Gå til innhold

Spionere på kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg tenkt på en stund og nå tenkte jeg at jeg skal gjøre det i kveld. Jeg har en dårlig magefølelse når det gjelder han. Han skjuler ting for meg og kommer med dårlige unnskyldninger og bortforklaringer som ikke holder mål. Jeg tror han treffer noen andre men spør jeg han rett ut så nekter han for det. Det er bare et tidsspørsmål før jeg dumper han, men jeg vil finne ut om det er noe i den lumpne magefølelsen jeg går rundt med.

Tenkte å dra til huset hans når det er mørkt og snike i buskene. Det kan bli vanskelig siden han bor i et byggefelt med mange hus men tror det skal gå. kan kanskje låne meg en bil så han ikke ser bilen min i området. Det høres ut som jeg er en sjalu og crazy bitch, men det er jeg altså ikke. Jeg har flere ganger tenkt på å holde han under oppsikt men tenkt at så lavt skal jeg ikke synke, for det er han ikke verdt. Jeg synes at jeg fortjener noe bedre enn han men det hadde vært så godt å få bekreftet den magefølelsen. Tar gjerne i mot noen tips hvis noen har gjort noe lignende. Må jeg ha en unnskylding klar hvis han skal oppdage meg?



Anonymous poster hash: bcc12...281
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare stikk innom han da vel ;) bank på og si "heeei jeg savnet deg" :P så går du inn å ser om det er noen andre der ;)



Anonymous poster hash: f1ef0...f10
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ingen sjalu og crazy bitch, men har planer om å snike i buskene for det?

Vær beredt for at du er singel i morgen dersom han oppdager deg i det minste. Ikke alle setter pris på folk som sniker i buskene tross alt... Uansett om de har noe å skjule eller ikke.



Anonymous poster hash: dcb0a...2cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har han gjort som gjør at magefølelsen er som den er? Når man først har fått de tankene, er det vanskelig å se bort fra de. Skjønner jo at man kan gå litt drastisk til verks, for det må være en av de værste følelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare stikk innom han da vel ;) bank på og si "heeei jeg savnet deg" :P så går du inn å ser om det er noen andre der ;)

Anonymous poster hash: f1ef0...f10

jeg tror ikke han vil åpne hvis han har besøk av noen andre. Skulle han gjøre det, så tror jeg han kunne stoppet meg veldig raskt hvis jeg prøvde å gå inn.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke han vil åpne hvis han har besøk av noen andre. Skulle han gjøre det, så tror jeg han kunne stoppet meg veldig raskt hvis jeg prøvde å gå inn.

Anonymous poster hash: bcc12...281

veeel, da har du kanskje større grunn til å bli mistenksom da?

Anonymous poster hash: f1ef0...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ingen sjalu og crazy bitch, men har planer om å snike i buskene for det?

Vær beredt for at du er singel i morgen dersom han oppdager deg i det minste. Ikke alle setter pris på folk som sniker i buskene tross alt... Uansett om de har noe å skjule eller ikke.

Anonymous poster hash: dcb0a...2cd

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ingen sjalu og crazy bitch, men har planer om å snike i buskene for det?

Vær beredt for at du er singel i morgen dersom han oppdager deg i det minste. Ikke alle setter pris på folk som sniker i buskene tross alt... Uansett om de har noe å skjule eller ikke.

Anonymous poster hash: dcb0a...2cd

Er ikke så veldig bekymret for å bli singel for det kommer jeg nok til å bli uansett. Tar gjerne imot tips til hvordan jeg da kan sjekke ut om magefølelsen min stemmer uten å snike i buskene

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har han gjort som gjør at magefølelsen er som den er? Når man først har fått de tankene, er det vanskelig å se bort fra de. Skjønner jo at man kan gå litt drastisk til verks, for det må være en av de værste følelsene!

Han har fortalt meg ting som jeg i etterkant har funnet ut er løgn. I tillegg dårlige unnskyldninger for hvorfor vi ikke kan gjøre ting sammen, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han da skal være sammen med meg hvis han egentlig ikke vil. Han framstår som ærlig og pålitelig men når man kommer til bunns i hans personlighet så stemmer det overhodet ikke.

Anonymous poster hash: bcc12...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeel, da har du kanskje større grunn til å bli mistenksom da?

Anonymous poster hash: f1ef0...f10

Det har du rett i.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om magefølelsen din stemmer, finner han nok en stor trygghet i å være med deg. En som bryr seg, som ringer og er setter han som nr. 1. Problemet er vel at han er grådig og unner seg både i pose og sekk, vil ha det beste ved singellivet og ha fordelene ved å være i et forhold. Syns bare at hvis du oppdager noe når du spionerer på han, burde du tenke på om du vil avsløre hva du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg bare på at det skal bli mørkt nok slik at jeg kan stikke bort til huset hans.



Anonymous poster hash: bcc12...281
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om magefølelsen din stemmer, finner han nok en stor trygghet i å være med deg. En som bryr seg, som ringer og er setter han som nr. 1. Problemet er vel at han er grådig og unner seg både i pose og sekk, vil ha det beste ved singellivet og ha fordelene ved å være i et forhold. Syns bare at hvis du oppdager noe når du spionerer på han, burde du tenke på om du vil avsløre hva du har gjort.

kommer ikke til å avsløre det overfor han hvis jeg fersker han. Jeg vil ikke innrømme overfor han at jeg er et så dårlig menneske. Synes dette er low selv, og er nesten på grensa til å droppe det for det er litt patetisk også. jeg har andre grunner til å dumpe han for han driver fortsatt med ting som han vet sårer meg.

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg. Oppdater oss ;)



Anonymous poster hash: dbf29...8d4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overaskelsesbesøk er mye safere. Da finner du ut av hva han holder på med når du ikke er der, og du trenger ikke bekymre deg for å bli tatt på fersken. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tenker på magefølelsen du må sitte med nå. Føler med deg, og husk på at det tross alt bare er en følelse det du går igjennom uansett hva han måtte bedrive. Tør å stå i det, vær sterk! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overaskelsesbesøk er mye safere. Da finner du ut av hva han holder på med når du ikke er der, og du trenger ikke bekymre deg for å bli tatt på fersken. ;)

Jeg føler det blir så opplagt hvis jeg drar på overraskelsesbesøk? Vi gjør aldri det, vi planlegger alltid i forveien når vi skal møtes. Men jeg ser poenget, kan ikke beskyldes for å snike da.

Anonymous poster hash: bcc12...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags ting er det han driver med? Tror alle vet hva de må gjøre for å roe sin egen sjel, så ikke fall i fellen med å tenke at du er patetisk. Er imidlertid enig i at det kan være greit å holde det for seg selv. Er det brudd på ferde, er det greit å føle at hvertfall du kan gå med hoset hevet og med verdigheten i behold. Har erfaring med at gutter som blir dumpa snakker utrolig stygt om eksen for å sverte senere, spesielt om man er av den uærlige og grådige typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg å gå for løsningen med overraskelsesbesøk først og fremst, men så er han ikke hjemme..enda kjipere det i grunn. Venter litt til utenfor huset før jeg dropper det. Noen gode råd?

Anonymous poster hash: bcc12...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyGlaGla

Du TS? Når det er gått så langt at du må snike i buskene er kanskje ikke forholdet liv laga? Gjør det slutt du og ikke nedverdig deg selv til spionering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...