Gå til innhold

Så mange røykere og snusere...ekkelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får alltid så lyst til å ta meg en røyk når jeg leser sånne tråder. Det får være grense til moralisering.

 

Og nei, jeg røyker ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får alltid så lyst til å ta meg en røyk når jeg leser sånne tråder. Det får være grense til moralisering.

 

Og nei, jeg røyker ikke.

Ta deg en røyk og la den sive inn i tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som er ekkel her, måten du snakker og omtaler andre på. At du i det hele tatt gidder å hisse deg over de som bruker snus, er for meg meget uforståelig. Ganske stakkarslig i grunn.

Du får finne deg en annen plass eventuelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo er det flere folk og derav også flere røykere og snuser overalt.

På kafeer ute er det masse ekle askebegre og røykerne sitter og lager kvalm luft for oss som trodde vi kunne sitte i solen og nyte en kaffe. Det er så kvalmt og ekkelt...

 

I Oslo så er det flere folk, og derav flere folk som narsissistisk ikke aksepterer andres valg til å velge å snuse eller røule, og tror at dette er deres rett å uttale seg om.

 

På kafeer er det masse kvalme folk som mener noe om det meste og som selv tydeligvis aldri har gjort noe galt, i og med at de innbiller seg selv at de har en medfødt rett til å dømme alle andre. Eimen av selvforheligelse for oss som trodde at vi kunne sitte i solen og nyte dagen. Det er kvalmt og ekkelt.

 

Det finnes et antall av oss som ikke bærer på noen personlige laster, og denne gruppen eksisterer for å henge ut dem som ellers ikke kan henges ut. La oss henge dem ut for å ha sett "Skrik", for det kommer sikkert til å endre deres syn på nakne kvinnekropper.

Anonymous poster hash: fbf88...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig er ekkelt er når det på en buss der det ikke er tillatt å spise og drikke, sitter et menneske rett oppi deg (rett bak, ved siden av el.l.)  og slafser og tygger og drikker og hoster og søler og griser og du er redd for at han skal hoste maten/drikken sin på deg fordi han ikke engang holder seg for munnen når han hoster


 



Anonymous poster hash: b2d11...fe9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det som virkelig er ekkelt er når det på en buss der det ikke er tillatt å spise og drikke, sitter et menneske rett oppi deg (rett bak, ved siden av el.l.)  og slafser og tygger og drikker og hoster og søler og griser og du er redd for at han skal hoste maten/drikken sin på deg fordi han ikke engang holder seg for munnen når han hoster

 

Anonymous poster hash: b2d11...fe9

 

Eller når han tar av seg på bena og vifter med tæra sine farlig nær deg med tånegler som ser soppbefengte ut :kvalm:

Anonymous poster hash: b2d11...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når han tar av seg på bena og vifter med tæra sine farlig nær deg med tånegler som ser soppbefengte ut :kvalm:Anonymous poster hash: b2d11...fe9

Haha, enig! Det burde også være skopåbud ombord i fly.

Anonymous poster hash: a1a2d...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste innlegget jeg har lest. Er mye som er ekkelt i denne verden. Personlig synes jeg ustelte, stygge og gjerne overvektige mennesker er mye eklere å ha ved siden av meg på kafè enn en som røyker eller snuser. 

Endret av Benedicte22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller når han tar av seg på bena og vifter med tæra sine farlig nær deg med tånegler som ser soppbefengte ut :kvalm:

Anonymous poster hash: b2d11...fe9

 

 

Gjør folk sånn på bussen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste innlegget jeg har lest. Er mye som er ekkelt i denne verden. Personlig synes jeg ustelte, stygge og gjerne overvektige mennesker er mye eklere å ha ved siden av meg på kafè enn en som røyker eller snuser.

Ustelte og møkkete kan jeg være enig i! Men å ta med overvektige i den kategorien likte jeg ikke! Jeg er selv overvektig, og røyker og snuser! Men ustelt og møkkete er jeg aldri! Jeg er nøye på å kle meg fint og være stelt, sminka og rein, selvom jeg er overvektig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du seriøst at folk som ikke røyker må flytte seg?? Det er utrolig irriterende å stå i kø/være på et sted med masse folk, også er det én som røyker. Skal liksom alle flytte seg? Ikke bare stinker det, men det er helseskadelig. Folk får gjøre som de vil, men da får det ikke gå utover andre. Eller F.eks. folk som røyker på busstopp. Eller når man sitter og spiser ute på restaurant/kafé, og det kommer røykere og setter seg rett ved siden av så røyken blåses inn i fjeset. Umulig å spise. Spiste på Fridays på Karl Johan i sommer, og satt faktisk INNE og kjente den ekle lukta fra de som satt rett uttafor og røyka.

Anonymous poster hash: f2258...332

 

Du må ikke, men du har et valg som alle andre. Det går eventuelt an å be den som røyker om å flytte seg litt lengre bort, de aller aller fleste er oppegående mennesker som skjønner det. Om du har problemer med at folk røyker ute på restauranter kan du jo sitte inne. Har du fortsatt problemer med at du kjener lukten, tror jeg at du enten må bevege deg lengre innover eller så er du litt for hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er mye som er ekkelt ;p 

og røyk/snus er en av dem vi kan gjøre noe med :)

Anonymous poster hash: c6353...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

 

og røyk/snus er en av dem vi kan gjøre noe med :)

Anonymous poster hash: c6353...24a

 

 

Sa aldri noe på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at folk som ikke tåler litt sigarettrøyk i friluft  er jævlig pripne!   Får lyst til å bruke det loslitte KGutrykket "ta dere en bolle".   Så da gjør jeg det.     TA DERE EN BOLLE! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den. Røyk og kos deg så mye du vil. Ignorer moralistene og deres fordommer.

Morsomt at du av alle brukere snakker om fordommer 😄 Endret av Batteri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...