Gå til innhold

9/11 folk blir opplyste, 2/3 i Australia tror myndighetene stod bak...


slask

Anbefalte innlegg

En fysiker forstår hva som skjedde, det har du rett i. Derfor vil du drite deg ut om du spurte en om hva han mente. Om han tør uttale seg offentlig er noe helt annet. For det første må han få lov av arbeidsgiveren sin.

Nå har jeg vist til forskere og fysikere bl.a. men du later som disse ikke teller, eller så gidder du faktisk ikke se videoene eller lese artiklene. Forstår du ikke hva de snakker om kanskje?

 

Jeg har sikkert sleivet med kjeften i blant og sagt noe om at "alle fagfolk forstår...." eller noe i den duren, men det jeg konkret har sagt er at du knapt klarer å finne fagfolk som fronter de offisielle forklaringene, som ofte blir omtalt som løgn-rapporten(e) siden de kommer fra NIST. NIST og us-myndigheter er jo bukken og havresekken, er det vanskelig å forstå?

 

Om du gidder å se ekspert-videoen i innlegg 27 så kan du høre at de omtaler NIST sitt arbeid på en pen måte som "not science" og "bad science" fordi de har ignorert bevis som helt opplagt skulle vært med i etterforskningen. Dette kommer fra ganske så kompetente mennesker.

Alle som er med i videoen har lengre forklaringer i separate klipp.

 

Hvorfor ikke us-fiendtlige stater bruker det mot dem får du prøve å undersøke selv, jeg har ikke svaret.

Er du allergisk mot å besvare kritiske spørsmål?

Hvorfor tar du ikke utfordringen min hvis du er så sikker på at alle fysikere forstår det slik du gjør? Hvis du mener det er problematisk for dem å få svare, så sender du henvendelsen til instituttledelsen.

Det du gjør nå, er bare å vri deg unna.

Du forstår like godt som alle andre at det ville vært et politisk sprengstoff av en annen verden om dine teorier stemte. Det finnes ingen sjanse i havet for at ikke russland, kina, nordkorea og en del andre mindre usavennlige stater ville bruke dette for alt det er verd (ikke glem at Ahmadinejad forsøkte å fremsette en slik påstand, men ble ledd ut av verdenssamfunnet). Det er en voldsom indikasjon på at du tar feil. Det holder ikke å si at du ikke har svaret.

Anonymous poster hash: 72597...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like obskurt som Dagbladet, VG og Aftenposten da?

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Herald_Sun

 

Selv om et representativt utvalg av Australias borgere skulle ha lest Herald Sun, er det svært lite sannsynlig at representativt utvalg klikker seg inn på en slik artikkel. Derimot er det sannsynlig at den største andelen av de som klikker seg inn på en artikkel som omtaler konspirasjonsteorier rundt 9/11 er mennesker som er interessert i temaet. Ergo vil ikke en måling i en nettavis representere et representativt utvalg, selv om avisen generelt skulle gjort det.

 

Ifht VG, Dagbladet og Aftenposten representerer heller ikke deres lesere et representativt utvalg av befolkningen. Aftenposten har feks historisk sett helt over mot rød side i politikken, noe som vises i avisens artikler, og som igjen vises i medlemsmassen.

Videre representerer ikke poller i nettaviser befolkningens bredde. Hvor mange 70-åringer tror du leser nettaviser hyppig, og hvordan tror du mennesker med håndtverksyrker er representert sammenlignet med folk som har en kontorjobb hvor de sitter foran pc-en hver dag?

 

En annen vesentlig ting er at TS viser til et screenshot av en poll. Dvs at det ikke finnes noen beviser på at den lite representative avstemingen faktisk engang har eksistert.

 

Oppsummert er pollen er så syltynn at den heller taler mot TS sin sak heller enn å støtte opp under den.

Anonymous poster hash: 8cd79...590

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du allergisk mot å besvare kritiske spørsmål?

Hvorfor tar du ikke utfordringen min hvis du er så sikker på at alle fysikere forstår det slik du gjør? Hvis du mener det er problematisk for dem å få svare, så sender du henvendelsen til instituttledelsen.

Det du gjør nå, er bare å vri deg unna.

Du forstår like godt som alle andre at det ville vært et politisk sprengstoff av en annen verden om dine teorier stemte. Det finnes ingen sjanse i havet for at ikke russland, kina, nordkorea og en del andre mindre usavennlige stater ville bruke dette for alt det er verd (ikke glem at Ahmadinejad forsøkte å fremsette en slik påstand, men ble ledd ut av verdenssamfunnet). Det er en voldsom indikasjon på at du tar feil. Det holder ikke å si at du ikke har svaret.

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

 

Den første artikkelen jeg postet link til i morges (startinnlegget) har link til Ahmadinejad-saken.

 

Han ble ikke ledd ut av verdenssamfunnet som du påstår, han ble latterliggjort av mediene, som selvfølgelig ikke er nøytrale, det vet jo "alle" unntatt deg.

 

 

 

International Law Expert:

Ahmadinejad is Right about 9/11!

 

The lawyer added what President Ahmadinejad said was a ‘logical proposal’ and that “the president of Iran is now in synchronization with the majority of the American people.”

“Ahmadinejad is absolutely rational and correct on this, that the American people are now coming to the point of demanding an international inquiry (into the 9/11 attacks), ” Franklin Lamb told Press TV.

[Listen to Franklin Lamb's radio interview with Kevin Barrett of Muslims for 9/11 Truth.]

 

 

 

franklin-lamb.jpg

http://mycatbirdseat.com/2010/09/international-law-expert-ahmadinejad-is-right-about-911/

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selv om et representativt utvalg av Australias borgere skulle ha lest Herald Sun, er det svært lite sannsynlig at representativt utvalg klikker seg inn på en slik artikkel. Derimot er det sannsynlig at den største andelen av de som klikker seg inn på en artikkel som omtaler konspirasjonsteorier rundt 9/11 er mennesker som er interessert i temaet. Ergo vil ikke en måling i en nettavis representere et representativt utvalg, selv om avisen generelt skulle gjort det.

 

Ifht VG, Dagbladet og Aftenposten representerer heller ikke deres lesere et representativt utvalg av befolkningen. Aftenposten har feks historisk sett helt over mot rød side i politikken, noe som vises i avisens artikler, og som igjen vises i medlemsmassen.

Videre representerer ikke poller i nettaviser befolkningens bredde. Hvor mange 70-åringer tror du leser nettaviser hyppig, og hvordan tror du mennesker med håndtverksyrker er representert sammenlignet med folk som har en kontorjobb hvor de sitter foran pc-en hver dag?

 

En annen vesentlig ting er at TS viser til et screenshot av en poll. Dvs at det ikke finnes noen beviser på at den lite representative avstemingen faktisk engang har eksistert.

 

Oppsummert er pollen er så syltynn at den heller taler mot TS sin sak heller enn å støtte opp under den.

Anonymous poster hash: 8cd79...590

 

 

 

Jeg har vært på utallige forum og kommentarfelt-sider og det er veldig mange som støtter arbeidet for å avdekke inside-jobb, som mange nå vet (skjønner) har rot i virkeligheten.

Da snakker jeg ikke om noen hundre liksom, for jeg har myst rundt på forum i mange år, så for min egen del vet jeg at folk er fullt klar over hvem som stod bak, at us-myndigheter er sterkt involvert på mange måter. Det er ingen vits å dokumentere dette, for alle kan studere alskens 9-11 diskusjoner hvor de måtte ønske. Noen ganger domineres trådene av pro-folk, andre ganger mot-folk. Krangling akkurat som her skjer hele tiden.

 

Men ta det rolig, dette er bare min personlige mening, men jeg vet ståa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask:

Siden du nekter å besvare kritiske spørsmål med annet enn sirkelhenvisning til dårlige kilder, kanskje jeg skal prøve med et annet spørsmål:

Hva er det som gjør alle etablerte media globalt unøytrale? Hvordan kan konkurrerende mediehus over hele verden klare å rapportere løgner og uetteretteligheter på en uniform og strømlinjeformet måte når de har vidt forskjellige politiske siktemål og strategier, og representerer ulike lands politiske interesser?

Kan du gi et helt konkret eksempel på hvorfor medier ikke kan stoles på? Et eksempel som ikke inneholder professor youtube og "noen-på-internett-mener"-argumentasjon.

Anonymous poster hash: 72597...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten interessant at selv Al-Qaida ba Ahmadinejad om å slutte å tulle om 9/11:

"Al-Qaida has sent a message to the Iranian president, Mahmoud Ahmadinejad, asking him to stop spreading conspiracy theories about the 9/11 attacks."

http://www.theguardian.com/world/2011/sep/28/al-qaida-ahmadinejad-911-conspiracy

Anonymous poster hash: 72597...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du denne artikkelen vitner om at det bare var den "unøytrale" pressen som tok avstand fra Ahmadinejads uttalelser?

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-15028776

Det gikk kanskje NOE lenger....eller lyver verdenspressen om at diplomater fra over 30 nasjoner forlot FN-kongressen etter disse anklagene fra Ahmadinejad? Synes du han virker som en balansert og klok politiker? Er han velansett i verdenssamfunnet?

Anonymous poster hash: 72597...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ci trekke det litt lenger?

Hvis Ahmadinejad trodde det var hold i egne pástander - hvorfor fikk han ikke da iranske fysikere og forskere til å understøtte påstandene sine?

Anonymous poster hash: 72597...ef5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten interessant at selv Al-Qaida ba Ahmadinejad om å slutte å tulle om 9/11:

"Al-Qaida has sent a message to the Iranian president, Mahmoud Ahmadinejad, asking him to stop spreading conspiracy theories about the 9/11 attacks."

http://www.theguardian.com/world/2011/sep/28/al-qaida-ahmadinejad-911-conspiracy

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

Du vet hvem som står bak Al-Qaida?

http://steigan.no/2015/06/03/the-origin-of-isis/

http://www.globalresearch.ca/america-created-al-qaeda-and-the-isis-terror-group/5402881

 

 

Skal ci trekke det litt lenger?

Hvis Ahmadinejad trodde det var hold i egne pástander - hvorfor fikk han ikke da iranske fysikere og forskere til å understøtte påstandene sine?

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

Kanskje det var forskere/fysikere som var hans rådgivere, tror du ikke?

Han kunne ramset opp noen navn, men det hadde likevel ikke sagt meg noen ting.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på utallige forum og kommentarfelt-sider og det er veldig mange som støtter arbeidet for å avdekke inside-jobb, som mange nå vet (skjønner) har rot i virkeligheten.

Da snakker jeg ikke om noen hundre liksom, for jeg har myst rundt på forum i mange år, så for min egen del vet jeg at folk er fullt klar over hvem som stod bak, at us-myndigheter er sterkt involvert på mange måter. Det er ingen vits å dokumentere dette, for alle kan studere alskens 9-11 diskusjoner hvor de måtte ønske. Noen ganger domineres trådene av pro-folk, andre ganger mot-folk. Krangling akkurat som her skjer hele tiden.

 

Men ta det rolig, dette er bare min personlige mening, men jeg vet ståa...

 

Min personlige mening er at konspirasjonsteoriene dine er like troverdige og tillittsvekkende som vaksinemostanderne sine teorier.

Hva er ditt ståtsted ifht vaksiner forresten?

Anonymous poster hash: 8cd79...590

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hvem som står bak Al-Qaida?

http://steigan.no/2015/06/03/the-origin-of-isis/

http://www.globalresearch.ca/america-created-al-qaeda-and-the-isis-terror-group/5402881

 

 

 

Kanskje det var forskere/fysikere som var hans rådgivere, tror du ikke?

Han kunne ramset opp noen navn, men det hadde likevel ikke sagt meg noen ting.

Jeg tror rett og slett at du er lettlurt. Du ser bare det du vil se, og det er det noen som tjener store penger på. Fornuft, logikk og fag er ikke størrelser du kjenner.

Anonymous poster hash: 72597...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett at du er lettlurt. Du ser bare det du vil se, og det er det noen som tjener store penger på. Fornuft, logikk og fag er ikke størrelser du kjenner.

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

Det har du rett til å tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse artiklene er så viktige at de fortjener ny tråd...

 

 

Egentlig ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper ikke med kunnskap hvis den kunnskapen man har er bygget på gale fakta og feilpresumpsjoner - slik som du gjør.

Har du snakket med noen fysikere enda? Utfordringen står fortsatt. 5 professorer ved fem forskjellige universiteter.

Jeg venter!

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

 

Her er en oversikt over mer enn 400 professorer som er kritiske til den offisielle teorien om 9/11, mange av dem er professorer i fysikk.

 

http://www.patriotsquestion911.com/professors.html

 

Her er 5 navn:

Steven Jones, Niels Harrit, David L. Griscom, Terry Morrone, Mike Hawryluke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er nutcases hvis de i fullt alvor mener at det var dette som skjedde.

Jeg har lagt merke til at alternativ media serverer udokumentert tull hele tiden.

Hvirfor svarer du ikke på min påstand om at usas politiske fiender har alt å vinne på å bevise dine teorier? Hvorfor gjør de ikke det?

Anonymous poster hash: 72597...ef5

 

 

 

 

Flere stater er kritiske til den offisielle 9/11 teorien, Ahmadenijad og Iran er nevnt. I Russland er det flere kritiske røster.

 

Ifølge nettstedet Veterans Today sitter Russland på endel informasjon om 9/11, og de har frigjort noe, se

 

http://beforeitsnews.com/2012/2014/09/veterans-today-radio-russian-intelligence-continues-911-data-dump-key-perpetrators-named-2452398.html

 

Russia Today produserte en video 9 september 2013 som påstår at 9/11 var en inside job.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-ugCIjzHptA

 

Mange ledende militære og politikere har vært kritiske til den offisielle 9/11- teorien, her er en liste med mer enn 220 navn.

 

http://www.patriotsquestion911.com/

 

En av de mest kjente er utvilsomt Francesco Cossiga, som har vært utenriksminister, statsminister og president i Italia, og den 30 november 2007 uttalte:

 

«...mentre tutti gli ambienti democratici d'America e d'Europa, con in prima linea quelli del centrosinistra italiano, sanno ormai bene che il disastroso attentato è stato pianificato e realizzato dalla Cia americana e dal Mossad con l'aiuto del mondo sionista per mettere sotto accusa i Paesi arabi e per indurre le potenze occidentali ad intervenire sia in Iraq sia in Afghanistan.»

 

eller på norsk:

 

«..mens alle de demokratiske sirkler i Amerika og Europa, og i første rekke det italienske sentrum-venstre, nå vet godt at det katastrofale angrepet ble planlagt og gjennomført av amerikanske CIA og Mossad med hjelp av den sionistiske verden for legge skylden på de arabiske landene og å provosere vestlige makter til å intervenere i Irak og Afghanistan.»

 

http://www.corriere.it/politica/07_novembre_30/osama_berlusconi_cossiga_27f4ccee-9f55-11dc-8807-0003ba99c53b.shtml?refresh_ce-cp

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«..mens alle de demokratiske sirkler i Amerika og Europa, og i første rekke det italienske sentrum-venstre, nå vet godt at det katastrofale angrepet ble planlagt og gjennomført av amerikanske CIA og Mossad med hjelp av den sionistiske verden for legge skylden på de arabiske landene og å provosere vestlige makter til å intervenere i Irak og Afghanistan.»

 

Noe som ble sagt av Cossiga med en sarkastisk og ironisk undertone. Han var forøvrig kjent for sin utstrakte bruk av ironi og sarkasme, noe som selvfølgelig blir ignorert av truthere, som endelig hadde funnet en offentlig person med tyngde som "visste". 

 

Cossiga påpekte forøvrig både før og etter intervjuet i Corriere della Sera, at han avviser konspirasjonsteorier og har ingen tro på at 9/11 var en konspirasjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like obskurt som Dagbladet, VG og Aftenposten da?

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Herald_Sun

OK, så ut av dette relativt enorme lesertallet på kanskje halvannen million, så er det 11000 som er interessert nok i denne saken til å stemme, og et overveldende flertall av dem er pro Bracken og mener hans kommentarer om 11. sept 2001 er "rimelige", hvordan det nå skal oppfattes.. Det vil  si at 7 promille selv valgte å gi sin stemme.

Forstår du hvordan det er problematisk mht selvselektering? Det er ingen som helst grunn til å anta at et så lite utvalg er representativt. Og det er ren idioti å påstå at det er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten interessant at selv Al-Qaida ba Ahmadinejad om å slutte å tulle om 9/11:

"Al-Qaida has sent a message to the Iranian president, Mahmoud Ahmadinejad, asking him to stop spreading conspiracy theories about the 9/11 attacks."

http://www.theguardian.com/world/2011/sep/28/al-qaida-ahmadinejad-911-conspiracy

Anonymous poster hash: 72597...ef5

Stop doing that, Ahmadinejad! You're stealing my thunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...