Gå til innhold

Ny forskning: fordomsfulle folk har lav IQ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg syns er litt morsomt med denne tråden er hvordan et HI som omhandler lav IQ, fordomsfulhet og rasisme, får FrP-ere til å stupe i skyttergrava endatil før det første skuddet er avfyrt, heller enn å diskutere innleggets og referansens vitenskaplige kvaliteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg syns er litt morsomt med denne tråden er hvordan et HI som omhandler lav IQ, fordomsfulhet og rasisme, får FrP-ere til å stupe i skyttergrava endatil før det første skuddet er avfyrt, heller enn å diskutere innleggets og referansens vitenskaplige kvaliteter.

 

Jeg liker at du er så fordomsfull mot de som stemmer FrP inne i en tråd der HI omhandler IQ og fordommer :fnise:

Anonymous poster hash: c7a6d...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du er så fordomsfull mot de som stemmer FrP inne i en tråd der HI omhandler IQ og fordommer :fnise:

Anonymous poster hash: c7a6d...518

Vel,det er jo litt underlig at noen begynner å mase om Frp med en gang i en slik tråd.

Dessuten beviser man ingenting annet enn at man er ganske fordomsfull selv.

Anonymous poster hash: 78176...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker at du er så fordomsfull mot de som stemmer FrP inne i en tråd der HI omhandler IQ og fordommer :fnise:

Anonymous poster hash: c7a6d...518

 

Bortsett fra at jeg merker meg at FrP-ere (tidligere og nåværende) ble ekstremt defensive med en gang ordene  rasisme og lav IQ ble nevnt i samme setning, har jeg ikke sagt en stavelse om FrP i denne tråden. Jeg har bare merket meg et interessant fenomen, som sagt.

Kanskje det er din egen fordom som stikker hodet frem her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I Frankrike er det tre millioner arbeidsløse, og det er tre millioner innvandrere."
Jean Marie Le Pen, tidligere leder for det franske nazipartiet Nasjonal Front



Anonymous poster hash: e0e17...373
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...