Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Har du en problemstilling om f.eks. relasjoner hvor sosiale medier som Facebook er involvert, men hvor tillit, oppførsel, sosiale antenner eller normal folkeskikk osv. er hovedsaken? Løsningen er alltid at man skal slette Facebook og begynne å leve i det virkelige liv.

 

Det blir som at hvis jeg hadde en kjæreste, som hver gang vi var i butikken, sa til alle damer han møtte at han ville kline. Da skulle jo jeg strengt tatt fokusert på at livet stort sett foregår utenfor butikken, at butikken ikke gjenspeiler alle deler av virkeligheten, og at jeg heller kunne slutta å gå i butikken enn å bry meg om dette. Egentlig burde jeg sikkert heller gått meg en fjelltur og fått litt sol i fjeset, sånn som sunne folk med balanserte sinn som lever i det virkelige liv gjør, heller enn å bitche over butikkoppførsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Egentlig burde jeg sikkert heller gått meg en fjelltur og fått litt sol i fjeset, sånn som sunne folk med balanserte sinn som lever i det virkelige liv gjør, heller enn å bitche over butikkoppførsel.

Ja, fjelltur er kuren mot det meste her inne, blir kun slått av ansiktsmaske.

Endret av Sly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er minst like fordumsfull, rasistisk, menneskefiendtlig, innvandringsskeptisk, mannsfiendtlig som enhver annen nettside, seriøs eller ikke. 

 

Forsiden av "Aktuelle saker", akkurat nå: 23 av 30 emner er flyktninge-relatert. Greit nok, det er rimelig aktuelt. Problemet er at disse 23 emnene mer enn overskygges av "send dem hjem", "steng grensene", "de oversvømmer oss og er en trussel mot vår kultur" budskap. 

 

Det er til å grine av. Også her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte at det å lage tulle-tråder her faktisk kan bli tatt seriøst. Det hadde jeg ikke trodf. Og jo... man kan ufrivillig dele internet med naboen også.

Anonymous poster hash: a9d6d...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At forumet burde skifte navn til kvinnehater-, feministhater- rasist- og fremmedfryktguiden. 



Anonymous poster hash: 9a456...39e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i en livsfarlig, motbydelig verden hvor folk gnir seg i ræva og smører bæsj på alt.



Anonymous poster hash: deb08...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dersom du skriver som AB "så står du enten for det du sier eller så lar du vær". Logisk nok :ler:



Anonymous poster hash: 4be9e...f0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ALLE kvinner på KG (hvor mange er vi??)   er pro innvandring, så nå må vi se til å spre beina og ønske syrerne velkomne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame innleder forhold til mann, finner ut han er gift, fortsetter forholdet, blir gravid og DA er frågan: 

What to do? :vetikke::klo: 

 

Hysteriske tråder med eksplosiv eskalering i antall svar (gjerne 100 svar i døgnet) der konklusjonen som regel er; du må bestemme hva du vil og så gjøre det, men det er hans ansvar. 

 

Selvmotsigelser og irrasjonalitet er fornøyelig tilstede. Det har jeg lært. :fnise:

 

Er vel bare tråder om hvor patetiske utenlandsker damer og nasjonale rosabloggere er som slår disse

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det ikke er lov å si negative ting om USA. Siden USA er vist et perfekt land uten feil.



Anonymous poster hash: 9e893...5cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ok å voldta om det har skjedd en katastrofe og man er stuet sammen med andre mennesker av motsatt kjønn.



Anonymous poster hash: 2d051...291
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hver gang det diskuteres noe som omhandler noe som rammer en kvinne og det kommer støttende svar i kvinnens favør, så kommer det før eller senere inn en mann og serverer påstanden "hadde det vært en mann hadde ingen brydd seg". Nesten uten unntak.

Samme fenomen skjer også dersom en tråd handler om utroskap, vold(tekt) eller hva som helst annet der det er en mann som er den skyldige part og blir kritisert, da kommer det alltid en eller annen fyr innom for å slenge ut påstanden om at "hadde det vært en kvinne hadde ingen reagert".

 

Ja og så det berømte ordet "hylekor" da. Menn som engasjerer seg er individuelle debattanter mens kvinner som engasjerer seg er et hylekor :rolleeyes:



Anonymous poster hash: 4be9e...f0c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hver gang det diskuteres noe som omhandler noe som rammer en kvinne og det kommer støttende svar i kvinnens favør, så kommer det før eller senere inn en mann og serverer påstanden "hadde det vært en mann hadde ingen brydd seg". Nesten uten unntak.

Samme fenomen skjer også dersom en tråd handler om utroskap, vold(tekt) eller hva som helst annet der det er en mann som er den skyldige part og blir kritisert, da kommer det alltid en eller annen fyr innom for å slenge ut påstanden om at "hadde det vært en kvinne hadde ingen reagert".

Ja og så det berømte ordet "hylekor" da. Menn som engasjerer seg er individuelle debattanter mens kvinner som engasjerer seg er et hylekor :rolleeyes:

Anonymous poster hash: 4be9e...f0c

Ja og selv i tråder der en mann får støtte av kvinner og det kanskje bare er en kvinne som ikke støtter han, da kommer en mann og disser alle kvinnene i tråden fordi mannen ikke får støtte, og det er så typisk, og alle kvinner er mannehatere og det ene med det andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KG er minst like fordumsfull, rasistisk, menneskefiendtlig, innvandringsskeptisk, mannsfiendtlig som enhver annen nettside, seriøs eller ikke.

Forsiden av "Aktuelle saker", akkurat nå: 23 av 30 emner er flyktninge-relatert. Greit nok, det er rimelig aktuelt. Problemet er at disse 23 emnene mer enn overskygges av "send dem hjem", "steng grensene", "de oversvømmer oss og er en trussel mot vår kultur" budskap.

Det er til å grine av. Også her.

Det er helt jævlig. :(

Anonymous poster hash: 9a456...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg er mindre inteligent siden jeg har dysleksi.

 

Også har jeg lært at jeg egentlig ikke har dysleksi jeg er bare lat.

 

 

Så i bunn å grunn har jeg lært at jeg er lat og dum

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at utdannelsen og yrkeskarrieren min er bortkastet fordi det jeg trodde var min faglige forståelse egentlig bare er moralisme og blind autoritetstro.

Anonymous poster hash: 373bb...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...