Gå til innhold

Så mange røykere og snusere...ekkelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Oslo er det flere folk og derav også flere røykere og snuser overalt.

På kafeer ute er det masse ekle askebegre og røykerne sitter og lager kvalm luft for oss som trodde vi kunne sitte i solen og nyte en kaffe. Det er så kvalmt og ekkelt...

Snuserne ødelegger jo ikke luften for andre men du verden så stygt og vulgært!

Meget positiv og vennlig solhilsen fra gjest:-):-):-)

Anonymous poster hash: 87a81...bd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å æsj og fysj for noen griser  :sarkasme:

 

Hvorfor kan vi ikke bare sende alle røykere og snusere til Syria. Så ble vi kvitt de...



Anonymous poster hash: 869cc...11a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å æsj og fysj for noen griser  :sarkasme:

 

Hvorfor kan vi ikke bare sende alle røykere og snusere til Syria. Så ble vi kvitt de...

Anonymous poster hash: 869cc...11a

 

 

dere skjønner oppriktig talt ikke hvor ekle dere er, dere? Dere skjønner rett og slett ikke hvor kvalm man kan bli av å kjenne røyken? Det er liksom vi som er pripne? røyket før, men det er først som røykfri jeg virkelig skjønner hvor kvalmende det er. flaut å tenke på at man faktisk ikke var klar over hvor ile man lukter og hvor mye kvalme men utsetter andre for.

Anonymous poster hash: db8ff...9da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

 

dere skjønner oppriktig talt ikke hvor ekle dere er, dere? Dere skjønner rett og slett ikke hvor kvalm man kan bli av å kjenne røyken? Det er liksom vi som er pripne? røyket før, men det er først som røykfri jeg virkelig skjønner hvor kvalmende det er. flaut å tenke på at man faktisk ikke var klar over hvor ile man lukter og hvor mye kvalme men utsetter andre for.

Anonymous poster hash: db8ff...9da

 

 

Det er mye som er ekkelt ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Oslo er det flere folk og derav også flere røykere og snuser overalt.

På kafeer ute er det masse ekle askebegre og røykerne sitter og lager kvalm luft for oss som trodde vi kunne sitte i solen og nyte en kaffe. Det er så kvalmt og ekkelt...

Snuserne ødelegger jo ikke luften for andre men du verden så stygt og vulgært!

Meget positiv og vennlig solhilsen fra gjest:-):-):-)

Anonymous poster hash: 87a81...bd3

Hvorfor poster du stadig som anonym bruker, når du uansett signerer "med hilsen fra gjest :-):-):-)"...? Føler jeg har sett deg poste på denne måten flere steder. Hva med å bare skrive under nick; da får du jo også varsel om noen siterer deg i en tråd.

Men uansett - hehe. Det var bare sånn forresten...

Til tema... folk snuser ikke fordi det er pent, og de røyker ikke fordi det lukter godt (eller er bra for helsen). De får en rus... så enkelt. Samme som at noen nyter alkohol, og noen spiser seg tjukke på sukker.... det føles bra der og da. Og så "klikk" blir  man avhengig.

Det er dumt, ja. Men folk flest er ganske enkle... et øyeblikk med "godfølelsen", og så er man solgt. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

 

dere skjønner oppriktig talt ikke hvor ekle dere er, dere? Dere skjønner rett og slett ikke hvor kvalm man kan bli av å kjenne røyken? Det er liksom vi som er pripne? røyket før, men det er først som røykfri jeg virkelig skjønner hvor kvalmende det er. flaut å tenke på at man faktisk ikke var klar over hvor ile man lukter og hvor mye kvalme men utsetter andre for.

Anonymous poster hash: db8ff...9da

 

..og finnes det noe eklere enn nyfrelste ikke-røykere....Dere blir jo helt maniske jo! Holder det ikke at det er røykfritt på offentlige steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også på hvor mange overvektige det er rundt om i samfunnet. Der de sitter og spiser og griser, slurper og drikker. Æsj så kvalmt det er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at sterk røyklukt kan være litt plagsomt, men hva gjør snusere deg? Så lenge man kaster det i søpla/topplokket verken ser du eller lukter det.
Mennesker med altfor mye parfyme er verre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om man ikke har større problemer i livet enn at man hisser seg opp, i det hele tatt bruker noe av sin dyrebare tid, på å irritere seg over at folk er folk, ja da har man enten et veldig fattig liv, eller så har man store fritidsproblemer ;P Eller kanskje man har en eller annen nevrotisk diagnose  :vetikke:  :blomst:  :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at sterk røyklukt kan være litt plagsomt, men hva gjør snusere deg? Så lenge man kaster det i søpla/topplokket verken ser du eller lukter det.

Mennesker med altfor mye parfyme er verre.

Mange mennesker med svært dårlig kroppslukt er det også. Urenslighet osv. Burde vi sette et forbud for slike i det offentlige? Personlig ville jeg hatt et forbud mot moralister og dem som hyler i mot røyking.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sådetså

Har vært så mange diskusjoner på dette emnet.

 

Har selv hoppet fra røyk og snus til damp, sjenerer denne noen så får det være deres problem.

Intens røyklukt kjenner man jo godt å da flytter man seg gjerne unna, snus plager da ingen så lenge avfallet havner i søppeldunken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Mange mennesker med svært dårlig kroppslukt er det også. Urenslighet osv. Burde vi sette et forbud for slike i det offentlige? Personlig ville jeg hatt et forbud mot moralister og dem som hyler i mot røyking.

Det går alltids et fakkeltog...ja?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går alltids et fakkeltog...ja?? :)

Personlig vil jeg heller ha rosetog og holde hender. For det fungerer så bra har jeg lært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Personlig vil jeg heller ha rosetog og holde hender. For det fungerer så bra har jeg lært.

Smelt...Kan man annet enn å like slike pedagogiske og gjennomtenkte mannlige uttalelser :)  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I Oslo er det flere folk og derav også flere røykere og snuser overalt.

På kafeer ute er det masse ekle askebegre og røykerne sitter og lager kvalm luft for oss som trodde vi kunne sitte i solen og nyte en kaffe. Det er så kvalmt og ekkelt...

Snuserne ødelegger jo ikke luften for andre men du verden så stygt og vulgært!

Meget positiv og vennlig solhilsen fra gjest:-):-):-)

Anonymous poster hash: 87a81...bd3

Støtter deg 100%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det er så mange som drikker alkohol. Det lukter vondt av dere og dere er irriterende å være rundt når dere er fulle.

Anonymous poster hash: e8f37...52f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en bolle og roe ned blodtrykket litt. Jeg røyker ikke, men synes det er koselig å se andre som sitter ute i det fine været og koser seg med eller uten røyk/snus. Det får da være deres greie. Er du virkelig så smålig at du må snakke nedsettende om røykere, så kan du da bare flytte deg. Eller ikke bevege deg utendørs i det hele tatt, for jeg har en mistanke om at du er en person som blir provosert for den minste ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at sterk røyklukt kan være litt plagsomt, men hva gjør snusere deg? Så lenge man kaster det i søpla/topplokket verken ser du eller lukter det.

Mennesker med altfor mye parfyme er verre.

 

Det lukter av snus, kanskje ikke like ille som røyk, men plagsomt nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...