Gå til innhold

Mamma til et hjertebarn


shoppedilla

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg lære å sette b12 injeksjon på meg selv. Passer ikke å dra på legekontoret en gang i uka og det er dyrt å dra dit for å få satt den. Jeg er ikke sånn veldig bekymra over det. Jeg kan jo sette injeksjoner. Har lært det, men spent på hvordan det er å stikke seg selv, også i låret da :P Blir vel en vanesak det også. Føler meg i alle fall trygg på å skulle gjøre det :)

Må si at jeg føler meg ganske ensom enkelte dager med en gamer kjæreste... Jeg forsøkte å begynne å spille selv for å være litt "sosial" med han, men da begynte han å spille noe annet. Og for å være helt ærlig så syns jeg det var morsommere å spille alene enn sammen med han og kompisene. Jeg spiller litt innimellom da.. Men dette å ha en gamer kjæreste innebærer å ha en kjæreste som ikke sover om natten, men gjerne om dagen :( Var en periode her han sov på natten med meg flere netter på rad og nå er vi inne i en periode der han sitter oppe hele natten :( Jeg syns det er så utrivelig og jeg blir skikkelig sur når jeg da våkner og skjønner at han ikke har kommet og lagt seg. Jeg vet ofte når det blir sånn når jeg går og legger meg og da ender jeg opp med å legge meg sur. Jeg har forsøkt å ta det opp med han, men han sier bare at han er ikke trøtt.. Nei, vet du hva? Det hadde ikke jeg vært etter 3 kopper kaffe klokka 21.27 på kvelden heller! Orker ikke krangle med han rett før jeg drar og nå er jeg i kranglehumør delux så sitter i sofaen og holder kjeft en stund til. Må dra i halv 10 tiden uansett :) Når jeg kommer hjem sover han jo igjen tenker jeg... Vurderer å dra til brodern etter jeg har vært på legekontoret og være der i dag bare fordi jeg er sur.

De er ensomt å sitte alene i sofaen hele tiden, ensomt å sove alene flere netter på rad, ensomt å våkne alene.. Og irriterende at jeg våkner minst 2 timer før når han ikke ligger i senga. Er faktisk sånn at enkelte dager er jeg så sur og ensom at jeg vil flytte ut, men det er jo ikke løsningen. Noen som har en gamer kjæreste og fått han til å innse at normal døgnrytme er ekstra fint når man er i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan ser dere for dere at gamerlivsstilen hans skal fungere med barn?

Mannen min var også gamer før, men han kuttet det helt ut etter vi ble sammen, heldigvis! Hadde ikke gjort meg noe om han spilte litt av og til men han syns det er gøyest å spille når han går "all in", så da lar han heller være. :)

(men han var jo langt over 30 da jeg møtte han og han sluttet :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan ser dere for dere at gamerlivsstilen hans skal fungere med barn?

Mannen min var også gamer før, men han kuttet det helt ut etter vi ble sammen, heldigvis! Hadde ikke gjort meg noe om han spilte litt av og til men han syns det er gøyest å spille når han går "all in", så da lar han heller være. :)

(men han var jo langt over 30 da jeg møtte han og han sluttet :ler:)

Han fleiper med at han skal ha lydtett rom han kan låse. Så komme ut for å få mat.. Men jeg vet at han kommer til å bli helt oppslukt av ungene. Det er ikke altuelt å være oppe hele natten for å game når vi får barn. Første natten han prøver på det så skal han få stå opp med ungen og ha den hele dagen.

Han har jo ikke bikka 30 enda, men tror ikke han slutter helt da heller :P

Trorhan har sovna nå da.. Sendte en mld til han når jeg kom frem til legekontoret (bor langt unna fastlegen) og har ikke fått svar :P da stresser ikke jeg med å dra hjem heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde ingenting på morgenen i dag så tok bare et truseinnlegg for å være på den sikre siden. Skulle jo bare til legekontoret og sette injeksjonen så en tur til foreldrene mine... Vel jeg er enda ikke kommet hjem og blødde alkurat en god bboble :P ikke så mye, men truseinnlegget holdt ikke igjen det.

Det som skjedde da var at pappa var hjemme så jeg ble sittende å prate en del med han og plutselig var klokka blitt 3! Så jeg ringte broren min og hørte om han hadde hentet ungen sin i bhg enda. Så dro jeg og besøkte dem :) spiste middag med dem og sånt så får broren min beskjed om at han må på utrykkning. Da trengte han noen til å være igjen med ungen. Han hadde en avtale med noen tilfelle han måtte på utrykkning, men jeg sa at siden jeg allerede er her så blir jeg bare her til han kom hjem :) så fikk jeg litt alenetid med tantegullet <3 håper jeg får så snille og nydelige barn! Er ikke mindre verpesyk nå for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så har jeg enormt lyst til å slå gubben med en stekepanne altså...

Vi skal til svigers på middag i dag, noe han ønsket. Han spurte for et par uker siden om vi kunne dra til dem på middag når jeg skulle ha vinterferie. Selvfølgelig kan vi jo det, familie er super viktig for meg så skal mye til for at jeg sier nei til det. Så han har jo invitert oss på middag hos dem. De satte dagen til i dag.

Så har det vært litt sånn frem og tilbake på andre ting så gubben har vært litt sur fordi det kunne kræsje med middagen, men jeg har forsikret han om at uansett så skulle vi på middag til dem i kveld.

Så spør jeg han tidligere i dag når vi skal dit, vi skulle være der i 6 tia. Det tar ca 25 min å kjøre dit og hvis jeg ikke tar helt feil må vi innom butikken. Så ti på halv 6 nå så spurte jeg forsiktig fordi han satt og spilte om hvis det var sånn at vi skulle være der kl 6 så måtte han(lengre kom jeg ikke) skifte og sånt. Så ble han pottesur på meg og sier at vi trenger ikke være der akkurat klokka 6 da!

Jeg er veldig sånn at får jeg beskjed om et tidspunkt så er jeg der til da.. men helst 5-10min før.

I morgen er vi invitert til min familie, men han har vært så sur de siste gangen vi skal dit så jeg har sagt at jeg kommer alene. Så eneste han skal denne helgen er det han ville! Så presterer han å bli sur på meg fordi vi skal dit og jeg syns vi faktisk skal være der til kl 6!

Det er jeg som kjører og siden jeg er sliten om dagen så er det fint om vi ikke kommer så alt for sent og drar hjem alt for sent igjen. Spesielt når jeg skal bort i morgen også.

Han sov dårlig i natt da, men det er ingen unnskyldning for å være sur på meg! Akkurat nå er jeg veldig sint på han ja!!! Godt det er et par uker til EL sånn at jeg får roet meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret til gubben snudde når vi kom frem. Men jeg gir gubben litt kald skulder.

Heldigvis at jeg ikke er gravid i dag! Spiste elgbiff og be svigerfar gjennomsteke den ville vel lagd litt oppstyr. Var veldig godt da :)

Nå er de andre ute og røyker :( kjedelig når alle røyker og drikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har startskuddet for en ny prøveperiode gått :P

Var en ting som virkelig slo meg på morgenen i dag da, det er at jeg liker ikke lukta det blir etterpå. Gikk i dusjen og følte jeg ikke ble kvitt lukta heller. Æsj! :kvalm:

I dag skal jeg i bursdag :) Gubben må være hjemme :P Alenetid med familien min :laugh:

Jeg hadde veldig lyst til å bake kake til i dag, men vet at mamma har bakt nok og jeg tror ikke jeg rekker. Har fått dilla på gulrotkake, men har ikke gulrøtter... Må telle litt på klokka og eventuelt hive med rundt. Må jo dra herfra ca kvart over 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er teite noen ganger ;)

Koselig med familiebursdag da! :) Vil også ha kakeee!

De er veldig teite noen ganger :P Men han blir ekstra søt når jeg gir han den kalde skulderen og han var så søt når vi kom hjem så han ble tilgitt :)

Ja :laugh: Jeg elsker å være med familie :) Fant ut at jeg ikke orket å bake kake da. Blir så mye oppvask :P Mamma har bakt 2 kaker så burde holde uansett, for først får vi fersk suppe :danse:

Er jo så fint vær i dag også, så burde ta med meg voffsen og gå en tur før jeg drar :) Mannen sover for han var dårlig i natt. Han blir alltid dårlig av elg, mens jeg storkoste meg med elgbiffen i går :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig teite noen ganger :P Men han blir ekstra søt når jeg gir han den kalde skulderen og han var så søt når vi kom hjem så han ble tilgitt :)

Ja :laugh: Jeg elsker å være med familie :) Fant ut at jeg ikke orket å bake kake da. Blir så mye oppvask :P Mamma har bakt 2 kaker så burde holde uansett, for først får vi fersk suppe :danse:

Er jo så fint vær i dag også, så burde ta med meg voffsen og gå en tur før jeg drar :) Mannen sover for han var dårlig i natt. Han blir alltid dårlig av elg, mens jeg storkoste meg med elgbiffen i går :sikle:

Hehe menn vet å gjøre seg søte også da :P

Heldig du! Håper noen vil servere meg noe godt i dag! Men tviler... hehe.

Er også veldig fint vær her i dag, så skal absolutt ta med hundene ut på tur!

Elgbiff er jeg ikke sikker på om jeg har smakt før? men det hørtes godt ut! Er en skikkelig kjøtteter, elsker all type kjøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe menn vet å gjøre seg søte også da :P

Heldig du! Håper noen vil servere meg noe godt i dag! Men tviler... hehe.

Er også veldig fint vær her i dag, så skal absolutt ta med hundene ut på tur!

Elgbiff er jeg ikke sikker på om jeg har smakt før? men det hørtes godt ut! Er en skikkelig kjøtteter, elsker all type kjøtt ;)

De gjør det :) Skikkelig søt når han bare må kose på meg <3

Skulle tatt med kake til deg, så du kunne feiret 7 uker :laugh: men vanskelig å sende gjennom kg...

Skjønte det sånn at du bor på Østlandet også, så vi har nok relativt likt vær. Selv om jeg vet at det kan være ganske forskjellig herfra og til dit jeg antar at du bor :P

Jeg hadde ikke smakt elgbiff før jeg ble sammen med mannen her. Stefaren hans er jeger så av han får jeg servert elg. Skikkelig kvalmt at mannen er lei av elg for jeg er i himmelen når jeg får det servert! Var kalv vi spiste i går og den er det ikke noe særlig viltsmak i da, men så saftig og godt uansett :) Var sikkert bra for b12 mangelen min også! Jeg elsker biff og rødt kjøtt, men det er så dyrt så blir mye svin og kylling her... Er ikke like glad i det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal forresten på hytta til familien til mannen i påsken. Med familien der. Jeg liker familien veldig godt. Eller ikke broren så veldig, men det er fordi han og jeg har et par episoder mellom oss som ikke er så hyggelige. Uansett så gleder jeg meg og gruer meg...

Ting jeg gruer meg til:

1. Utedo! Trenger jeg si mer?
2. All alkoholen. Hvis det klaffer denne perioden så kan jeg ihvertfall ikke drikke på hytta, og da blir det spørsmål... Uansett liker jo ikke jeg å drikke så mye...

3. Maten.. Jeg har allergi, så blir litt slitsomt rundt det.. Familien holder på å lære seg det nå.. Jeg hater allergien min..

4. Skitur! Jeg kanke fordra å gå på ski og er virkelig ikke født med ski på beina.. Jeg bruker å si at jeg er født med høye hæler og kortet til pappa(I know, kvalmt!) Men skitur skal vi vist på.

Ting jeg gleder meg til:

1. Komme oss bort litt. Vært veldig mye i det siste og skal bli godt å få koblet av.

2. Friheten for dyra. Få se både hund og katt løpe og kose seg :) Ingen av de går langt unna oss så er ikke redd for å slippe dem

3. Blir min første hyttepåske :laugh:

4. Slappe av i solveggen :) Passer meg mye bedre enn skitur!

5. Se hytta de snakker så mye om :) Vi kommer nok til å reise opp dit med unger og sånt etterhvert håper jeg :)

Jeg er sånn person som syns nye ting er veldig skummelt egentlig. Nye steder og for ikke å snakke om nye mennesker! Det hater jeg! Sosialangst? Jupp... Nye settinger med folk jeg kjenner litt er også skummelt... Men jeg har ikke tenkt til å la angsten være sjefen min, jeg er sjefen til angsten! Så utfordrer ved en hver mulighet. Er selvsagt mye lettere å utfordre når jeg har mannen min å gjemme meg bak hvis det blir skummelt og angsten har rett.

Ting jeg har gjort siste året som har utfordret angsten er:

begynne på skolen, tar kollektivt(grusomt før), vært i praksis, feiret 17 mai med masse folk jeg ikke kjente(da var mannen min litt slem og lot meg sitte alene, men han viste at det var bra for meg og sto i nærheten så jeg kunne løpe til han om jeg fikk angstanfall, noe jeg ikke fikk), feiret nyttår med en jeg har møtt for mange år siden og dama hans som jeg aldri hadde møtt(hadde til og med, med litt mat! Og vi overnattet der!), har ringt rundt for å skaffe en annen praksisplass også og dratt og hilst på der jeg skal, reiste til Sverige og festet med masse folk jeg aldri har møtt før i en hel uke!

Når jeg har overlevd alt det så overlever jeg vel en uke på hytta med folk jeg nå begynner å kjenne godt :)

Men reunion med ungdomsskolen skal jeg ikke på! Ferdig snakka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra selskap og hva skjer der? Joda jeg får i meg det jeg ikke tåler! Var sikker på at maten var trygg som den alltid er, så tenkte ikke på å spørre før det kom frem etter at jeg hadde spist.. Så nå er jeg dårlig :( Sitter her og promper og har forferdelig vondt! Vet at jeg snart kan flytte inn på badet for natten også :(

Og jeg som har skole i morgen, hvor jeg må være! Vet ikke hvordan jeg skal klare turen til skolen en gang med disse smertene :( Nå syns jeg skikkelig synd på meg selv! Ikke fikk jeg spist noe særlig heller så er sulten, men har ekstremt vondt :( Har bare lyst til å grine nå! Er inne i en periode hvor jeg virkelig hater allergien min så jeg har lyst til å grine pga den hele tiden!

Mannen har sovet i hele dag. Sov når jeg kom hjem og sover nå... Føler ikke jeg kan ligge i senga og vri meg da, men trenger egentlig at han står opp og duller med meg! Lager litt mat, setter på en film og stryker meg i håret! Hører du mannen min? Stå opp og skjem meg bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bli hjemme i dag :( Hater å være borte sånn... Men jeg begynte å gråte av smerte på vei til skolen og da var det bare å snu! Lå 2-3 timer i senga og vrei meg av smerte rundt og oppå mannen... Når jeg begynte å bli utslitt av smertene sto han opp også sovna jeg i ett par timer.

Nå sitter jeg og får høre hva som skjer på skolen av de andre i klassen og jeg angrer på at jeg ikke er der.. Aner ikke hvordan jeg hadde tenkt å komme meg dit da! For jeg rakk ikke bussen en gang.. Jeg skulle virkelig og burde virkelig vært der! Har stått opp i alle fall og sitter i stua. Venter på at mannen skal gå i butikken og kjøpe noe til meg... Ønska meg riskaker!

TMI

sliter skikkelig med å få bæsja nå også... smertene i magen er så vonde at jeg ikke klarer å presse og jeg vet at smertene letter litt om jeg bæsjer :( Vond sirkel...

Hjelper advarselen? Tror folk leser uansett xD

Blir i alle fall en rolig dag nå, så håper jeg at jeg er sterkere tilbake i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This sucks... I følge kalenderen jeg har på telefonen så er vi nå inne i ny periode hvor det er høy sannsynlighet for å bli gravid, med EL på lørdag allerede.. Og jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg kommer til å ha sex i kveld! Smertene gir seg jo ikke her...

Prøvde å hinte til gubben nå om at han kunne lage middag.. Jupp, halv 10! Får ikke akkurat lyst på sex når jeg må be han om å gjøre en ting han også skjønner at jeg ikke klarer når jeg ikke klarer å stå oppreist... Hvis han starter en ny spillrunde nå så lager jeg meg brødskiver også går jeg bare og legger meg!

Men så har han vært så søt at han har vært på butikken for meg i dag da og kjøpt det jeg hadde lyst på! Med tanke på at jeg ikke klarer å gå dit en gang i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt mislykket som kjæreste og kvinne! Jeg får jo ikke mannen til å komme inni meg.. Jeg hører på han at han er nære på, men så låser hoftene og beina mine seg også kommer han ikke fordi kroppen min stopper jo opp. Ikke det at han får det til selv heller nå altså.. Men det hjelper ikke for tidligere så har jeg så si alltid fått det til! Han trenger maks to napp med hånda når jeg har hoppet av så kommer han. I går bare ga vi opp. Han sovna, jeg ble liggende og føle at jeg feiler og at jeg kommer jo ikke til å bli gravid når jeg ikke klarer å få han til å komme. I følge kalenderen min har jeg EL ca på lørdag. Vet ikke om jeg skal ta det opp med han at jeg føler meg mislykka fordi han ikke kommer, for da legger jeg jo presset på han og da kommer han vel ihvertfall ikke! Vanskelige greier dette her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstod ikke helt. Det er ikke han som ikke klarer å komme, men du som forstyrrer ham rett før?

Jeg sier aldri hvor i syklusen jeg er. Blir kanskje for mye press på kjæresten de dagene det gjelder. Derfor føler jeg han er like ivrig og begeistret hver gang vi har sex fordi det kan bli barn ut av det. Selv har jeg oversikt over syklusen. Skal begynne med el tester i morgen. Forventet el er på tirsdag, så det blir spennende å følge deg også, side vi har det så å si likt denne syklusen.

Endret av Enamorada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tmi, men jeg rir og rir og rir og i det han nesten kommer så låser hoftene mine seg for av en eller annen grunn så klarer ikke beina mine mer :( så jeg forstyrrer ikke, men kroppen stopper opp.. han klarer heller ikke holde på lenge nok selv... Skjønte du det?

Jeg sa til han på tirsdag at nå var det bare å kjøre på i noen dager, men han har ikke virket særlig interessert... Så neste runde sier jeg ikke noe.. Føler ikke vi har prøvd denne gangen :( Og i kveld er han opptatt.. I følge kalenderen har jeg el i morgen. Tenkte å vente med el tester..

Heldig du er som har en mann som er gira hele tiden! Spennende å se om det klaffer for dere da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Kanskje tmi, men jeg rir og rir og rir og i det han nesten kommer så låser hoftene mine seg for av en eller annen grunn så klarer ikke beina mine mer :( så jeg forstyrrer ikke, men kroppen stopper opp.. han klarer heller ikke holde på lenge nok selv... Skjønte du det?

Jeg sa til han på tirsdag at nå var det bare å kjøre på i noen dager, men han har ikke virket særlig interessert... Så neste runde sier jeg ikke noe.. Føler ikke vi har prøvd denne gangen :( Og i kveld er han opptatt.. I følge kalenderen har jeg el i morgen. Tenkte å vente med el tester..

Heldig du er som har en mann som er gira hele tiden! Spennende å se om det klaffer for dere da :D

Hva med å bytte stilling slik at det er han som kontrollerer hastigheten, varighet osv. ? Den klassiske misjonærstillingen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bytte stilling slik at det er han som kontrollerer hastigheten, varighet osv. ? Den klassiske misjonærstillingen?

Har prøvd flere forskjellige stillinger og den eneste som får han til å komme er med meg på toppen...

Det hjalp tydeligvis å skrive det her, for han ble tidligere ferdig enn antatt i går og for en gangs skyld ble det fort og gæli i senga :P Så må bare håpe at vi traff der! Ellers blir det neste periode uten at han vet noe om når.. Også tenkte jeg å prøve orgasmekremen fra kondomeriet på han, men den skal ikke brukes under graviditet står det så jeg vil høre med dem om hvorfor det er sånn først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...