Gå til innhold

Hvor viktig er sminke for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her.

At jeg ikke gjør meg fin for han er bare bull. Vi har ellers et friskt og velfungerende forhold med middager, nye klær, sexy/fint undertøy og bj's 'n more. La oss si det sånn at jeg er for at vi begge skal ha det bra. :)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor denne sminkegreia skal dukke opp akkurat nå. Kanskje han trenger noe å klage på? (la oss håpe!) Det er ikke snakk om uvilje, men jeg føler meg som en klovn og selv om han kanskje syns jeg er en pen klovn, så vil jeg ikke gå rundt og føle meg ukomfortabel. Han har jo vanligvis full forståelse for at jeg ikke kler meg i en mini paljett kjole og løper rundt som en discostick. Det blir samma greia med sminke for meg.

Lurer også på om det kan være kompiser som har bemerket det og at han kanskje ikke føler at jeg er noe å vise frem uten sminke siden de kan reagere på det? Ikke vil han gi noe svar annet en at det går da an å pynte seg som "normale" folk.

Til de som funderer på utseendet mitt så vil jeg være så frekk og brautende at jeg ser bra ut og får positive tilbakemeldinger på det. Med positive tilbakemeldinger mener jeg ikke bestemor/mor/tante/osv som syns jeg er verdens flotteste jente. :P

Sikkert bare jeg som ikke er så flink på dette. Vi er vant til å snakke ut om ting både store og små, men det teite mannfolket har vist kommet i en slags "teit mannfolk" periode og vil ikke snakke. :murvegg:

Anonymous poster hash: 8818c...1b3

Ville egentlig tippe at du ser bra ut, for med dagens sjønnhetsideal osv er det heller få som orker å gå rundt å se jævlig ut hvis de har et alternativ. Så selvtilliten må jo være på topp, og det er jo sexy i seg selv.

Hvis alt er flott i utgangspunket ville jeg kanskje bare latt det gå, og hvis han maser mer senere så kan du jo si hvor skapet skal stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men ikke alle er fornøyd med color corretion fordi dem aldri ga det en sjanse, også har du gutter som er vandt med kinofilmer med godt fargerlagt



Anonymous poster hash: 9c5c4...521
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt sminke, og aldri vært borti en mann som ber jenter bruke sminke. Pynter han seg så mye for deg da, TS? Kunne aldri vært sammen med en mann som bryr seg om sånt eller ikke synes man er bra nok uten maling.



Anonymous poster hash: 6f617...3ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om det kan være kompiser som har bemerket det og at han kanskje ikke føler at jeg er noe å vise frem uten sminke siden de kan reagere på det? Ikke vil han gi noe svar annet en at det går da an å pynte seg som "normale" folk.

Sikkert bare jeg som ikke er så flink på dette. Vi er vant til å snakke ut om ting både store og små, men det teite mannfolket har vist kommet i en slags "teit mannfolk" periode og vil ikke snakke. :murvegg:

Anonymous poster hash: 8818c...1b3

Det er litt rart at han ikke vil snakke om det hvis han ellers er åpen å snakke om slike ting. Er kanskje slik som du tror da at noen andre har påpekt det, men han vil ikke peke ut hvem det er som har sagt noe. Hadde lagd en del klein stemning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg forelsket meg i mannen, så han ikke ut på håret. Først etter maaange måneder klippen han seg kort, og han ble sååååå kjekkk! Nå vil jeg helst at han går jevnlig til frisøren, fordi jeg synes det er så herlig å ha en mann som er så kjekk! Det tenner meg, og jeg er stolt av han når vi går sammen ute. Selv om jeg forelsket meg i han som "mindre kjekkk".

Det kan godt være litt det samme for din mann, TS. Han liker deg uansett, men med sminke får du det lille ekstra som gjør at han virkelig tenner. Hvorfor ikke gjøre det lille ekstra for mannen din iblant?



Anonymous poster hash: 1539a...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...