Gå til innhold

Hvor kommer alt hatet fra, mot uattraktive og dårligere stilte menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet ts. De damene som ikke liker de med lite penger vil at du skal ha masse penger sånn at du kan kjøpe alt de ønsker seg til de. De forventer at du skal betale det meste. Alle vet jo at ikke alle tjener like godt selv om de har en jobb. De kan ha lite penger selv med en jobb. 

 

Ellers er det lett å få seg dame så lenge utseendet er på plass ;) Ikke minst en trent kropp.

Sier du at man ikke kan få seg en dame om man ikke er fin eller har en trent kropp?

Anonymous poster hash: 2e12c...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Captain Hook

 

Sier du at man ikke kan få seg en dame om man ikke er fin eller har en trent kropp?

Anonymous poster hash: 2e12c...f7b

 

Ikke det jeg mener. Alle kan få seg dame. Det har jeg sett ute. Alle mulige menn har klart å skaffe seg dame. Det er enklere så lenge man tar vare på seg selv og utseendet. Ikke minst er det enda enklere så lenge man er snill, og god mot dama, og ikke en drittsekk ;) Ikke alle damer er opptatt av penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt en kvinne si at hun hater menn som er uattraktive eller har lite penger. Det er ikke de mennene kvinner drømmer om, men mange ender opp med slike likevel.

 

Hvordan tenker du selv? Hater du mindre pene damer med dårlig råd, eller tror du de kan være ålreite selv om det ikke er dem du fantaserer om og ønsker deg aller mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mer enn et par bukser, TS? At du har på deg ett par nå, betyr det at du HATER alle de andre buksene du har?



Anonymous poster hash: bbe5b...94e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er hatet?

Det finnes en engde umodne smågutter her som tolker manglende oppmerksomhet fra kvinner som hat og forakt, og derved tillegger seg et adferdsmønster og et tankesett som ytterligere støter kvinner vekk. De innrømmer ikke noe eget ansvar, og mener kvinner er onde, selv om problemet og løsningen ligger hos dem selv.

hilsen voksen mann, som også har vært ung og frustrert, men skjønte at det ikke var kvinners skyld.

Anonymous poster hash: 3960e...b53

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Det er ingen ting som er så fryktelig som uattraktive og dårligere stilte menn. Altså de med lite penger og sosial status.

Ingen motar så mye hat. Hvorfor er det så viktig for dere damer, at en mann må ha så mye penger og status? Hvorfor må han være attraktiv. For å ikke bli hatet. Det må da gå ann å bli akseptert, ikke inngått forhold med, av den grunn.

Svart meg på det :)

Anonymous poster hash: c5a46...51a

Jeg tror kvinner liker menn med selvtillit.Har en mann et liv han står for,uansett utseende og inntekt,så får han selvtillit.Det betyr ikke at han er brautende eller alltid må stå i fokus,ofte tvert om.

Når en blir bitter og mistenksom så er det veldig lite tiltrekkende.Sørg for å jobbe med selvsikkerhet din,og den får du ved å stå for det du gjør,uansett hva det er.

Det finns selvfølgelig de som er som du beskriver,men du får lære deg å se etter de som har andre verdier.Jobb med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen ting som er så fryktelig som uattraktive og dårligere stilte menn. Altså de med lite penger og sosial status.

Ingen motar så mye hat. Hvorfor er det så viktig for dere damer, at en mann må ha så mye penger og status? Hvorfor må han være attraktiv. For å ikke bli hatet. Det må da gå ann å bli akseptert, ikke inngått forhold med, av den grunn.

Svart meg på det :)

Anonymous poster hash: c5a46...51a

Jeg føler at de dårlig stilte/uattraktive mennene gjør en god nok jobb her inne med å gjøre seg selv enda mindre attraktive ved å legge ut ørten kvinnefiendtlige innlegg til dagen. Hvem har lyst til å bli sammen med/gifte seg med/få barn med noen som allerede har bestemt seg for å hate deg, basert på ditt kjønn? 

 

Jeg kan jo spørre deg om det samme: hvorfor må kvinner være slanke og attraktive for ikke å bli hatet/rakket ned på/bli slengt stygge kommentarer av menn på gata? Tror du virkelig lite attraktive kvinner mottar mindre hat enn mindre attraktive/dårligere stilte menn? "Dårlig status" er i hvert fall ikke noe du har skrevet i pannen. 

Anonymous poster hash: 85afd...c24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude, sjekk ut MGTOW. Ingen vits i å finne noe medlidenhet blant disse kvinnene her. Det får du aldri.



Anonymous poster hash: e5abd...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt en kvinne si at hun hater menn som er uattraktive eller har lite penger. Det er ikke de mennene kvinner drømmer om, men mange ender opp med slike likevel.

Hvordan tenker du selv? Hater du mindre pene damer med dårlig råd, eller tror du de kan være ålreite selv om det ikke er dem du fantaserer om og ønsker deg aller mest?

Det er vel nettopp det da,at endel av disse mennene er furtne fordi de unge og pene damene ikke vil ha dem så da har de alt av fokus på dem og ikke på alle de andre damene.

Men jeg tipper at de ikke er like positive til damer som er uattraktive. De skal bare få det til å virke som alle kvinner er imot dem bare fordi de ikke får knullet alle de smellvakre damene.

Det de ikke forstår er at de peneste damene kan velge og vrake,men de ignorerer er at verden er full av damer som faktisk gir menn en sjanse selv om de ikke har masse penger,høy status osv. De fleste damer er sammen med helt vanlige menn. Ja,hele verden er stort sett helt vanlige mennesker.

Ja,dette er min teori etter å ha lest utallige sutreinnlegg og tråder på kg :P

Anonymous poster hash: 47df0...c95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dude, sjekk ut MGTOW. Ingen vits i å finne noe medlidenhet blant disse kvinnene her. Det får du aldri.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

Girls, sjekk ut "WWHM" (Women who hate men)", "WTDNM" (Women that don't need men) og "WWTMAS (Women who think men are stupid)"! Meld dere inn, og vis deres motstand mot 50% av befolkningen, selv om du ikke realistisk sett kjenner mer enn omlag 0,00000001% av dem! 

Anonymous poster hash: 85afd...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Girls, sjekk ut "WWHM" (Women who hate men)", "WTDNM" (Women that don't need men) og "WWTMAS (Women who think men are stupid)"! Meld dere inn, og vis deres motstand mot 50% av befolkningen, selv om du ikke realistisk sett kjenner mer enn omlag 0,00000001% av dem! 

Anonymous poster hash: 85afd...c24

 

 

Forsøk på å være morsom? Damer as

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dude, sjekk ut MGTOW. Ingen vits i å finne noe medlidenhet blant disse kvinnene her. Det får du aldri.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

For da vil du få et meget rikt og meningsfullt liv, dude.  :natti:

 

Regner med du svarer ts her?

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For da vil du få et meget rikt og meningsfullt liv, dude.  :natti:

 

Regner med du svarer ts her?

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

 

 

Ja, svarer TS.

 

Så en mann uten en kvinne i sitt liv lever et meningsløst liv? Er det det du mener?

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Forsøk på å være morsom? Damer as

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

En parodi på det tåpelige innlegget som henviser til "MGTOW". Tror AB'en over her har et poeng. Hvis du verken har statusen eller utseende med deg, kan du ikke forvente at jenter som ser ut som Megan Fox kommer til å springe etter deg siklende på byen. Du kan kanskje vurdere å senke nivået litt, i stedet for å invadere et kvinneforum med patetiske klager om hvordan vi kvinner er så horrible, når du garantert kun har lagt an på den "hotteste" prosentandelen av kvinner, dvs. de som er undervektige, har ihjelbleket hår og bruker minimalt med klær for å vise maksimalt av kropp. 

 

Men for all del, om du har lyst til å være evig singel, så føl deg fri til å melde deg opp på MGTOW. Bare vit at de fleste kvinner ser på dette som et ultimat turn-off. 

Anonymous poster hash: 85afd...c24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, svarer TS.

 

Så en mann uten en kvinne i sitt liv lever et meningsløst liv? Er det det du mener?

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

Nei, mener at om man satser på at MGTOW skal kunne gi en et bedre liv så er man rimelig lost.

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En parodi på det tåpelige innlegget som henviser til "MGTOW". Tror AB'en over her har et poeng. Hvis du verken har statusen eller utseende med deg, kan du ikke forvente at jenter som ser ut som Megan Fox kommer til å springe etter deg siklende på byen. Du kan kanskje vurdere å senke nivået litt, i stedet for å invadere et kvinneforum med patetiske klager om hvordan vi kvinner er så horrible, når du garantert kun har lagt an på den "hotteste" prosentandelen av kvinner, dvs. de som er undervektige, har ihjelbleket hår og bruker minimalt med klær for å vise maksimalt av kropp. 

 

Men for all del, om du har lyst til å være evig singel, så føl deg fri til å melde deg opp på MGTOW. Bare vit at de fleste kvinner ser på dette som et ultimat turn-off. 

Anonymous poster hash: 85afd...c24

 

lol

 

Det er mer tåpelig å komme på et kvinneforum og grine om lite oppmerksomhet fra kvinner, for bare å få dritt tilbake. Kvinner vil aldri få noe innsikt i hvordan det er å være mann og aldri være noe spesielt tiltrekkende til det motsatte kjønn. Det at disse som klager bare går etter de hotteste jentene er bare spekulasjoner. Dere har ingen anelse. Kan godt være TS får null oppmerksomhet fra kvinner, uansett hvem det er.

 

MGTOW er ikke noe man melder seg inn i. Er mer en livsfilosofi hvor man ønsker å finne ro i sitt sinn, uten å føle seg verdiløs fordi kvinner ser på deg som verdiløs. Oppfordrer til å sjekke ut MGTOW for jeg tror det kan være bedre for TS, enn å komme hit å klage og få lite igjen for det.

 

Greia med MGTOW er liksom å lære seg å nyte livet, uansett hva kvinner måtte mene om det. Om det er turn-off har veldig lite å si, siden det å finne seg en kjæreste er liksom ikke end-all be-all.

 

Peace and love

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Nei, mener at om man satser på at MGTOW skal kunne gi en et bedre liv så er man rimelig lost.

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

 

 

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol

Det er mer tåpelig å komme på et kvinneforum og grine om lite oppmerksomhet fra kvinner, for bare å få dritt tilbake. Kvinner vil aldri få noe innsikt i hvordan det er å være mann og aldri være noe spesielt tiltrekkende til det motsatte kjønn. Det at disse som klager bare går etter de hotteste jentene er bare spekulasjoner. Dere har ingen anelse. Kan godt være TS får null oppmerksomhet fra kvinner, uansett hvem det er.

MGTOW er ikke noe man melder seg inn i. Er mer en livsfilosofi hvor man ønsker å finne ro i sitt sinn, uten å føle seg verdiløs fordi kvinner ser på deg som verdiløs. Oppfordrer til å sjekke ut MGTOW for jeg tror det kan være bedre for TS, enn å komme hit å klage og få lite igjen for det.

Greia med MGTOW er liksom å lære seg å nyte livet, uansett hva kvinner måtte mene om det. Om det er turn-off har veldig lite å si, siden det å finne seg en kjæreste er liksom ikke end-all be-all.

Peace and love

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Er det ikke å ta litt hardt i at kvinner mener at slike menn er verdiløse?

Tror ikke det er det som er greia. Det er vel bare det at man ikke er attraktiv på en eller annen måte. Betyr ikke at man er verdiløs.

Dessuten så kan det jo være gode grunner til at man ikke er attraktiv,selv om man ikke ser det selv. Har man slike holdninger som endel menn har her inne,så synes jeg faktisk ikke at det er rart at man ikke har dame.

Det er jo også ganske tåpelig å legge all skyld på kvinner og fremstille dem som forferdelige og at det å være jævlig mot andre ligger i kvinners natur. Hva med å få seg litt selvinnsikt og ikke skylde på andre?

Det er slike ting som får folk til å reagere.

At noen har det fint uten dame eller mann for den del er jo helt greit det.

Anonymous poster hash: 47df0...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

lol

 

Det er mer tåpelig å komme på et kvinneforum og grine om lite oppmerksomhet fra kvinner, for bare å få dritt tilbake. Kvinner vil aldri få noe innsikt i hvordan det er å være mann og aldri være noe spesielt tiltrekkende til det motsatte kjønn. Det at disse som klager bare går etter de hotteste jentene er bare spekulasjoner. Dere har ingen anelse. Kan godt være TS får null oppmerksomhet fra kvinner, uansett hvem det er.

 

Anonymous poster hash: e5abd...a32

 

Det finnes absolutt kvinner som har innsikt i hvordan det er å være kvinne og aldri oppleve å være spesielt tiltrekkende for det motsatte kjønn. Så jo, noen kvinner har absolutt anelse om hvordan dette er/føles.

Anonymous poster hash: 9d22e...6ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke å ta litt hardt i at kvinner mener at slike menn er verdiløse?

Tror ikke det er det som er greia. Det er vel bare det at man ikke er attraktiv på en eller annen måte. Betyr ikke at man er verdiløs.

Dessuten så kan det jo være gode grunner til at man ikke er attraktiv,selv om man ikke ser det selv. Har man slike holdninger som endel menn har her inne,så synes jeg faktisk ikke at det er rart at man ikke har dame.

Det er jo også ganske tåpelig å legge all skyld på kvinner og fremstille dem som forferdelige og at det å være jævlig mot andre ligger i kvinners natur. Hva med å få seg litt selvinnsikt og ikke skylde på andre?

Det er slike ting som får folk til å reagere.

At noen har det fint uten dame eller mann for den del er jo helt greit det.

Anonymous poster hash: 47df0...c95

 

Hvorfor er du så imot at han skal sjekke ut MGTOW da? Siden du syns det er ikke så rart disse mennene finner seg noen kjæreste.

 

Det er en dynamikk i hvordan menn og kvinner parer seg. Kvinner ser etter en menn som har visse kvaliteter. Samme gjør menn. Legger ikke skyld på kvinner, det gjør i hvertfall ikke jeg. Det er bare sånn verden er. Den er urettferdig. Jeg forakter meg selv i det at jeg definerer min verdi utifra hvordan det går på damefronten. Sånn situasjonen er nå, er ikke jeg noe kvinner vil ha spesielt mye med å gjøre, og jeg vet det bare er min feil. Det er bare jeg som kan jobbe for å gjøre endringer i livet mitt. Spørsmålet er bare om jeg gidder å gå igjennom så mye slit, bare for å bli akseptert av det motsatte kjønn som verdifull. Det er slik jeg _føler_ det er. Det ideelle hadde vært å være aromantisk/aseksuell, men nå er det slik at jeg fortsatt er tiltrukket av kvinner. For min del er altså MGTOW en slags hjelp i å jobbe mot det, og evt. kanskje finne glede i livet igjen.

Anonymous poster hash: e5abd...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...