Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mineralolje dårlig for babyens hud?

Det er visstnok dårlig for hud generelt, fordi den legger seg oppå huden og blokkerer hudens egen talgproduksjon (hvis jeg har forstått det riktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok dårlig for hud generelt, fordi den legger seg oppå huden og blokkerer hudens egen talgproduksjon (hvis jeg har forstått det riktig).

Åja! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det sikkert derfor :) Hva smører du med?

Skimter et strekkmerke på den som klør verst også. De har vært store før, så kanskje huden var vant til at de vokste seg til en D-cup. Men nå fortsetter de å vokse seg større enn hva de noensinne har vært, så da er det kanskje ikke så rart at det har begynt å klø :fnise: Men det klør virkelig noe voldsomt, klør meg sår snart!

Jeg hadde direkte litt vondt og ubehag i dag tidlig og når jeg så på puppen fant jeg ut at jeg hadde fått en del strekemerker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smører med bodybutter for å lindre kløe. :) Også lukter den jo så godt også. :)

Det skal jeg ønske meg til jul! Gikk nettopp tom for det. Brukte det gjennom forrige svangerskap og har veldig lite strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere på ønskelisten i år?

Og har dere noen tips til julegaver til familien?

Har igjen; foreldre (40-45 år), samboer 28 år og svoger 25 år. Gjerne en liten morsom gave til besteforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter veldig med å komme på noe jeg ønsker meg i år. :P Er ikke vits å ønske seg klær, og alt annet er sånne dyre ting som jeg evt. må spare til. Som f.eks ny pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har alt jeg trenger, men ønsker meg bodybutter som tally over her, hehe :) Ellers ønsker vi oss gavekort og babyting.

Vi har ikke vunnet å kjøpe en eneste gave enda, men pappa får et fint innrammet bilde av vår tidligere hund. Vet han savner hunden like mye som oss, og at det blir en gave han setter pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Av mangel på ting og ønske seg har jeg ønsket meg mye til mini. Jeg synes feks klærne til lillelam er kjempe fine, men de er utenfor mitt budsjett. Samme med babygym osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke direkte ønsket oss ting til mini, men vi har ønsket oss gavekort på ikea feks. Vi trenger litt av hvert til mini der og noe interiørting til leiligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg egentlig ikke noe spesielt i år, men kunne tenke meg DAB+ radio, samt en nespresso-maskin (tror det blir mye kaffedrikking fremover)

Ellers har jeg tenkt å kjøpe en pappabok til samboer. Muligens Pondusboka til pappa. Mamma får alltid litt kjøkkenting / hudpleie.

Kanskje vi i år gir bort en "mormor" og "morfar"-kopp til mine foreldre. Mine svigers aaaaner jeg ikke - de har jo alt! Er jo vi som trenger ting - haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg egentlig ikke noe spesielt i år, men kunne tenke meg DAB+ radio, samt en nespresso-maskin (tror det blir mye kaffedrikking fremover)

Ellers har jeg tenkt å kjøpe en pappabok til samboer. Muligens Pondusboka til pappa. Mamma får alltid litt kjøkkenting / hudpleie.

Kanskje vi i år gir bort en "mormor" og "morfar"-kopp til mine foreldre. Mine svigers aaaaner jeg ikke - de har jo alt! Er jo vi som trenger ting - haha!

Jeg kjøpte boka til "Pappahjerte" til samboer for en stund siden, og han ble kjempeglad! Pleier å lese høyt for ham på senga(han leser litt treigt, og synes samtidig det er så koselig når jeg leser høyt, hehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kapselmaskin var et godt poeng! Jeg tror vi må kjøpe oss det etterhvert..

Vi har én egen ønskeliste for lillemor i magen, der står det alt fra dyre ting som bilstol til billige ting som smokkesnorer og fruktnett.

Selv ønsker jeg meg smykker fra samboeren min, mens fra andre ønsker jeg meg blant annet opplevelser, en bok og hyttetur.

Samboeren får en 18 år gammel whisky som han kan spare til lillemor blir stor. Min far hadde gjort det samme ifbm min lillesøsters fødsel, og det likte samboeren min veldig godt (han fikk være med på å åpne den pappa hadde spart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har én egen ønskeliste for lillemor i magen, der står det alt fra dyre ting som bilstol til billige ting som smokkesnorer.

Det har vi og. Mange i familien har spurt hva vi ønsker oss til babyen så da satte vi opp noen ønsker.

Jeg aner ikke hva jeg ønsker meg i år men jeg finner nok på noe.

Samboeren har heldigvis en del ønsker på lista si i år. Må bare finne ut hva jeg skal kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Iom at vi flytter så blir det veldig praktiske gaver i år. Fra foreldrene mine blir det sponsing av utvasking av den gamle leiligheten, pluss nattkrem, mens jeg får en turbukse av mannen. Ellers har jeg ønsket meg CD-album (!), krem og skjerf. Til bestevenninna har vi kjøpt hver vår billett til konsert i juni, beste gaven er å være sammen da vi bor et godt stykke unna hverandre <3

OUL i dag, og her er det en liten gutt som koser seg i magen :) Storebror tok nyheten godt, til tross for at han har ønsket seg lillesøster :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at vi flytter så blir det veldig praktiske gaver i år. Fra foreldrene mine blir det sponsing av utvasking av den gamle leiligheten, pluss nattkrem, mens jeg får en turbukse av mannen. Ellers har jeg ønsket meg CD-album (!), krem og skjerf. Til bestevenninna har vi kjøpt hver vår billett til konsert i juni, beste gaven er å være sammen da vi bor et godt stykke unna hverandre <3

OUL i dag, og her er det en liten gutt som koser seg i magen :) Storebror tok nyheten godt, til tross for at han har ønsket seg lillesøster :P

Gratulerer med gutt i magen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...