Gå til innhold

Supra har spire!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Usj.. Velkommen i sippeklubben. Er helt grusomt hvor lite som skal til. Er dødsvanskelig å holde det tilbake også.

Jævla franskmenn altså :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis klart meg en stund uten noe grining nå. ;) Men jeg kan i alle fall kjenne at følelsene sitter helt ut i fingerspissene. Kan bli veldig irritert for noe jeg ikke ville blitt det for ellers, og veldig rørt osv.. Får tro det roer seg etterhvert.

 

Drømte i natt at jeg var på ul og at babyen snakket til oss på skjermen.. Det var musikk til og greier. Veldig spesielt. Tror ikke det vil gå for seg helt sånn når vi kommer til 11.aug :P Gleder meg veldig til å høre et bankende hjerte og få litt troen på at dette faktisk skjer!

 

 

Ellers så har vi noen få dager igjen før vi reiser til mamma (mandag). Jeg gleder meg ekstremt til å kunne fortelle henne at hun skal bli mormor. :D Jeg hadde så mange negative tanker da vi prøvde og ikke fikk klaff, så nå er det godt å kjenne litt på de positive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis klart meg en stund uten noe grining nå. ;) Men jeg kan i alle fall kjenne at følelsene sitter helt ut i fingerspissene. Kan bli veldig irritert for noe jeg ikke ville blitt det for ellers, og veldig rørt osv.. Får tro det roer seg etterhvert.

 

Drømte i natt at jeg var på ul og at babyen snakket til oss på skjermen.. Det var musikk til og greier. Veldig spesielt. Tror ikke det vil gå for seg helt sånn når vi kommer til 11.aug :P Gleder meg veldig til å høre et bankende hjerte og få litt troen på at dette faktisk skjer!

 

 

Ellers så har vi noen få dager igjen før vi reiser til mamma (mandag). Jeg gleder meg ekstremt til å kunne fortelle henne at hun skal bli mormor. :D Jeg hadde så mange negative tanker da vi prøvde og ikke fikk klaff, så nå er det godt å kjenne litt på de positive!

 

Åh det er så gøy å dele den nyheten med kommende besteforeldre! :) 

 

Har du tenkt å si det rett ut eller skal du være kreativ i måten dere forteller det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa jeg gleder meg sånnnnn! Det kjekke er at både mamma og pappa er gift med nye, så det blir ekstra mange besteforeldre. Mamma blir mormor + mannen, og så tenkte jeg at pappa og stemor blir bestemor og bestefar. Stemoren min har vært veldig viktig for meg, selv om hun og pappa ble sammen da jeg var 14. Tror hun kommer til å sette pris på det.

 

Så til både mamma og stemoren min har jeg kjøpt et par bittesmå sko ("bittesmå" - de er ca 6mnd) som jeg har skrevet "MARS 2016 <3" på esken til. Så har jeg kjøpt gaveposer og litt forskjellig lokalt godteri fra der vi har vært på biltur som jeg legger på toppen. Både mamma og stemoren min har hatt bursdag i midten av juli, så det passer perfekt! De får liksom barnebarn i bursdagsgave hihi! Treffer mamma på mandag, da er jeg straks 8 uker, og når jeg møter stemor og pappa er jeg 10 uker, så tenker at det blir bra!

post-19280-0-60177800-1437763923_thumb.j

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. hormonella fikk tårer i øyene av det bilde :rodmer:

Du må rapportere hvordan det går. Er det første barnebarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om dere koser dere masse på tur - nyt! :hoppe: Skulle gjerne vært sammen med dere i dag ja, må ha vært en knall opplevelse!

Lykke til på mandag, blir artig å høre/lese reaksjonen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i dag. :hoppe:

*bittelitt lysegrønn og misunnelig* :fnise:

  

Virker som om dere koser dere masse på tur - nyt! :hoppe: Skulle gjerne vært sammen med dere i dag ja, må ha vært en knall opplevelse!

Lykke til på mandag, blir artig å høre/lese reaksjonen :jepp:

Det disse to snakker om er at jeg og samboeren stod i løypa og fulgte Tour de France i dag. En fantastisk opplevelse for meg spesielt, som har fulgt med TdF i årevis. Det var rett og slett et høydepunkt!

 

Åååå.. hormonella fikk tårer i øyene av det bilde :rodmer:

Du må rapportere hvordan det går. Er det første barnebarn?[/

Jeg griner støtt og stadig selv ;) det er første barnebarn ja og jeg kan nesten ikke vente. Har unngått å snakke med henne på telefonen fordi jeg ikke klarer å holde meg. :)

 

jaaaa :) enig!

Formen er litt varierende kan man si.. Vi gikk ned til vannet her, kanskje en 500m. Nedoverbakke dit og da vi skulle tilbake ble jeg helt knust. Fullstendig tom for både pust og energi. Spiste en fantastisk middag i restauranten her og jeg måtte gå på rommet og legge meg midtveis fordi jeg ble så dårlig. Føler meg ikke som noe topp reisefølge kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh fornateringen på det innlegget ble bare krøll. Skriver på mobilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over all forventning å fortelle mamma. Det ble veldig mye grining. Hun ble veldig glad og gleder seg til å bli mormor. Broren min syns også det var veldig kjekt, og kjæresten hans gråt egentlig like mye som mamma. Så nå er alle veldig glade, og veldig usikre på hvordan de skal klare å holde dette hemmelig til vi forteller flere. ;) De har fått streng beskjed om at dette er hemmelig helt til de ser det på facebook - da er det lov å snakke om.

 

Formen går fremdeles opp og ned, men jeg har badet mye og det hjelper. Det er litt i varmeste laget her med 34C i skyggen stort sett. Puh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselige reaksjoner :rodmer: Så herlig å fortelle nærmeste familie og få de fine reaksjonene!

 

Høres i varmeste laget ut med 34 grader ja.. Her er det 16 grader og jeg er varm på nettene :fnise:  Kos dere masse videre på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselige reaksjoner :rodmer: Så herlig å fortelle nærmeste familie og få de fine reaksjonene!

 

Høres i varmeste laget ut med 34 grader ja.. Her er det 16 grader og jeg er varm på nettene :fnise:  Kos dere masse videre på ferie!

 

Jeg hadde lett byttet med 16 grader! :D Nå er det overskyet og ca 26 her, så da trives jeg mye bedre. ;)

 

Åååå så herlig da :rodmer:

 

Når skal dere dele det på fb?

 

 

Ååååhh så koselig med så fine reaksjoner!  :rodmer:

 

 

Jaaa det er så koselig at folk blir så glade på våre vegne!

 

Vi tenker å dele det på facebook når jeg er ca 12 uker, eller i alle fall etter vi har hørt hjertelyd (10 uker), Tenker det blir å vente til 12. Kjenner jeg er veldig spent på enkelte sine reaksjoner, så jeg gleder meg. Eksen min og familien hans, for eksempel. Jeg vet de blir glade på mine vegne -- men kanskje ikke akkurat eksen. Han har jo angret en del på at han ville skilles..... ;)

 

Jeg har bestilt et doodle-portrett av oss for å røpe nyheten. Skal vise dere når jeg får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så fine reaksjoner på nyheten deres! :rodmer: Godt å få fortalt det til noen i alle fall, så dere slipper å sitte på hemmeligheten helt alene! Da vi fortalte svigers sa vi at det var hemmelig i tre uker til, til vi hadde passert 12 uker og vært på ny ul, og første kvelden var jeg helt sikker på at svigermor aldri kom til å kunne klare å holde seg. :fnise: Men tok ikke mer enn en dag før hun hadde fått summet seg litt og var fast bestemt på å klare å holde på hemmeligheten. :)

Jeg fortalte det faktisk til eksen min på messenger noen uker før jeg la det ut på Facebook, og det satte han veldig pris på. Etter at jeg sa det trykket han faktisk for første gang noen sinne liker på en oppdatering der jeg tagget A, både et vanlig bilde og da jeg annonserte graviditeten. Overraskende stort av han! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er rett og slett superkoselig! Jeg gleder meg veldig til å fortelle pappa & co neste søndag. Tror de kommer til å bli veldig glade de også.

 

Mamma maser veldig om at jeg må ringe bestemor og fortelle, men jeg har ikke lyst til det før etter vi har vært på UL. Gjør meg ikke noe å fortelle henne tidlig, selv om jeg er skeptisk til hvor flink hun er til å holde på hemmeligheten. Etter UL sender jeg nok en melding til tantene mine. Vi er en relativt liten familie så det er bare kjekt det. Mister vi så vil alle få vite det uansett. Ingen som holder tett hos oss. :P

 

 

Jeg tror ikke jeg sender noen melding til eksen. Det ville vært veldig rart.. Vi hadde jo en del kontakt i starten, men nå har jeg ikke snakket med han siden mai i fjor. Så det får bare gå sin gang. Han har solgt leiligheten sin i Bergen og kjøpt hus sammen med nye damen sin i Telemark, så jeg tror han har det veldig bra nå. Det er fint. :)

 

 

 

Ellers...... samboeren er passelig frustrert på sexlysten min om dagen. ;) Jeg er bare så fullstendig uinteressert. Jeg har så mye ubehag i magen, og de bevegelsene der gjør meg kvalm og uggen. Håper at det går over til uke 12 altså! Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært utrolig lite sex mens jeg har vært gravid... Virker nesten som om kroppen tenker at jeg jo allerede er gravid, så da er jo poenget med sex borte i noen mnd. :sjenert: Først var jeg kvalm og elendig og orket ikke at han tok på meg omtrent, så var jeg veldig sliten en periode, og nå som det som regel er fullt sirkus i magen om kvelden blir det bare litt merkelig det hele. :sjenert:

Hvis du ikke har snakket med ham på over et år hadde ikke jeg giddet å si det til ham personlig heller altså. Jeg har jo ganske jevnlig kontakt med min eks (hvertfall på messenger), og siden jeg vet han er litt sår over at han fremdeles er singel visste jeg jo at han nok ville synes det var greit å få litt tid på å fordøye det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har gratulert deg tidligere, men gratulerer isåfall! :) de første 12 ukene er en veldig herlig og samtidig dritskummel tid! Det var det for meg ihvertfall hehe :P men etter uke 12 så går ukene plutselig så mye fortere og man føler seg tryggere for hver uke ;)

Jeg tok også tidlig ul. Allerede i uke 7 så jeg en liten reke med bankende hjerte. Dette var for å se om det var en levende liten hos meg denne gangen, etter to tidlig sa før. Knappe tre uker etterpå måtte jeg bare se lille igjen hehe. Var da nesten 10 uker på vei og der lå det en liten sprellende baby! Utrolig hvor fort de vokser de første ukene!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært utrolig lite sex mens jeg har vært gravid... Virker nesten som om kroppen tenker at jeg jo allerede er gravid, så da er jo poenget med sex borte i noen mnd. :sjenert: Først var jeg kvalm og elendig og orket ikke at han tok på meg omtrent, så var jeg veldig sliten en periode, og nå som det som regel er fullt sirkus i magen om kvelden blir det bare litt merkelig det hele. :sjenert:

Hvis du ikke har snakket med ham på over et år hadde ikke jeg giddet å si det til ham personlig heller altså. Jeg har jo ganske jevnlig kontakt med min eks (hvertfall på messenger), og siden jeg vet han er litt sår over at han fremdeles er singel visste jeg jo at han nok ville synes det var greit å få litt tid på å fordøye det. :)

 

Ja altså jeg orker bare ikke noe sex nå. Det har jo vært litt innimellom, men ikke i nærheten av det vi vanligvis pleier. Jeg kjenner liksom ingen lyst i det hele tatt. Håper det kommer seg, for det er jo en fin ting ... sånn når man har lyst! Haha :D

 

Ja, jeg tror det ville vært annerledes hvis eksen var singel. Han stressa jo veldig da jeg møtte samboeren.. Syns det er fint at han har det bedre nå.

 

Husker ikke om jeg har gratulert deg tidligere, men gratulerer isåfall! :) de første 12 ukene er en veldig herlig og samtidig dritskummel tid! Det var det for meg ihvertfall hehe :P men etter uke 12 så går ukene plutselig så mye fortere og man føler seg tryggere for hver uke ;)

Jeg tok også tidlig ul. Allerede i uke 7 så jeg en liten reke med bankende hjerte. Dette var for å se om det var en levende liten hos meg denne gangen, etter to tidlig sa før. Knappe tre uker etterpå måtte jeg bare se lille igjen hehe. Var da nesten 10 uker på vei og der lå det en liten sprellende baby! Utrolig hvor fort de vokser de første ukene!

 

Tusen tusen takk! Jeg forstår ikke at jeg er gravid så .. jeg tror ul hjelper. Jeg kjenner jo at kroppen ikke er normal, så jeg forstår det på en måte.. men tør ikke helt stole på det. Vi har så forferdelig lyst på dette barnet, og å miste nå hadde jo vært forferdelig.

 

Jeg er 10 uker når jeg kommer på tidlig UL, gleder meg enda mer når jeg leste det du skrev nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...