Gå til innhold

Spionere på kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men hva skal du egentlig oppnå?denne gangen hadde en ok unnskyldning, som du sier, men hva med neste gang han skal noe og neste gang der?skal du spionere på han sånn regelmessig eller, eller bare ca hver 14.dag, annenhver dag?det er bedre ting å bruke tiden på for å si det sånndette er ikke et forhold, det er en farse, en vits Anonymous poster hash: 1b033...99c

Jeg har bedre ting å ta meg til og føler absolutt at jeg kaster bort tida mi. Men hadde vært så godt å få bekreftet at magefølelsen min stemmer. Før jeg dumper han.

Anonymous poster hash: bcc12...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av mine venninner spionerte på mannen sin i 3 mnd.. Sprøtt, ville jeg sagt, inntil hun fortalte meg hele historien.Etter mer enn 20 års ekteskap, hvor hun visste at han hadde flere ONS, ante hun endringer. Når hun spurte benektet han at noe var galt.Hun allierte seg med to venninner, som begge hadde bil. Først for å finne ut hvem han traff. Hun viste seg å være en 18 år yngre småbarnsmor.En kveld fulgte den ene venninnen hans bil, og den andre hennes bil. Hennes bil ble parkert, og elskerinnen entret hans bil. Så kjørte de videre sammen. Det var kveld, og de kjørte til en kirkegård.Min venninne krøp på alle fire de siste hundre metrene ra der bilen sto parkert, med bakdørene åpne. De var midt i seansen da hun reiste seg opp, og sa med hyggelig stemme: Nei, så koselig dere har det!Så forlot hun, både stedet og ham.

Dritbra! Det er vanskelig når man kjenner på at noe ikke stemmer og mannen ikke vil innrømme noe. De er så korttenkte i blant slik som i det tilfelle der.

Anonymous poster hash: bcc12...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fortsatt ikke hjemme. Ser veldig lukket og låst ut, nesten som om han har reist bort. Tenker på å sende han en sms. Hva kan jeg skrive?

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med det samme nå i flere mnd- kjørt etter og sneket meg etter han, men ikke klart å ta han på fersken. Det er slitsomt og jeg burde avslutte. Vi har vært sammen i 2 år og er over 40. Men jeg vil gjerne ha bevis. Så jeg skjønner deg godt. Men jeg tror min er utro og det stemmer nok for dere også. Så vi burde vel bare la dem gå.Det er forferdelig å ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i går, TS? Sendte du sms? Hva var det han sa han skulle?

Anonymous poster hash: e5ebe...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i går, TS? Sendte du sms? Hva var det han sa han skulle?Anonymous poster hash: e5ebe...50f

Jeg sendte til slutt en sms og spurte om han ville overnatte hos meg. Regnet med å få nei siden han ikke var hjemme. Men neida, kunne komme med en gang han. Jeg freste hjem og når han kom sa han at han hadde vært hjemme når han fikk smsen. Jeg kunne ikke innrømme at jeg visste det ikke stemte. Vet ikke hvor han hadde vært men om det var hos en kompis eller noe så hvorfor kan han ikke bare si det da?

Ser det er bare damer som har gjort liknende ting, så derfor spør jeg mannfolka her inne: hva ville du gjort hvis du mistenkte at dama lyver og i verste fall bedrar deg, men nekter for det når du spør? (Realistiske svar, takk.)

Eller ville dere ikke lagt merke til slikt? Kan være den kvinnelige intuisjonen er litt plagsom i blant..

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du gjorde der har også jeg gjort og fikk samme svar , at han var hjemme -men jeg visste jo at det ikke var sant. Spurte også og da sa han at han hadde vært ute og kjøpt seg en hamburger. Jeg trodde ikke på han, men hadde ikke noe bevis -bare en intuisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har satt meg selv i et lite dilemma nå og er usikker på hvordan jeg skal komme meg ut av det. Jeg VET at han lyver til meg, men jeg vet ikke om han treffer andre damer. Når han kom til meg i går hadde han en gammel og fillete boxer på seg, som ikke tyder på at han hadde vært på damebesøk.

På grunn av denne uærligheten hans har jeg lyst til å gjøre det slutt, men det er visse omstendigheter som gjør det litt vrient akkurat nå. Men skjønner ikke hvordan jeg skal gidde og orke å holde ut med disse løgnene i lengre tid. Er snakk om 1-2 måneder. Når jeg først har fått blod på tann for å avsløre han så vet jeg ikke om jeg klarer å stoppe.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at du har godt av å være i noe forhold. Sjalusi og mistenksomhet kommer til å vokse. Anonymous poster hash: 52b98...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror slik spionering er farlig og dumt å gjøre. Man ender lett opp med å bli mistenksom på alt og alle. Ikke minst går det på ens egen verdighet løs. Hvor lavt skal man gå, liksom?

Forstår at det kan være fristende om man har en meget sterk mistanke, men likevel..? Det er noe svært fornedrende i å gjøre noe slikt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.. Skjønner ikke hvorfor han skulle lyve uten grunn! Jeg ville fulgt med litt til på hva han driver med før jeg evnt hadde gjort det slutt.

Har du mulighet til å sjekke mobilen hans? Nettbank? Kvitteringer i lomma oll

Anonymous poster hash: e5ebe...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AWESOME stå på.

Hold oss oppdatert, fyren har utroskap trekk men ikke gi opp ennå :)

Send han en sms "Jeg vet hva du har gjort......" ikke glem prikkene, sendte den på for skøy til en venninne, det avslørte at hun var utro mot kompisen... ble litt wtf, jeg sendte den fordi jeg visste at hun hadde drukket, var ment for morro.

Det du kan gjøre et og tilby han en blowjob, du vil da merke om det lukter annen dame underlivs lukt, om han ikke dusjet hverdag :)



Anonymous poster hash: e203c...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at du har godt av å være i noe forhold. Sjalusi og mistenksomhet kommer til å vokse.

Anonymous poster hash: 52b98...a87 [/quote

Jeg er ingen sjalu person av natur og har hatt full tillit til fyren en god stund. Helt til ting åpenlyst ikke stemte..

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror slik spionering er farlig og dumt å gjøre. Man ender lett opp med å bli mistenksom på alt og alle. Ikke minst går det på ens egen verdighet løs. Hvor lavt skal man gå, liksom?Forstår at det kan være fristende om man har en meget sterk mistanke, men likevel..? Det er noe svært fornedrende i å gjøre noe slikt, synes jeg.

Jeg er egentlig veldig enig med deg. Problematisk dette når man først har fått blod på tann og man blir mistenksom for alt. Følte meg heller ikke særlig høy i hatten der jeg lusket utenfor huset hans. Jeg har tenkt mye på dette forholdet de siste dagene og slv om jeg syns vi er en kjempegod match på noen ting så er det andre ting igjen der vi er veldig ulike og det vanskelig kan forenes med et langvarig forhold. Jeg er nok klar for å dumpe han, men på grunn av noen teite omstendigheter vil jeg vente minimum en måned. Jeg får nyte de gode øyeblikkene i mellomtida, og prøve å ikke henge meg opp i disse mistankene. Noe rart er det med fyren, men det får bli noen andres problem.:)

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte til slutt en sms og spurte om han ville overnatte hos meg. Regnet med å få nei siden han ikke var hjemme. Men neida, kunne komme med en gang han. Jeg freste hjem og når han kom sa han at han hadde vært hjemme når han fikk smsen. Jeg kunne ikke innrømme at jeg visste det ikke stemte. Vet ikke hvor han hadde vært men om det var hos en kompis eller noe så hvorfor kan han ikke bare si det da?

Ser det er bare damer som har gjort liknende ting, så derfor spør jeg mannfolka her inne: hva ville du gjort hvis du mistenkte at dama lyver og i verste fall bedrar deg, men nekter for det når du spør? (Realistiske svar, takk.)

Eller ville dere ikke lagt merke til slikt? Kan være den kvinnelige intuisjonen er litt plagsom i blant..

Anonymous poster hash: bcc12...281

Det er soleklart han har ting å skjule. Hjelper jo ikke å spionere på ham heller .. bare konfronter han, og gjør deg ferdig med forholdet.

Anonymous poster hash: 75664...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Er det virkelig så mange som spionerer og syns det er greit?

For meg virker det helt vilt!

Spionere på folk liksom? Og hvordan kan dere være sammen med en dere mistenker så sykt mye?

Like godt å gå fra vedkommende da.

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke så lett alltid. Noen har hus, bil, hytte, barn osv., man vil helst være helt sikker før man gjør noe drastisk, eller tar feil og ikke kan redde situasjonen igjen.

Som andre har opplevd, jeg har også stolt 100% på samboeren, men noen ting kan vekke mistanke om at ting kanskje ikke helt er som man tror. Jeg har blitt misbrukt og bedratt så det holder i tidligere forhold og der skal ikke mye til før man føler noe er galt.

Der er kun en ting verre enn å vite og det er å ikke vite. Får man ikke svar på det man spør om blir man endda mer mistenksom, kanskje det ikke er noe farligt men hvorfor kan man ikke bare få et fornuftigt svar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt å melde. Ikke blitt noe mer spionering, det var for nedverdigende. Jeg har kommet dit at jeg tror jeg nesten driter i om han er utro, for bare uærligheten er grunn nok for meg til å ikke gidde dette forholdet mer. Han skjuler noe for meg, men hva det er finner jeg kanskje aldri ut av. Så kan like greit droppe denne fyren. Det finnes kanskje andre mer ærlige mannfolk å satse på. Håper jeg.

Anonymous poster hash: bcc12...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett alltid. Noen har hus, bil, hytte, barn osv., man vil helst være helt sikker før man gjør noe drastisk, eller tar feil og ikke kan redde situasjonen igjen.

Som andre har opplevd, jeg har også stolt 100% på samboeren, men noen ting kan vekke mistanke om at ting kanskje ikke helt er som man tror. Jeg har blitt misbrukt og bedratt så det holder i tidligere forhold og der skal ikke mye til før man føler noe er galt.

Der er kun en ting verre enn å vite og det er å ikke vite. Får man ikke svar på det man spør om blir man endda mer mistenksom, kanskje det ikke er noe farligt men hvorfor kan man ikke bare få et fornuftigt svar da?

Så enig. Hvorfor gjør noen det så vanskelig for partneren med å være uærlig og utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...