Gå til innhold

Trekant episode 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg tviler faktisk på at mange 14-åringer gjør det, snoopy. Verken jeg eller noen av venninnene mine engang visste hva det var når vi var 14.

TS

Well, nå er ikke du og venninnene dine alle 14-åringer. Jeg på min side har visst hva sex var så lenge jeg kan huske (det samme gjelder venn(inn)ene mine), og har vel onanert siden jeg var rundt 10. Husker ikke nøyaktig når, men det var relativt tidlig.

Ja, jeg mener det er dumt at tenåringsjenter skal seksualisere seg selv på den måten. Tenåringsjenter (eller kvinner, for den saks skyld) skal ikke være sexobjekter med svære dildoer stappet opp i dåser. Sex skal være mellom to personer som elsker hverandre, ikke noe horeri man ligger og holder på med aleine.

For en fantastisk argumentasjon. Har du et bibelsitat å støtte dette med, eller er det din egen mening?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var veldig rart at hun jenta (Johanna) aldri har fått orgasme! :hakeslepp:

Er det så vanskelig da? Greit at man kanskje ikke får det de første gangene man har sex, men hun sa hun hadde hatt sex en del ganger og er 20 år. Hmmm...

Ikke så uvanlig det, jeg fikk ikke det før jeg var 22 faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant kommer ikke med noe nytt som du allerede ikke kan finne på internett når du låner PCen til foreldrene dine som 10 åring. Hvis du ikke liker at det blir vist på NRK så ikke se på NRK når Trekant er på. Enkelt og greit.

Bare bra at de vil lære unge det med seksualitet osv. Dra å ta en titt på klara-klok.no og du vil se at de trengs virkelig.

Jeg ante faktisk ikke at andre gutter hadde problemer med å vite hvor klitoris var. Selv når jeg var 13-14 så visste jeg alt det der om jenter. Internett er vidunderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig rart at hun jenta (Johanna) aldri har fått orgasme! :hakeslepp:

Er det så vanskelig da? Greit at man kanskje ikke får det de første gangene man har sex, men hun sa hun hadde hatt sex en del ganger og er 20 år. Hmmm...

Hvis du leser statistikken på det så vil du se at det faktisk er veldig normalt.

Denne, og andre feilaktige oppfatning om seksualitet er hele kjernen i hvorfor jeg tenker at det er fint programmer som Trekant eksisterer.

Virkemidlene er kanskje rettet mot ungdom, men tematikken er interessant også for veldig mange voksne. Sex er en viktig del av livet, likevel er det for utrolig mange tabu å snakke om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant kommer ikke med noe nytt som du allerede ikke kan finne på internett når du låner PCen til foreldrene dine som 10 åring. Hvis du ikke liker at det blir vist på NRK så ikke se på NRK når Trekant er på. Enkelt og greit.

Bare bra at de vil lære unge det med seksualitet osv. Dra å ta en titt på klara-klok.no og du vil se at de trengs virkelig.

Jeg ante faktisk ikke at andre gutter hadde problemer med å vite hvor klitoris var. Selv når jeg var 13-14 så visste jeg alt det der om jenter. Internett er vidunderlig.

Hjelper ikke å vite hvor klitoris er om man ikke skjønner at det fungerer ulikt på enhver kvinne - akkurat som for mannens erogene soner.

Teknikken er ikke problemet - kommunikasjonen og oppfattelsen av kroppslige signaler som gis derimot ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte dere virkelig å onanere når dere var 12,13,14år? :hakeslepp:

Jeg visste ikke engang hva det var når jeg var 14!(visste jo hvordan gutter gjorde det, men hos jenter er det liksom så fy-fy å gjøre det/snakke om det). Jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17, men prøvde ikke å onanere før jeg var 20. Og jeg gjør det heller ikke noe ofte for jeg synes det er skikkelig flaut, jeg skjemmes når jeg gjør det for det er liksom så fy-fy. Det er jo godt men jeg får så dårlig samvittighet av det:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener det er dumt at tenåringsjenter skal seksualisere seg selv på den måten. Tenåringsjenter (eller kvinner, for den saks skyld) skal ikke være sexobjekter med svære dildoer stappet opp i dåser. Sex skal være mellom to personer som elsker hverandre, ikke noe horeri man ligger og holder på med aleine.

Om det å ha sex med seg selv, altså onanering er horeri så er jo i hvertfall sex mellom to personer horeri ;) Hvordan forventer du at man skal ha knallgod sex, hvis man ikke aner hvordan sin egen kropp fungerer? Man kan selvfølgelig finne det ut sammen, men det gjør det ofte vanskeligere fordi man har litt mer press på seg enn om man ville ha funnet ut av det på egenhånd.

Gutter onanerer jo de og, er dette mer naturlig? i så fall hvorfor er det lov, mens det at jenter gjør det er ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte dere virkelig å onanere når dere var 12,13,14år? :hakeslepp:

Jeg visste ikke engang hva det var når jeg var 14!(visste jo hvordan gutter gjorde det, men hos jenter er det liksom så fy-fy å gjøre det/snakke om det). Jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17, men prøvde ikke å onanere før jeg var 20. Og jeg gjør det heller ikke noe ofte for jeg synes det er skikkelig flaut, jeg skjemmes når jeg gjør det for det er liksom så fy-fy. Det er jo godt men jeg får så dårlig samvittighet av det:p

Og det er derfor programmer som Trekant er nøyaktig det vi trenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Var fælt til reaksjoner her da...

JEG mener kvinnelig onani er noe man bør tilstrebe å unngå, fordi det seksualiserer kvinnen, og fordi man mister all selvrespekt i det øyeblikk man begynner med sånt. At NRK oppfordrer til onani syns jeg derfor går på tvers av all moral. De burde heller laget et program om de mentale skadene kvinnelig onani gir.

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Jeg er kvinne, og har klart å slite ut et par menn i min tid. Og jeg har like mye lyster som mannen min.

Og om han ikke er hjemme på et par dager så onanerer jeg. For meg så er det naturlig, og det som skal til for å tilfredstille mitt behov.

Selvrespekten har jeg fremdeles, og jeg føler meg ikke skitten på noen måte. Det er bare sånn jeg er fra naturens side. DEAL WITH IT

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Var fælt til reaksjoner her da...

JEG mener kvinnelig onani er noe man bør tilstrebe å unngå, fordi det seksualiserer kvinnen, og fordi man mister all selvrespekt i det øyeblikk man begynner med sånt. At NRK oppfordrer til onani syns jeg derfor går på tvers av all moral. De burde heller laget et program om de mentale skadene kvinnelig onani gir.

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Har ikke lest hele tråden, men ehm... :hakeslepp: Man mister selvrespekt av å onanere?? Lage ett program om de mentale skadene man får av kvinnelig onani ? Dette er det verste/dummeste jeg har lest på veldig lenge. :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Var fælt til reaksjoner her da...

JEG mener kvinnelig onani er noe man bør tilstrebe å unngå, fordi det seksualiserer kvinnen, og fordi man mister all selvrespekt i det øyeblikk man begynner med sånt. At NRK oppfordrer til onani syns jeg derfor går på tvers av all moral. De burde heller laget et program om de mentale skadene kvinnelig onani gir.

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

:skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Var fælt til reaksjoner her da...

JEG mener kvinnelig onani er noe man bør tilstrebe å unngå, fordi det seksualiserer kvinnen, og fordi man mister all selvrespekt i det øyeblikk man begynner med sånt. At NRK oppfordrer til onani syns jeg derfor går på tvers av all moral. De burde heller laget et program om de mentale skadene kvinnelig onani gir.

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Hvilke mentale skader er det du refererer til?

Og her passer det fint å legge inn kilder basert på forskning, som støtter opp om det du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Riktig. Menn produserer sæd hele tiden og må "tømmes" mer eller mindre regelmessig. Det må ikke jenter. Derfor er det enten en liker det eller ikke mer naturlig at menn onanerer. Naturen bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rett og slett det er bra jeg! Jeg ble ikke snakket til med mamma eller noen om dette, og den dag idag, er det kun samboer som vet hvordan å få meg til orgasme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her!

Var fælt til reaksjoner her da...

JEG mener kvinnelig onani er noe man bør tilstrebe å unngå, fordi det seksualiserer kvinnen, og fordi man mister all selvrespekt i det øyeblikk man begynner med sånt. At NRK oppfordrer til onani syns jeg derfor går på tvers av all moral. De burde heller laget et program om de mentale skadene kvinnelig onani gir.

Mannlig onani er noe annet. Menn har mye sterkere kjønnsdrift enn kvinner, og er nødt til å lette på trykket av fysiske årsaker.

Mister all selvrespekt? Jeg lurer faktisk på om du har poppet ut av mine historiebøker jeg nå! (i så fall bør du vel komme deg tilbake dit? :ironi: ).

Jeg har faktisk respekt for meg selv som tar kontroll over min egen kropp, det er min kropp ingen andres. Min kropp, mitt ansvar å lære den å kjenne. Om jeg ikke kjenner min egen kropp kan jeg ikke forvente at en eventuell partner skal automatisk vite hva jeg liker og ikke liker. Sex er nytelse for begge parter, ikke bare en.

Mentale problemer? Jeg vil nå si at det er større sjanse for å få mindre selvtillit fordi man ikke vet hvordan man oppnår nytelse og dermed blir frustrert - enn å få mentale problemer fordi man faktisk gjør noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Menn produserer sæd hele tiden og må "tømmes" mer eller mindre regelmessig. Det må ikke jenter. Derfor er det enten en liker det eller ikke mer naturlig at menn onanerer. Naturen bestemmer.

Kan så være, det er også slik at det finnes kvinner som trenger å en "utløsning" for å kunne slappe av osv. Så det er ikke bare fysiske krav. Lik det eller ei ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke mentale skader det skaper?

Løshet, sexavhengighet, tap av selvrespekt, tap av selvkontroll, manglende fokus på viktigere ting som utdannelse og arbeid osv osv osv. I tillegg er det skittent, umoralsk og egoistisk.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løshet, sexavhengighet, tap av selvrespekt, tap av selvkontroll, manglende fokus på viktigere ting som utdannelse og arbeid osv osv osv. I tillegg er det skittent, umoralsk og egoistisk.

TS

Så ikke er alle kvinner som liker sex mer eller mindre horer uten selrespekt, men de er egoistiske som en gang i blandt ikke lar en mann være med?

Takk for den, du reddet virkelig dagen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...