Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har vært utro?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mary Quant

Ja, jeg er sammen med en som var utro for mange år siden. Jeg fant det ut da jeg mottok brev fra denne eks-elskerinnen. Fikk sjokk og kastet mannen på dør. Bodde fra hverandre i et par år før vi valgte å flytte sammen igjen.

Denne såkalte "episoden" er glemt for lenge siden.
Alle kan gjøre feil, jeg har gjort mange feil selv.

For meg er ikke utroskap i seg selv den verste synden som kan begås i et ekteskap.

I dag har vi det bedre enn noensinne og vi er overbevist om at det er oss to til døden etter hvert skiller oss.

Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere er et fint ordtak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that, prøvde igjen, kommer aldri til å gjøre det igjen.



Anonymous poster hash: 207e9...09f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv utro i et tidligere forhold. Det ble slutt.

Har nå vært gift i 12 år, og jeg har aldri vurdert å være utro mot min kone. Selv om vi har gjennomgått både travel småbarnstid med lite tid til sex og alt det der som typisk er triggere for utroskap. Jeg holder meg trofast, fordi min kone er så viktig for meg. Så "én gang utro, alltid utro" stemmer ikke. Derfor ville jeg heller ikke dømt en partner for å ha vært utro i sin fortid.

Grunnen til at man er utro handler ofte om tilstanden i forholdet man er i. I det forholdet der jeg var utro, var kommunikasjonen dårlig, og vi var feil for hverandre på mange måter. Jeg var ikke så redd for å miste henne som jeg er med min nåværende, og da var det mye lettere å gi etter for en fristelse.

Mann 42



Anonymous poster hash: e6f78...1cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville jeg ikke. Jeg kunne ikke stolt på en person som har dratt strikken så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må nok være anonym på denne..

kjæreste har vært utro mot forrige dame. Alikevel tror jeg ikke at han hadde vært utro mot meg.

Alle fortjener en sjanse, og det er ekstremt mange som har vært utro en gang i løpet av sitt liv. Forferdelig dumt, men shit happens



Anonymous poster hash: 3ca6f...2e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Personlig så kunne jeg nok det, men forutsatt at hun angret og ikke minst tok 100 % ansvar for det, og ikke skyldte på typen, at hun var full eller andre ting. Å være utro er mye verre og mer umoralsk enn f.eks. å kjøpe sex.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot noen andre en meg? Nei

Mot meg; nope. Kroken på døren. Du gjør deg ferdig med en før du begynner på den andre. Viss han er personen som er utro mot andre har han ikke like verdier som meg når det kommer til ærlighet og trofasthet, og da passer vi ikke sammen uansett.



Anonymous poster hash: 7dbc8...19e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater nå en mann som åpent har sagt at hans ekteskap røk pga at han er utro. Merker nå at det preger veldig en usikkerhet hos meg nå når vi dater og når han er ute på byen. Jeg vet i tillegg at han har mange jentevenninner. Jeg har aldri vært sjalu i tidligere forhold, men merker at jeg har en usikkerhet om han kan være det igjen ligger der, og at jeg blir sjalu. Noe som kan være ganske så slitsomt for meg.



Anonymous poster hash: 2f19f...72f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...