Gå til innhold

Menns og kvinners forventninger i et samliv/forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høye tanker om mange menn du?

Det du beskrev der var litt sånn mekaniske..vesener :-D

SÅ enkle er ikke mange menn da...

Mange menn er slik jo, men husk, jeg sier ikke at alle menn er det, eller hvor stor prosentandel det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Du har etter min mening helt rett Ts.

Menn krever ikke så mye som kvinner!

Som du skriver.

Problemet er bare at veldig mange kvinner

finner mennene sine kjedelige. Og påpeker det..og påpeker det.

Etterhvert vil nok mannen gå lei og ikke ha det fullt så bra lenger. Da er veien lett til utroskap. For i veldig mange tilfeller vil ikke ektefellen/samboeren skilles heller.

Så da backer mange menn ut.

Dette svaret var ikke til meg selv!

Finner ikke innlegget det var svar til.

Uff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Mange menn er slik jo, men husk, jeg sier ikke at alle menn er det, eller hvor stor prosentandel det er ;)

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Festlig omgangskrets du har, TS.

Den er som klippet rett ut av 50-tallets forestillingsverden.

Rart.... de dannede og velutdannede menn jeg kjenner har noen 'skrudde' forestillinger om at de vil ha en dannet og velutdannet kvinne de også kan snakke med, kose med, ha et fellesskap med.

En Kvinne med stor K, en Dame.

De av dem som ikke har vaskehjelp vasker sine egne gulv, bad og kjøkken, de lager sin egen mat og jekker sin egen øl, stryker sine egne skjorter og leverer og henter sine egne dresser på renseriet.

Men... jeg innser at min omgangskrets øyensynlig er milevis fra din, TS.

Og... jeg kjenner på en måte at jeg er veldig glad for akkurat det ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som menn generelt forventer mindre enn kvinner i et forhold/relasjon, for at de skal være fornøyd/lykkelige.

Har de ei pen og snill dame/kone, som lager mat, ikke krangler og tar seg av hus og heim så de selv kan jobbe så mye de vil, ser det ut som de stort sett er fornøyd. Selv om de ikke engang får sex hjemme, eller tenner på kona lenger, så har det det "bra" likevel, og tar seg evt ei elskerinne for å tilfredsstille det fysiske/behovet for spenning.

Damer derimot er ikke like lykkelige som menn dersom det mangler endel i forholdet, men lar til en viss grad status og penger veie opp om de er misfornøyd med noe. De skiller seg likevel oftere pga de ikke er lykkelige.

Menn venter med å skille seg til de har ei ny dame, som kan sørge for at de basale behovene er dekket for dem.

Poenget mitt er vel at det ser ut som menn har lavere terskel for å være fornøyd enn kvinner.

Anonymous poster hash: 10e11...f88

Men da forlanger de da allerede for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...