Gå til innhold

Hvorfor liker du ikke tykke mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker ikke feite mennesker fordi de alltid skriker like høyt som de er rund om hvor fælt de har det og hvor mye de blir mobbet samtidig som de ikke har noe imot å mobbe tynne/normale mennesker.

Alle er for tynne i deres øyne og de skriker høyt om at alle har spiseforstyrrelser når det tross alt er de som er problemet.

Anonymous poster hash: e5831...7d8

Ja... "Alle" feite gjør det...!

Anonymous poster hash: 86204...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er tykk? Og hvor er grensen for tykk, overvektig, småtjukk, feit, osv 

 

Det finnes alltid noen som har fordommer, om du er tykk, tynn, mindre pen, for pen, skavanker osv osv. 

Jeg dømmer aldri noen etter utseende. Man kan sjelden gjøre noe med det. Slanking ja, men ikke alle har like lett for det. Noen er også store/tykke/tynne pga sykdom. Poenget er, hvilken rett har vi til å dømme? 

 

Hva jeg personlig syntes er attraktivt er jo noe annet. Men har ingen problemer med å finne en mann med litt for mye attraktiv! Er kjempe forelsket i en mann nå som sikkert har 10-15 kg mer enn han burde. Selv veide jeg for mye før, og hadde heldigvis forsatt menn som ville date meg. Nå er jeg normal vektig, og trives bedre med det selv, men det har kun med meg selv og minefølelser å gjøre. Jeg er opptatt av det, men om andre ikke er det, så er det HELT ok! Folk må få være, se ut akkurat som de vil selv. Og mange velger det som sagt ikke en gang, så slutt å vær ekle! 

 

Husker jeg og ei venninne var å badet her for ett års tid siden. Da var det en gjeng/familie med der som var ganske overvektige. De badet og koste seg masse i sammen. Tror du søren med ikke min egen venninne skulte bort på dem, og kritiserte hvor ekkelt det var å se på! Det eneste som var ekkelt der, var henne! 

 

Viktigste grunnen for slanking, og den eneste grunnen til at jeg ønsker at kjæresten kanskje skal gå ned noen kilo, er pga helsen. Jeg vil at han skal beholde den bra så lenge som mulig. Jeg syntes han er kjempe flott, og jeg har lyst på ham stort sett hele tiden. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen tykke mennesker og jeg har ingenting imot den basert på vekta, men jeg registrerer at det er veldig mye motvilje til å gjøre noe med den. Det er veldig mye klaging på at de vil gå ned i vekt, samtidig som det stappes innpå med junk Food og at de heller venter 10min på bussen enn å gå 2 stopp.

 

Så er det irriterende med de som anser seg som syke fordi de er feite, når denne sykdommen tross alt er noe de kan gjøre noe med. Jeg snakker ikke om de få prosentene som kan koble vekte si med spiseforstyrrelser(overspising/binging) men de som kan gå ned i vekt, gidder ikke også synes synd på seg selv. Se på USA, der er de så feite at de kjører rundt i mobile scooters. For et HÅN mot de som sitter i rullestol fordi de er lamme! Tenk deg selv å være lam og se andre mennesker sitte på mobile scooters når de egentlig klarer å gå. Tenk å ønske mest av alt i livet å bruke beina samtidig som man ser andre frivillig lenke seg til sittestillende stilling.

 

så er det noe med hygienen. Nei, ikke alle feite folk har dårlig hygiene, men generelt sett har de DÅRLIGERE hygiene enn "normalvektige". de svetter mer og mange lukter urin. dette er noe jeg selv har opplevd ved flere anledninger via kontakt med tjukkaser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen tykke mennesker og jeg har ingenting imot den basert på vekta, men jeg registrerer at det er veldig mye motvilje til å gjøre noe med den. Det er veldig mye klaging på at de vil gå ned i vekt, samtidig som det stappes innpå med junk Food og at de heller venter 10min på bussen enn å gå 2 stopp.

 

Så er det irriterende med de som anser seg som syke fordi de er feite, når denne sykdommen tross alt er noe de kan gjøre noe med. Jeg snakker ikke om de få prosentene som kan koble vekte si med spiseforstyrrelser(overspising/binging) men de som kan gå ned i vekt, gidder ikke også synes synd på seg selv. Se på USA, der er de så feite at de kjører rundt i mobile scooters. For et HÅN mot de som sitter i rullestol fordi de er lamme! Tenk deg selv å være lam og se andre mennesker sitte på mobile scooters når de egentlig klarer å gå. Tenk å ønske mest av alt i livet å bruke beina samtidig som man ser andre frivillig lenke seg til sittestillende stilling.

 

så er det noe med hygienen. Nei, ikke alle feite folk har dårlig hygiene, men generelt sett har de DÅRLIGERE hygiene enn "normalvektige". de svetter mer og mange lukter urin. dette er noe jeg selv har opplevd ved flere anledninger via kontakt med tjukkaser.

 

Ærlig talt da... Det du skriver her sier mest om deg egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som er tykke.

Det er noen grupper med overvektige som jeg ikke liker..Og det er de som du f.eks. drar ut og spiser med..
Og de kommenterer "Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt! Jeg spiser jo sunn mat!"-Men likevel bestiller seg en stor dessert og gjerne 2-3 ekstra glass med cola..

De du drar i selskap med, men sier akkurat det samme, men som forsyner seg i kakedisken 2-3 ganger mer enn alle andre...

De du har over for venninnekveld, som kjøper inn 2kg smågodt og gjerne 2 poser med snacks og som sier "Jeg har prøvd absolutt alt, men jeg går likevel ikke ned i vekt"

 
Jeg har to venninner, hun ene  hvor vekta går nedover og hun andre hvor vekta enten står bom fast, eller litt oppover. Hun siste prøvde lavkarbo og ble flyforbannet over at dette ikke funket.. Jo, hun klarte frokost/Lunsj/Middag, men er vokst opp med å ha kaker, iskrem, kjeks, godteri til kvelds. "Litt søtsaker på kvelden, har ikke skadet noen,"-Sier hun.
Men min venninne nummer en, kan egentlig ikke noe for at hun er overvektig. Hun har fått medisiner nå, og har for første gang på 10 år, klart å gått ned noen kilo og har blitt smalere...Ja, hun er enda stor, men nå vet hun iallefall årsaken på hvorfor..


Jeg vet ikke...
Jeg bryr meg ikke så særlig mye om en person er overvektig..
Men det plager meg når de klager over det og sier de gjør alt, men du ser at de knapt prøver..

Er som hun overvektige dama i MCD køen som bestilte 2 doble cheeseburgere, ekstra ost, og en stor pomfri, men sier at hun skal ha en stor Cola light, fordi hun er tross alt på slanker'n :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker dem slett ikke, de får meg jo til å føle meg kjempeslank  :danse:



Anonymous poster hash: 04760...607
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt da... Det du skriver her sier mest om deg egentlig. 

hva sier det om meg da?at jeg har følsom nese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye verre med de tynne levende likene som går rundt.

Anonymous poster hash: cf3a3...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de liker å mobbe tynne/slanke mennesker



Anonymous poster hash: eb3cb...411
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi de liker å mobbe tynne/slanke mennesker

Anonymous poster hash: eb3cb...411

 

 

Gjør alle det altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker ikke tykke mennesker, men jeg misliker når tykke mennesker puster, peser, svetter, tar opp all plassen, sutrer over kroppen sin, nekter å innse at helseplagene skyldes overvekten, lærer barna sine dårlige vaner osv

Anonymous poster hash: 138fd...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør alle det altså? 

Har jeg skrevet det? 

Anonymous poster hash: eb3cb...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hunder liker ikke handikappede. Og der tror jeg mange som ikke klarer overvektige folk er, det er de primitive sidene som dukker opp i spesielle settinger. 

Jeg tror utdanning er svaret, jeg kjenner ingen med høyere utdanning som har denne angsten for overvektige. Og det gjelder folk med utdannelser fjernt fra helserelaterte fag. Men lærer seg til å få større forståelse for det meste. 



Anonymous poster hash: c4bed...903
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har jeg skrevet det? 

Anonymous poster hash: eb3cb...411

 

 

Ja, mer eller mindre. "De liker å mobbe.." Det stod ikke en av dem, eller noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Matronella

Jeg misliker ikke tykke mennesker, har venner i mange høyder og fasonger. Det er hvordan folk opptrer og personligheten deres som er avgjørende for om jeg misliker dem. En drittsekk er en drittsekk enten vedkommende er tykk eller tynn. Jeg er ikke så glad i klagere og min erfaring er at de kommer i alle størrelser. Jeg liker å gå lange turer og har tykke venner som ikke har problemer med å holde følge og tynne som ikke orker, og motsatt. Tynne mennesker er ikke automatisk bedre i form enn andre fordi de er tynne.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg svarte i tråden om tynne,så handler det om person og ikke størrelsen på kroppen til folk.

Det jeg misliker med endel overvektige er den motviljen til å gjøre noe,og i alle disse tv-programmene om overvektige så skal vi synes synd på dem. Jeg forstår at det kan være psykiske ting som ligger bak osv,men det er jo ikke synd på en fordi man er overvektig.

Jeg irriterer meg også over de som påstår at de ikke klarer å gå ned. Stort sett så handler det om kalorier inn og ut. De fleste har ikke noen sykdom,og det er faktisk så enkelt som det.

At det er vanskelig å endre vaner forstår jeg godt,men irriterer meg litt over den ansvarsfraskrivelsen som endel har.

Anonymous poster hash: 25867...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mer eller mindre. "De liker å mobbe.." Det stod ikke en av dem, eller noen av dem.

Nei, det har jeg ikke skrevet.

Anonymous poster hash: eb3cb...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det har jeg ikke skrevet.

Anonymous poster hash: eb3cb...411

 

 

Hvem omfatter "de", da? Hvis noen spør meg om jeg liker menn, og jeg sier "nei, de er slemme", vil det ikke da framstå som at jeg synes alle menn er slemme? (Jeg synes ikke menn er slemme, bare et eksempel.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...