Gå til innhold

Så mange røykere og snusere...ekkelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lukter av snus, kanskje ikke like ille som røyk, men plagsomt nok.

Da respekterer du ikke intimsonene til folk. Kanskje du lukter det hvis noen åpner en boks ved siden av deg på t-banen, men ellers er det ganske vanskelig å fange opp den lukten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ta deg en bolle og roe ned blodtrykket litt. Jeg røyker ikke, men synes det er koselig å se andre som sitter ute i det fine været og koser seg med eller uten røyk/snus. Det får da være deres greie. Er du virkelig så smålig at du må snakke nedsettende om røykere, så kan du da bare flytte deg. Eller ikke bevege deg utendørs i det hele tatt, for jeg har en mistanke om at du er en person som blir provosert for den minste ting.

 

Koselig å se folk kose seg med røyk? Seriøst?

Så du synes det er koselig å se folk sitte og innta gift mens de attpåtil forgifter de rundt seg i mindre mengde. Ja det var jo bare....flott.

 

Formodentlig blir røyk forbudt på et eller annet tidspunkt så de som mangler vett og viljestyrke slipper å lide unødig. :laugh:

Endret av Angry Man
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da respekterer du ikke intimsonene til folk. Kanskje du lukter det hvis noen åpner en boks ved siden av deg på t-banen, men ellers er det ganske vanskelig å fange opp den lukten.

 

Jeg kjører aldri kollektivt. Jeg snakker om å være på besøk, sitte ved siden av noen i en sofa, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører aldri kollektivt. Jeg snakker om å være på besøk, sitte ved siden av noen i en sofa, for eksempel.

Da er det så enkelt som å flytte seg litt lengre bort. Det er jo snakk om 1 sekund du eventuelt lukter det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det så enkelt som å flytte seg litt lengre bort. Det er jo snakk om 1 sekund du eventuelt lukter det.

 

Jeg tenkte det svaret ville komme. Det er ikke alltid så enkelt som å flytte seg lengre bort uten at det virker som en demonstrasjon. 1 sekund sier du. Det lukter like ille av munnen til en som snuser som av en som røyker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se folk kose seg med røyk? Seriøst?

Så du synes det er koselig å se folk sitte og innta gift mens de attpåtil forgifter de rundt seg i mindre mengde. Ja det var jo bare....flott.

 

Formodentlig blir røyk forbudt på et eller annet tidspunkt så de som mangler vett og viljestyrke slipper å lide unødig. :laugh:

Jeg tar glede av mennesker som koser seg, og håper du gjør det samme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er bra at folk koser seg. Men det hender at jeg blir litt irritert som feks før i dag da fyren ved siden av meg røykte mens vi ventet på bussen.

Fikk kommentarer på skolen om at jeg luktet røyk :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk og snus er deilig! Og jeg nyter min røyk så ofte jeg kan, der det er lovlig! Altså utendørs, og i min egen leilighet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se folk kose seg med røyk? Seriøst?

Så du synes det er koselig å se folk sitte og innta gift mens de attpåtil forgifter de rundt seg i mindre mengde. Ja det var jo bare....flott.

 

Formodentlig blir røyk forbudt på et eller annet tidspunkt så de som mangler vett og viljestyrke slipper å lide unødig. :laugh:

Det minst koselig her i samfunnet, er å se slike moralister og fordømmende mennesker som deg. Burde det vært et forbud mot slikt tro?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh <3 lag fakkeltog da dere, jeg stiller!

Hilsen meget positiv bruker :-) :-) :-)

Anonymous poster hash: 39a10...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minst koselig her i samfunnet, er å se slike moralister og fordømmende mennesker som deg. Burde det vært et forbud mot slikt tro?

 

Ta deg en chill pille din gamle knarker. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en bolle og roe ned blodtrykket litt. Jeg røyker ikke, men synes det er koselig å se andre som sitter ute i det fine været og koser seg med eller uten røyk/snus. Det får da være deres greie. Er du virkelig så smålig at du må snakke nedsettende om røykere, så kan du da bare flytte deg. Eller ikke bevege deg utendørs i det hele tatt, for jeg har en mistanke om at du er en person som blir provosert for den minste ting.

Mener du seriøst at folk som ikke røyker må flytte seg?? Det er utrolig irriterende å stå i kø/være på et sted med masse folk, også er det én som røyker. Skal liksom alle flytte seg? Ikke bare stinker det, men det er helseskadelig. Folk får gjøre som de vil, men da får det ikke gå utover andre. Eller F.eks. folk som røyker på busstopp. Eller når man sitter og spiser ute på restaurant/kafé, og det kommer røykere og setter seg rett ved siden av så røyken blåses inn i fjeset. Umulig å spise. Spiste på Fridays på Karl Johan i sommer, og satt faktisk INNE og kjente den ekle lukta fra de som satt rett uttafor og røyka.

Anonymous poster hash: f2258...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer ikkerøykere klager på røyking og røyklukt, jo mer fornøyd er jeg med å røyke! Jeg trives som røyker, og røyker så mye jeg kan! selvfølgelig lukter det røyk av både meg og klæra mine, og det plager meg ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange overfeite folk som sitter og stapper feit mat inn i trynet når jeg er på kafe.. det er ekkelt det..ikke har de vasket seg heller og med så stor kropp så blir det MYE kroppslukt og uvasket hår er den ekleste lukta jeg vet om... takke meg til røykere og snusere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange overfeite folk som sitter og stapper feit mat inn i trynet når jeg er på kafe.. det er ekkelt det..ikke har de vasket seg heller og med så stor kropp så blir det MYE kroppslukt og uvasket hår er den ekleste lukta jeg vet om... takke meg til røykere og snusere

Fysj, la oss få et forbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo mer ikkerøykere klager på røyking og røyklukt, jo mer fornøyd er jeg med å røyke! Jeg trives som røyker, og røyker så mye jeg kan! selvfølgelig lukter det røyk av både meg og klæra mine, og det plager meg ikke!

Støtter den. Røyk og kos deg så mye du vil. Ignorer moralistene og deres fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formodentlig blir røyk forbudt på et eller annet tidspunkt så de som mangler vett og viljestyrke slipper å lide unødig. :laugh:

Det kommer ikke til å skje! Det nytter ikke å forby et nytelsesprodukt som så mange velger å benytte! Om de prøver å forby det i Norge, så blir det bare handlet i utlandet, og da taper staten masse penger! Et forbud ville ikke fått meg til å slutte! Jeg vil ikke slutte! Jeg er altfor glad i røyk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

dere skjønner oppriktig talt ikke hvor ekle dere er, dere? Dere skjønner rett og slett ikke hvor kvalm man kan bli av å kjenne røyken? Det er liksom vi som er pripne? røyket før, men det er først som røykfri jeg virkelig skjønner hvor kvalmende det er. flaut å tenke på at man faktisk ikke var klar over hvor ile man lukter og hvor mye kvalme men utsetter andre for.

Anonymous poster hash: db8ff...9da

 

Den gangen jeg sluttet å røyke, var et av løftene jeg ga til meg selv å ikke bli som dette. Og det har jeg holdt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg sluttet å røyke, var et av løftene jeg ga til meg selv å ikke bli som dette. Og det har jeg holdt. :)

Fornuftig. Jeg skal selv slutte å røyke, er i gang. Men jeg vil alltid støtte røykerne og være sterk motstander av røykeloven. Man må ikke bli gal når man slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...