Gå til innhold

Trusler og piss fra "svigers"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blomsteret:

1. Njaa, hu har ikke prøvd å spolere så mye direkte mellom oss. Ikke annet enn at hun har kontakt både meg og jenta og beordret oss til å bryte kontakten. Hu har sagt litt piss om begge til hver av oss, at jenta ikke er til å stole på, at jeg er sjalu osv. Sånne vanlige ting fra sure ekser. Thats it.

2. Om jenta har hatt problemer i forhold tidligere vet jeg ikke. Ikke som er kjent. Mulig det ligger noe der, og at det er det faktum at hun har funnet seg en gutt som faktisk er roten i problemet, og ikke at det er pga det slarvet dem har hørt. Ble kanskje en god unnskyldning?? Har tenkt tanken selv. Har spurt, men ikke noe nevneverdig jeg har reagert på ang tidligere forhold.

3. Jeg har ingen alvorlige rykter på meg. Jeg er en vanlig mann, kjent for å være snill, er godt likt. Både av gutter og jenter. Har mange venner, mange bekjente. Eksen har vel vært ute med kjeften et par ganger kanskje, men det er ikke noe mer alvorlig enn at folk ikke tror på det når det kommer fra en eks. Ikke noe alvorlig greier. Har hørt det samme omtrent fra samtlige ekser fra folk haha.

Jeg er som sagt sjokkert.. jeg skjønner det bare ikke. Mine foreldre hadde aldri kunne funnet på noe sånt. Ikke foreldrene til noen andre jenter jeg kjenner heller. Har da vært med jenter siden jeg var fjortis, og har aldri blitt truet av foreldre.. HAHA.



Anonymous poster hash: 3af32...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Innkall hele gjengen til mekling på familievernkontoret. Gjør det klart at slemme telefoner og sms vil bli politianmeldt.

Men det er fremdeles kjæresten din som er nøkkelen til løsningen. Hun må stå opp for seg selv og deg og be dem ryke og reise hvis de ikke gir seg.

Men hva med å innkalle eks'en og spørre hva i h... hun tror hun holder på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. For min del kunne vi løst situasjonen slik at vi bare lar det ligge, at de kan gjerne være uenige i at jenta deres har funnet seg noen, men holde avstand. Burde ikke være verre. De ser vel fort om jenta blir totalforandret til det negative eller om hun blir lykkeligere. Jeg skal i alle fall gjøre alt i min makt for å fremme det siste! Venninnene hennes har aldri sett henne så glad, og de sier jeg behandler henne som ei prinsesse osv, alle er såå støttende. Skjønner ikke hva foreldrene hennes ser som absolutt ingen andre har sett. Jisus

Jeg har snakket med eksen, men hun viser en utrolig bitter og kald side etter bruddet så kommer ikke så godt gjennom der, dessverre. Hadde riktignok god kontakt med henne frem til det her. Eller, ikke god kontakt, med god TONE heter det vel. Hu lovet å ikke si sånn mer da, for alt det er verdt haha.



Anonymous poster hash: 3af32...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uansett ikke svigerforeldre eller familie jeg orker noensinne å involvere meg i. De har ringt meg, truet og sagt de styggeste ting du kan tenke deg. Kommer aldri til å ta de i hånda. Gud vet hva disse finner på hvis noe faktisk SKULLE skurre mellom oss en gang. Forholdet er vel dødfødt sånn sett... Eller skal kjærligheten få vinne?

Anonymous poster hash: 1eeab...0a3

Anonymous poster hash: 46a29...eac

I utgangspunktet er det vel jenta som burde fikse opp. Nå vet ikke jeg hvordan hennes forhold til foreldrene sine er, men det kan være gode grunner til at hun ikke har lyst til å gjøre det.

Så hvis du virkelig vil ha dame, på tross av svigers fra helvete, er det vel bare én måte å løse det på. Du må manne deg opp som faen og ta turen opp til svigers. Du må legge frem historien din, gjerne med bevis for at ex-dama di er en cracy kjerring. Hvis hun er så ille som du sier burde du vel sitte på noen sms/mail som kan vise dette.

Hvis du først kommer på døra der er det vel to mulige utfall. Enten får du overbevist svigers om at du er en ålright kar. Forutsetningen er at du er villig til å se igjennom fingrene med disse trusslene, gjerne le de vekk. Alternativ to er at du får deg en smekk.. Vil tippe verste som kan skje er en brukket nese eller noe i den duren..

Skulle alternativ to bli tilfellet har du hvertfall vist dama at du er mann med stor M, og jeg vil tro det vanker noen hete netter, selv om det kanskje ikke blir dere for alltid.

Så sånn jeg ser det har du ikke noe å tape på å manne deg opp, du har alt å vinne ;)

Redigert: jeg glemte å nevne at dette også vil bli tidenes historie, uansett utfall. Noe også fremtidige damer/kompiser vil kunne le godt av. Igjen vinn-vinn

Endret av Zilas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du virker oppriktig og ærlig Ts.

Måtte bare få et helt helhetlig bilde.

Jeg skjønner at du og kjæresten har noe unikt sammen. Det er synd om slikt ikke får utviklet seg. Likevel ser jeg enda større problemer her mtp fremtiden med kjæresten din. Hun virker kuet av sine i dn alder av over tjue år. Om de er ekstra på vakt for noe eller ikke, så vil de vel fortsette å være hauker over henne, og deg, i framtiden også. Eller,

så må kjæresten din komme seg bort.

Som nevnt rette opp ryggen og vise seg voksen. Tenk på fremtiden deres ellers vil bli!

Du virker som en oppegående gutt, så ikke gi deg selv masse bekymringer, eller som du sier :du er for voksen til dette fjottisopplegget. Hev deg opp på ditt nivå igjen, og vurder hva du bør gjøre.

Ps.dere kan jo rømme og leve på en øde øy :-)....sorry, måtte bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreldrene til dama di høres jo helt gale ut. At du gidder å omtale de som svigers er helt utrolig. De fortjener ikke den tittelen. Vet ikke hva du skal gjøre. Om forholdet til hun dama blir seriøst så blir jo de din familie og liksom...

Heller han som høres gæærn ut spør du meg :))))))

Anonymous poster hash: 10b5f...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at du gidd å være sammen en dame der foreldrene oppfører seg sånn. Hadde ihvertfall ikke jeg giddet.

Nei finn deg en annen dame når hun ikke klarer å ordne opp på hjemmefronten hennes. Havet er fullt av fisk. Tenk på deg selv her.

Anonymous poster hash: f716d...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i utgangspunktet skjønner jeg ikke helt at dette skal trigge voksne folk så håndgripelige tiltak som trusler, snoking osv..

Er nesten ikke så mye annet du kan gjøre her enn å etter beste evne forsøke å få til en dialog med disse foreldrene hennes. Det høres jo noe usannsynlig ut at de skal ha fått deg så i vrangstrupen kun pga utsagn fra ene siden i forholdet du var i. I det minste burde de la deg få muligheten til å ytre din versjon av saken. Hvorfor tar de hennes ord for den oppleste og vedtatte sannhet?

Dette virker litt, tjah... snålt, og må innrømme at jeg ikke helt vet hvem jeg skal tro på her, unnskyld meg altså...

Samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Innkall hele gjengen til mekling på familievernkontoret. Gjør det klart at slemme telefoner og sms vil bli politianmeldt.

Men det er fremdeles kjæresten din som er nøkkelen til løsningen. Hun må stå opp for seg selv og deg og be dem ryke og reise hvis de ikke gir seg.

Men hva med å innkalle eks'en og spørre hva i h... hun tror hun holder på med?

familievernkontoret? Man er ikke i familie når man bare er kjærester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...