkje folk kan av og til berre bestemme seg... No har eg fått nok iallefall! Fått nok av å vere andrevalet,fått nok av å aldri vere god nok til å kunne "hengje med" på fritida.. Ho kan berre få vere slik,berre ho sluttar å vekkje meg med meiningslause meiningar skal eg vere glad!

Hennar tap,ikkje mitt,skal verte ei pinleg stillheit neste gong vi møtest vil eg tru. Men veit du kva,eg kunne ikkje brydd meg mindre :filer: (Måtte få det ut,fått det ut,ein god del lettare i margen!)

Idag har det vore ein flott dag,nesten opphaldsvêr,har fått unda alt det eg tenkte på,og at på til gått ein lengre tur utan å knekkje saman :) Ganske happy når det kjem til sjuande og sist :)

I følgje yr.no,storm.no og pent.no er det meldt fint vêr imorgon,håper eg rekk å gå meg tur då og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Daybreak har fått seg dagbok! :hoppe:

Og du...jeg kjenner til situasjonen du er frustrert over...det tok meg alt or mange år å bare gi f, så synes det er bra du har satt en strek :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank ju begge to :klemmer:

Driv og sullar før eg skal på skulen,lite happy for det altså.. Meir lyst å vere ute i det fine vår-vêret :sjenert: Men har eit håp for det når eg kjem heim att så vi får satse på ikkje sola vert skremt før den tid :nigo:

Ha ein flott tysdag alle saman :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen vart ganske flott den ;) Gjekk ein tur på ca 1,2 mili kupert terreng noko som var veldig deilig :jepp: Byrjar å kjenne at eg har krefter att :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish upon a star

wanna go to where you are.

Love to see your lovely smile

it's been a while...

I don't know about you;

Do you feel the same about me?

Can you see me the way I do?

Will there ever be a "we"?

Noko eg rabla ned i ei førelesing når det vart for keisamt :sjenert: Som dykk ser,så likar eg å skrive dikt,dog er dei sjeldan bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må ærleg talt innrømme eg lurar på kvifor eg har putta dagboka mi inn på E-H,eigentleg burde den vel vere under A-D pga brukarnamnet mitt? :vetikke::fnise:

Jaja,det var ein tanke som surra i hovudet mitt. Ein anna er at eg vart seint ferdig med å lese pensum,så eg rekk ikkje å gå tur idag. Gjer ikkje det åleine då 70 % av ruta er bekmørk,kan gjere det om eg får med nokon dog :sjenert: Har ikkje hatt flaks så langt i alle fall!

Dog kanskje eg skulle tatt meg ein tur opp til fôrhestane mine.. Lurar på å gjere det eg :jepp:

Og så klart,det vanleg spm om når vil EG finne kjærleiken.. Den verkar så fjern for meg.. blæh,likar dårleg tankane mine :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I like Daybreak :)

Naaaw :blomst:

Du varmar hjartet mitt ved å seia slik :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt dikt,skriven idag :sjenert:

The Road

The road I have to go

ain't the road I used to know.

Can someone tell me

what happend here?

Confused,unsure and alone

Everyone is lost and forever gone

Seems like this is a task for me

coz' there ain't a soul to see.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

I like Daybreak, she seems so fine and cute

And when she write, she takes this special route

Nobody like her, shes quite unique

I wonder what she want and what she seek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...