Gå til innhold

Lykkespiren <3


Gjest mammanicolene

Anbefalte innlegg

Gjest mammanicolene

Planlagt spire satt på pp 4!

Foreløpig termin 30 oktober.

Tror selv jeg er ca 5 uker på vei da jeg har litt lange sykluser og tror at jeg hadde el senere! Først nå har jeg fått litt ømme brystvorter. Ellers lite plager annet enn hyppige dobesøk av og til :P Urolige ben er også litt av en plage om natten. Lite søvn de siste to ukene.

Skal på tidlig UL 17 mars!(om en uke) Gleder meg!

Skriver dagboken for å dele med andre, men også for at jeg selv synes det er koselig å oppdatere å se utviklingen i hverdagen i dette som er så nytt og spennende :)

Satt tilbake to uker på tidlig ul - Har altså foreløpig termin i november en gang og i dag 17.mars 2015 er jeg ca 6 uker på vei

Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammanicolene

Kjenner hormonene raser i kroppen. Trist, sint, redd, glad...

Stakkars mannen min :P

Endret av mammanicolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Har syke cravings på...............INGENTING. Vil ha noe men vet jo aldri hva jeg vil ha. Matlysten er redusert og vekten har gått ned den siste uken. Er ikke kvalm, men bare lite lysten på mat, selv om jeg har en indre (rar) lyst likevel...

Skjønner meg ikke på kroppen min! Brystvortene er VONDE i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Fremdeles ømme brystvorter. Lite plager men matlysten er mindre enn før, noe som er bra ;) Har ikke lyst på godteri. Uvant! Bekymringene kommer hver kveld, men humøret er bra på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser! Hehe. Bare dårlig på å legge igjen spor...

Gratulerer! Har også termin i oktober, starten av oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Jeg leser! Hehe. Bare dårlig på å legge igjen spor...

Gratulerer! Har også termin i oktober, starten av oktober.

Tusen takk! Så gøy, Gratulerer til deg også! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

I to uker har jeg hatt svært intense, rare og livlige drømmer. Ofte drømmer jeg om at jeg er gravid og ting knyttet til det. Aldri drømt så mye som dette før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Brystene er enda mer øm nå enn tidligere. Ingen andre plager :) 7+2 ifølge menstermin i dag. Litt over 5 uker tror jeg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med "lykkespiren" i magen :-) Fin side du har laget. Gøy å kjenne seg igjen i mye av det du skriver. Du har masse spennende i møte. Lykke til med alt og nyt hvert øyeblikk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Gratulerer så mye med "lykkespiren" i magen :-) Fin side du har laget. Gøy å kjenne seg igjen i mye av det du skriver. Du har masse spennende i møte. Lykke til med alt og nyt hvert øyeblikk <3

Tusen takk! Så hyggelig :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Sover elendig om natten, men dog er jeg lys våken når jeg våkner om morgenen. Trenger jeg mindre søvn? Har urolige bein og ligger dårlig i alle stillinger...

Føler meg fremdeles ikke særlig gravid da jeg ikke har noen spes plager ellers..Håper det fortsetter sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammanicolene

Har masse energi om dagen og føler meg bedre i kroppen enn før jeg ble gravid! Herlig følelse!! Nå er det bare to dager til første UL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Var på vår første UL i går. Vi fikk se et lite hjerte slå <3

Ble satt tilbake to uker, og er ca 6 uker på vei!

Håper den lille klamrer seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med første ul! Leste det du skrev på gravidforumet, og fikk så vondt av deg! Håper du får sett forbi det og bare kose deg med graviditeten og lille bebis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mammanicolene

Så koselig med første ul! Leste det du skrev på gravidforumet, og fikk så vondt av deg! Håper du får sett forbi det og bare kose deg med graviditeten og lille bebis :)

Hei! Tusen takk - så omtenksomt av deg! :)

Jeg prøver å være positiv, men har litt mye vonde følelser nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig å få se hjertet til lillespiren slå. Veldig betryggende å vite at det lever en liten en der inne.

Hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Det er så herlig å få se hjertet til lillespiren slå. Veldig betryggende å vite at det lever en liten en der inne.

Hvordan går det med deg nå?

Heisann! :) Ja, håper den klamrer seg fast nå :)

Går veldig mye bedre nå. Prøver å ikke tenke så mye på risikoer osv..Ta en dag av gangen. Dagene går så tregt synes jeg. Føler at det er så maaange uker igjen til neste ul og at jeg aaaldri kommer til å få kul på magen hehehe!

Hva med deg? Hvor langt er du nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ømme brystvorter. Lite plager men matlysten er mindre enn før, noe som er bra ;) Har ikke lyst på godteri. Uvant! Bekymringene kommer hver kveld, men humøret er bra på dagtid :)

Gratulerer så masse med spire :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...