Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er seriøst hele livet mitt snudd opp ned! Det kom en dame på døren som sa at min samboer (vi har bare vært sammen i 6 mnd) er far til hennes barn! Dette er en dame som min samboer hadde en natt med før han ble kjent med meg, og siden ikke hørte noe fra, før nå siste uken hvor hun har ringt og ringt.Min samboer har ikke tatt telefonen da han jo hadde fått seg ny kjæreste, og ikke hadde hatt kontakt med henner på nesten et år.

Han skal selvfølgelig kreve DNA test, men det er jo en god mulighet for at det kan være hans da. Men hvorfor kommer dette kvinnemennesket nå!??? Hun har jo vært gravid i 9 mnd. og så født ungen (tror den er 2-3 mnd. gammel) Hvorfor har hun ikke sagt noe???? Hun var forøvrig veldig sint og insinuerte at han var en dårlig far som ikke hadde betalt barnebidrag, hvordan han skulle få til det, vet jeg ikke da han ikke visste noen ting...

Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, er bare så utrolig sjokket. Utrolig flaut å skulle fortelle til folk da... Jeg vet ikke om jeg takler å være sammen med en sm har barn....



Anonymous poster hash: 96ff4...fd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånt som kan skje.



Anonymous poster hash: b816c...f79
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dumper du han og så finner du en som er steril da vet du. Da er du sikker. :)



Anonymous poster hash: 14642...37b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Sånt skjer. Ikke gjør noe forhastet nå, hvis du er glad i mannen.

La det synke inn litt. Dette kan jo funke greit med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk om sånt hadde skjedd...



Anonymous poster hash: b73f0...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva det er du reagerer på, jeg.

Hvorfor må du omtale henne som "dette kvinnemennesket" ?

Hvorfor virker du så sur og bitter og nedlatende?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, jaja.. Sånn går det!

Lurt med en DNA-test. Håper han stiller opp for ungen om den er hans, da. Skjønner godt at du ikke har så lyst til å være stemor.

Anonymous poster hash: b5c09...85c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånt som kan skje.

Anonymous poster hash: b816c...f79

Det er jo noe denne damen har bevisst holdt til bake i så mange mnd. da! Hun visste jo at hun var gravid hvorfor har hun ikke sagt noe????? Det er ikke "sånnt som bare skjer" det er en bevisst handling.

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Er du sikker på at han ikke viste noe?

Hvis han ikke viste noe, er det jo ingen grunn for henne å bli sint - hva skal hun klandre han for? At han ikke var synsk og forstod at hun var gravid?

Hvis det er hans barn så må dere jo innfinne dere med det. Han kan selvsagt velge å la være å ha noe med barnet å gjøre, men ønsker han å være en del av livet til barnet så blir det en del av livet ditt også. Og det kan jo funke fint - det kan hende det her blir skikkelig bra! Bare pust ut og tenk på at det her ikke er verdens undergang - det kan bli en positivt forandring i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva det er du reagerer på, jeg.

Hvorfor må du omtale henne som "dette kvinnemennesket" ?

Hvorfor virker du så sur og bitter og nedlatende?

Det KAN ha noe å gjøre med at kvinnen ikke sa at hun var gravid de 9 hele mnd hun gikk gravid, og ikke sa at ungen ble født før etter to måneder. Kanskje. Merkelig at noen blir sur for noe sånt lissom?

Anonymous poster hash: b5c09...85c

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva det er du reagerer på, jeg.

Hvorfor må du omtale henne som "dette kvinnemennesket" ?

Hvorfor virker du så sur og bitter og nedlatende?

Det kan jeg på en måte skjønne hvis man venter i et år med å ta kontakt..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva det er du reagerer på, jeg.

Hvorfor må du omtale henne som "dette kvinnemennesket" ?

Hvorfor virker du så sur og bitter og nedlatende?

Fordi hun bevisst har ført barnefaren bak lyset, for så å møte opp sur og aggressiv på døren vår, og beskylde han for å være en dårlig far. Er ikke det nok til å få lov til å bli till sur?

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun ikke visste sikkert hvem som var faren selv, og måtte sjekke babyens utseende først før hun tok kontakt. it could happen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var kvinnehatet igang igjen. Dette tydeliggjør bare at de verste kvinnehaterne ikke er anti-feminister men andre kvinner...



Anonymous poster hash: 14642...37b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han ikke visste, ts?



Anonymous poster hash: cb821...ccd
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han ikke viste noe?

Hvis han ikke viste noe, er det jo ingen grunn for henne å bli sint - hva skal hun klandre han for? At han ikke var synsk og forstod at hun var gravid?

Hvis det er hans barn så må dere jo innfinne dere med det. Han kan selvsagt velge å la være å ha noe med barnet å gjøre, men ønsker han å være en del av livet til barnet så blir det en del av livet ditt også. Og det kan jo funke fint - det kan hende det her blir skikkelig bra! Bare pust ut og tenk på at det her ikke er verdens undergang - det kan bli en positivt forandring i livet :)

Han visste virkelig ingenting, han ble oppriktig sjokkert. Tror hun regnet med at noen andre enn henne skulle informere han, (staten eller noe). Jeg tror jeg trenger tid på å fordøye dette ja, men jeg greier ikke for øyeblikket å se noen "happy ending" på dette. Nå tar vi DNA prøven først, og så får vi ta det derfra...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo noe denne damen har bevisst holdt til bake i så mange mnd. da! Hun visste jo at hun var gravid hvorfor har hun ikke sagt noe????? Det er ikke "sånnt som bare skjer" det er en bevisst handling.

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Tror nok det tok så lang tid fordi hun trodde en annen var faren og nå har testen vist at det ikke var sånn. Og at hun ikke ville innlemme samboeren din om det ikke var han som var faren

Anonymous poster hash: e19e6...bff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er sjokert og sur. Men man kan ikke endre fortiden, så du må velge nå om du vil dele livet ditt med en fyr som har et barn el ikke. Er ikke noe mer du kan gjøre, er opp til han å bestemme hvor mye han vil innvolvere seg med barnet, ikke opp til deg. Hvor gamle er dere? Er ikke lett å finne en barnløs fyr om dere er over 30.

Anonymous poster hash: d20f1...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hun ikke visste sikkert hvem som var faren selv, og måtte sjekke babyens utseende først før hun tok kontakt. it could happen.

Hahah!

Brune eller blå øyne liksom? 😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv at hun har ringt han, men at han ikke har tatt tlf. Hun har jo da prøvd å komme i kontakt, å siste mulighet var å troppe opp på døra hans.

For alt du vet så kan det også hende at han har vist noe, men vil ikke innrømme det...



Anonymous poster hash: 51b0a...b20
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...