Gå til innhold

Flytting langt fra barnefar,min skyld....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bodde på hans hjemplass Pga jobben og vi hadde fått barn nr to da ting begynte å gå galt i forholdet.Følte meg alene om alt av ansvar og var hele tiden sliten.Vi kom i en vondt sirkel hvor jeg ofte var sur og da trakk han seg mer unna såklart.Han var tilslutt utro,og jeg tok på meg skylden for det.Men utroskapen fikk begeret til å flyte over og bestemte meg for å ta barna på da 6 og 2 år å flytte til min hjemplass som er 90mil unna.Han hadde ingen protester med at vi skulle flytte,han bare fortsatte med å dra på fester.Altså han nektet å prate med meg,han ville bare ut av forholdet følte jeg. Tenkte og håpet han ville savne meg og barna når vi flyttet.I to år besøkte han oss ofte og ga meg og barna falske forhåpninger,vi var ilag som en familie.Vi hadde sex og han lovet at det var ingen andre damer inn i bildet.Samtidig fikk æ ikke følelsen av at han ville ha oss tilbake,men håpet var der. Han har i de to årene mens jeg rotet med han,samtidig hatt forhold til flere ungjenter mens han har vær hjemme hos seg selv. Idag er det gått tre år siden jeg flyttet,han besøker oss lite og har slått seg til ro med ei voksen dame med tre barn.Det er sårende ovenfor mine barn,så jeg lurer på om jeg Pga barna skal flytte til barnefar sine hjemplass. Har dårlig samvittighet ovenfor barna,at de mister mye samvær med far.Han lever sitt liv og har det godt,siden det var jeg som flyttet.Er så i tvil.Hjelp....

Anonymous poster hash: 55a63...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, du må ta litt skyld selv også, du flyttet jo 90 mil fra ham, vanskelig å ha et seriøst forhold da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli der du er hvis du trives med det. Begynner å bli såpass lenge siden at barna sikkert har begynt å slå seg til ro også på andre måter ifht. fritidsaktiviteter, skole, venner etc?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du flyttet, men alt er ikke din skyld. Han kunne ha flyttet dit du er om han virkelig ville ha deg og barna. Hvor trives du best? Hva slags liv vil du ha?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du må ta litt skyld selv også, du flyttet jo 90 mil fra ham, vanskelig å ha et seriøst forhold da.

Det var da barnefaren som var utro, og han er derfor den eneste som har skyld i denne saken. Dersom han vil ha mer kontakt med barna sine, får han vær så god flytte etter. Dette er utelukkende hans ansvar.

Anonymous poster hash: 3604c...e23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da barnefaren som var utro, og han er derfor den eneste som har skyld i denne saken. Dersom han vil ha mer kontakt med barna sine, får han vær så god flytte etter. Dette er utelukkende hans ansvar.

Anonymous poster hash: 3604c...e23

Jo, men hvis det var sånn at du såg for deg at dere skulle klare å bli et par igjen så var det da ikke et smart trekk å flytte 90 mil fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar,vil gjerne ha flere. Jeg tillater meg selv liksom ikke å ha det bra her vi bor nå.Det er fordi jeg hele tiden går med skyldfølelse og anger for at jeg flyttet.Tenker i ett øyeblikk at jeg skulle tilgitt utroskapet og bare levd videre pga barna. Men samtidig vet jeg at vi ikke hadde kommet noen vei med forholdet siden han ikke viste med atferd heller ord t vi skulle bli.Tror nok Kansje det var hans måte å "bli kvitt" oss på.

Anonymous poster hash: 55a63...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jo unga å bli litt gamle, og hvis de har det bra på skole/aktiviteter ville ikke jeg flyttet. Det er jo ikke sikkert ting blir så mye bedre av å flytte tilbake. Han har jo startet sitt nye liv, og ikke sikkert han vil prioritere barna hvis dere bor i samme by engang. Og det vil jeg tippe vil være veldig sårt.

Samtidig virker det som om du vil ha han tilbake? Hører du sier det er for barnas skyld, men virker jo litt mer for din egen..

Nå vet ikke jeg hvor du bor nå, men det burde da være mulig å finne en ny partner som ikke løper etter ungjenter, er utro og egentlig ikke er såå interessert i barna? Hvis det er liten tilgang på attraktive mannfolk ville jeg flyttet til en større by... Kanskje noe nærmere ex-en sånn at barna når de blir litt større kan reise til han selv uten store problemer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...