Gå til innhold

Hvorfor liker du ikke tynne mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen liker folk som ser bedre ut enn seg selv  :danse:



Anonymous poster hash: 171b8...512
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott ventet på denne tråden! Jeg ble mobbet hele barndommen og ungdomstiden fordi jeg var så tynn og blir hetset minst ukentlig både direkte fra personer, og indirekte via media osv som omtaler modeller som er like tynne som meg som anoreksia offre og stygge. Overalt på internett møter jeg også kommentarer som "only dog wants bones" "real women have curves" osv. Så nå er jeg spent, hva har dere så i mot oss tynne?!



Anonymous poster hash: 1a97e...2b2
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt med alle disse fat shaming trådene og at feite er så motbydelige så tenkte jeg det kunne være greit med en tråd for alt som er galt med de tynne. Velkommen. :)



Anonymous poster hash: 6f155...783
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bitter kvinne detected!



Anonymous poster hash: 9ca6f...683
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn/slank, og kan fortelle hvordan dagene mine er.

 

Noen dager tenker jeg dette: Er så glad for at jeg er tynn/slank, har små og faste pupper, er petit, ser liten og nett ut - og dermed også veldig feminin. 

 

Andre dager tenker jeg dette: Jeg er for slank, mangler former, har ikke store nok pupper og for liten rumpe, føler meg bare som en tynn strek ved siden av mer formfulle damer. 

 

Når det er sagt, er jeg fornøyd med meg selv. Er frisk og rask. Vi slutte å sammenligne oss selv med andre. Det er ikke meningen at alle skal se like ut. 



Anonymous poster hash: 710bc...2ad
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In tha house :fnise:

 

Nei, er ikke bitter, men forstår meg ikke på alle disse trådene om hvor fæle feite mennesker er osv. Aldri opplevd makan til drittslenging. Denne tråden skulle være en parodi på den andre tråden, ikke noe mer enn det. :)

 

Ja, jeg er tjukk, har vært det siden jeg var barn. Og nå som voksne kvinne så trives jeg godt med det. Jeg har en sunn og frisk kropp, som kan bære fram barn, en kropp som kan ta seg en svømmetur osv. Er fornøyd med meg selv og takknemlig for hva jeg har. Tynn har jeg og vært, følte meg verken bedre eller verre da. Omgangskretsen min var den samme, kostholdet var det samme og personligheten den samme som nå. Altså ingen endring, men måten noen her tenker på er jo helt bisarr, du blir ikke et bedre menneske av å være tynn eller tjukk.

 

Et menneske på 45 kg er faktisk ikke mer verdt enn meg med mine 95 kg. Men det er den holdningen som kommer frem her på kg, det er greit å slenge dritt om de tjukke for de eier verken selvkontroll eller venner så la oss trampe over de. Men det klarer dere ikke fordi vi er så svære :fnise:

 

Neida, men kjenner jeg blir litt frustrert over hvor lite opplyste mennesker faktisk er, vi lever i 2015 og vi er alle skapt forskjellige. Det er ikke slik at du kun kan bli feit pga. dårlig kosthold og at du er i lite aktivitet. Det er kan være mange forskjellige grunner til at folk er tjukke. Noen har hormonforstyrrelser, noen går på medisiner, noen sliter med tvangsspising, noen sliter med stoffskifte osv.

 

Har mange venner i alle kg klassene og jeg ser ikke på noen av de som mer eller mindre verdt fordi de veier mer eller mindre enn meg. Hva slags folk gjør slikt da? Det er det jeg undrer meg over...

 

 



Anonymous poster hash: 6f155...783
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

In tha house :fnise:

 

Nei, er ikke bitter, men forstår meg ikke på alle disse trådene om hvor fæle feite mennesker er osv. Aldri opplevd makan til drittslenging. Denne tråden skulle være en parodi på den andre tråden, ikke noe mer enn det. :)

 

Ja, jeg er tjukk, har vært det siden jeg var barn. Og nå som voksne kvinne så trives jeg godt med det. Jeg har en sunn og frisk kropp, som kan bære fram barn, en kropp som kan ta seg en svømmetur osv. Er fornøyd med meg selv og takknemlig for hva jeg har. Tynn har jeg og vært, følte meg verken bedre eller verre da. Omgangskretsen min var den samme, kostholdet var det samme og personligheten den samme som nå. Altså ingen endring, men måten noen her tenker på er jo helt bisarr, du blir ikke et bedre menneske av å være tynn eller tjukk.

 

Et menneske på 45 kg er faktisk ikke mer verdt enn meg med mine 95 kg. Men det er den holdningen som kommer frem her på kg, det er greit å slenge dritt om de tjukke for de eier verken selvkontroll eller venner så la oss trampe over de. Men det klarer dere ikke fordi vi er så svære :fnise:

 

Neida, men kjenner jeg blir litt frustrert over hvor lite opplyste mennesker faktisk er, vi lever i 2015 og vi er alle skapt forskjellige. Det er ikke slik at du kun kan bli feit pga. dårlig kosthold og at du er i lite aktivitet. Det er kan være mange forskjellige grunner til at folk er tjukke. Noen har hormonforstyrrelser, noen går på medisiner, noen sliter med tvangsspising, noen sliter med stoffskifte osv.

 

Har mange venner i alle kg klassene og jeg ser ikke på noen av de som mer eller mindre verdt fordi de veier mer eller mindre enn meg. Hva slags folk gjør slikt da? Det er det jeg undrer meg over...

Anonymous poster hash: 6f155...783

 

 

Jeg vet hva du snakker om. Her på KG er det "mange" (tror det er noen få som har veldig mye i mot overvektige som oppretter ørten tråder). Jeg er selv slank, men jeg tror absolutt ikke at jeg er bedre enn de som veier mer - hallo, hvor smålig og merkelig er ikke det? Et menneske er så mye mer enn kroppen - det er personligheten, erfaringene, det som er i topplokket - som teller noe. For et overfladisk og platt verden disse menneskene, som dømmer andre på grunn av hvor mye de veier, lever i. 

 

At noen innbiller seg at de er mindre verdt pga. den kroppen de har, er bare trist. Slutt å bry dere om hva noen tullinger på KåGe skriver, det er irrelevant for livene deres, det er nok bare en bitter person, som ikke har noe mer å være fornøyd med - enn å være slank, og tror det er toppen av lykke  :rolleyes:

 

Jeg er slank, pen og får oppmerksomhet - men vet du hva? Jeg er veldig ulykkelig. Det ytre spiller lite rolle når en ikke er lykkelig, og slank kropp og et vakkert ytre er ingen garanti for lykke. Det vet jeg.

Anonymous poster hash: 710bc...2ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de tror at de er så sunne, men hiver i seg cola, sjokolade, smurte baguetter hver eneste dag..

I tillegg er det ekkelt når de går med for korte topper, og shorts som knaapt dekker noe.

Men mest av alt, misliker jeg når de alltid skal informere om hvor mye de ser ned på tykke og normale folk.

Anonymous poster hash: 69b06...fe3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de tror at de er så sunne, men hiver i seg cola, sjokolade, smurte baguetter hver eneste dag..

I tillegg er det ekkelt når de går med for korte topper, og shorts som knaapt dekker noe.

Men mest av alt, misliker jeg når de alltid skal informere om hvor mye de ser ned på tykke og normale folk.

Anonymous poster hash: 69b06...fe3

Tykke og normale folk????Så jeg som er naturlig slank-er unormal?

Vet du hva.Dere tykke må ta dere sammen.Eller finne andre tykke partnere og venner  å omgås sosialt med...det har jeg erfart er best!!! Enkelte tykke jenter,har så dårlig selvtillitt,at de kan ike være venner engang,med slanke folk....

Hadde ei veninne en gang som var rundere enn meg.Om sommeren kler man som sagt,av seg...og mer kropp vises.Husker jeg skulle bytte til short`s-forde det var så varm.Hun stod å så på-,mens jeg byttet klær.Hun ble veldig "sår" i blikket.Jeg forstod ikke hvorfor.....men etterpå forstod jeg at hun misunte meg-min slanke "bikini-kropp" : )

Syns det vaR dårlig gjordt av henne,å bryte vennskapet-kun forde jeg er tynnere enn henne...

Vel så GOD venn...var hun.SkuLle ikke mere til enn DET.For at vennskapet var ødelagt....

FEITE FOLK ER PSYKISK SVAKE MENNESKER-HVIS DERE IKKE TÅLER Å SE SLANKE/TYNNE FOLK...

Jeg tålte  nå at hun var MYE  rikere enn meg.Økonomisk.

Var aldri sjalu på henne.Men hun på meg...

Anonymous poster hash: 3166e...a82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker ikke tynne folk, det er en rar påstand. 

 

Men må innrømme jeg har liten tålmodighet med tynne mennesker som klyper seg selv i mikromagen og klager høylytt om at de har blitt "såååå tykke" i det siste. Da himler jeg med øynene for meg selv.



Anonymous poster hash: eb46d...3d7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare så latterlig å snakke om 'hat mot tynne folk'. Like latterlig som å snakke om 'omvendt rasisme'. Ja jeg tviler ikke på at enkelte tynne kan ha blitt mobbet for vekten, men det er ikke sammenlignbart med det massive trykket som overvektige mennesker lever med hver dag.

Anonymous poster hash: faba4...f70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sultne mennesker er grettne!



Anonymous poster hash: 8dce4...63c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingenting imot tynne folk, synes både tynne folk og formfulle folk kan se smashing ut og hadde vært gørrkjedelig om vi alle var helt like. Det jeg ikke synes er noe fint er tynnfeite kropper. Men det er min personlige smak. Synes bare et er det styggeste som finnes nesten.



Anonymous poster hash: f6be7...19d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg liker mennesker som er snille jeg. Gir faen i om de er tynne eller feite. Jeg tenner helst på normalvektige. Gjør ikke noe om de er litt overvektig eller litt undervektig. Jeg liker ikke så godt at folk er alvorlig feit og alvorlig tynn så beina stikker ut. Da synes jeg synd på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Liker som i tenner på? Jeg tenner mer på menn som har litt kjøtt på beina i form av muskler og et lite lag fett enn menn som er magre.

Men jeg har ikke noe i mot tynne mennesker generelt og har ikke noe i mot overvektige heller. Selv er jeg tynn, men ikke mager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hitler og Stalin var tynne. Trenger jeg å si mer :jolie:

Tråden mest idiotiske.

Anonymous poster hash: fc85a...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...