Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har vært utro?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Ja, som overskriften sier - kunne du?
Hvorfor, eller hvorfor ikke?

Og har alder, antall ganger, omstendigheter osv. noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

Personlig så kunne jeg nok det, men forutsatt at hun angret og ikke minst tok 100 % ansvar for det, og ikke skyldte på typen, at hun var full eller andre ting. Å være utro er mye verre og mer umoralsk enn f.eks. å kjøpe sex.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fersket typen i å ha hatt sex med en annen dame i noen uker. Ser ikke for meg noen fremtid lengre.



Anonymous poster hash: 341a5...0ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utro før, for mange år siden. Kunne aldri tenkt meg å være det mot min nåværende mann. Føler vi kan være åpne og ærlige med hverandre om noe skulle dukke opp. Han vet selvfølgelig om utroskapen min før han, dette fortalte jeg han om før vi ble skikkelig seriøse.
Mannen var utro da han var tenåring, så vet nå ikke helt hvor mye det telles ;)



Anonymous poster hash: 01d00...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Nettopp fersket typen i å ha hatt sex med en annen dame i noen uker. Ser ikke for meg noen fremtid lengre.

Anonymous poster hash: 341a5...0ca

Kjipt. Men nå tenkte jeg på en som har vært utro med en tidligere partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg ikke. Hadde ikke klart det, jeg syns det sier så mye om personligheten at et menneske er i stand til å gjøre noe så grusomt mot et annet menneske.

Anonymous poster hash: 2a989...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke var meg den personen har vært utro mot så ja. Særlig hvis den personen var utro mot sin eks for å bli med meg. hehe XD



Anonymous poster hash: 5a827...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke var meg den personen har vært utro mot så ja. Særlig hvis den personen var utro mot sin eks for å bli med meg. hehe XD

Anonymous poster hash: 5a827...ffd

Litt korttenkt kanskje... ?

Anonymous poster hash: 0657d...474

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var utro da vi var ca 35. I et års tid. Jeg fant det ut ved en tilfeldighet, en mail som dukka opp på felles PC. Dette er 15 år siden. Jeg tilga siden vi hadde unger sammen. Det holdt 10 år til, men ble aldri helt bra siden jeg ikke fikk det ut av hodet. Har det bedre n og angre på at vi ikke avsluttet da det skjedde. Han var nok ikke utro siden, men han gikk etter 10 år siden han fant en annen dame på jobben. Ei som ikke var så sur og mistenksom! Tror de fleste forhold ikke kan reddes hvis den ene har vært utro på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på om han har tatt på seg ansvaret for å ha vært utro. Det er jo menneskelig å gjøre feil og forventer ikke akkurat det perfekte av noen. Angrer han seg? Eller syntes han at ''hun fortjente det''? Var han notorisk utro, eller var det en kveld ute på byen som endte feil?
Omstendighetene har veldig mye å si. Men går IKKE på den unnskyldningen at forholdet var så dårlig. Er forholdet dårlig, da GÅR man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv et forhold til en gift mann, og tenker at jeg ikke kunne vært sammen med ham om han hadde blitt singel, da hadde jeg aldri stolt på ham.



Anonymous poster hash: ee929...f0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei da jeg har blitt bedradd av begge eksene mine. Og vet hvor sårt det var . Men heldigvis har jeg en trofast og stødig mann nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om det er snakk om en kar som er notorisk utro eller som har vært det kanskje en gang. Jeg synes det er en forskjell der. Ofte er det fordi forholdet ikke er bra i utgangspunktet eller man føler det er noen behov man ikke får dekket der man er og da velger å være utro.

Jeg har vært utro før fordi jeg hadde det vondt i forholdet jeg var i og ikke følte meg sett, men jeg kunne ikke tenke meg å være utro mot min nåværende kjæreste.

Anonymous poster hash: b8449...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg har opplevd utroskap tidligere, og tanken på at min mann hadde såret sin eks så j*vlig mye som min eks såret meg.. Det er ikke til å leve med. Jeg bryr meg ikke om omstendigheter, er du misfornøyd i forholdet ditt så går du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å samle stoff til bloggen din Vargas12? :kvalm:



Anonymous poster hash: 4b194...087
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. Nå er det alltid litt vanskelig å svare på slike hypotetiske spørsmål, for i virkeligheten vil jo følelser og slikt spille inn, men jeg tror ikke jeg noensinne ville klart å stole på en som hadde vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville vært vanskelig. Det ville vært et tillitsbrudd såpass grovt at jeg hadde hatt vanskeligheter med å stole på ham igjen. Men det er vanskelig å vite sikkert, ulike omstendigheter kan selvsagt gjøre at man tenker annerledes om det hvis man skulle komme i en slik situasjon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...