Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Her har jeg sendt mannen ut for å kjøpe kebab til middag :sikle::nigo: Det er bare junkfood som frister for tiden, så kebab er midt i blinken :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vøske i mellomøret du, det er da vel ikke bare:p gi beskjed om du trenger hjelp med sykemeldingen. Har blitt en kløpper på det nå siden jeg har vert sykemeldt siden begynnelsen av august:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første arket er ditt og resten til sjefen din, så vidt jeg vet? Står øverst i hjørnet hvilken du skal ha selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg fant ut av det. Avtalte med sjefen at jeg leverer papirene på mandag (han trodde det var greit, men skulle sjekke med HR)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel greit. Må bare vite hvor lenge du skal være sykemeldt og i hvor stor grad så printer de det inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen inn hit, Tekola ;) Bedre sent enn aldri :fnise:

En flott høstdag i dag. Sitter i sofaen og nyter sola i ansiktet. Ørene er litt bedre i dag, tror det hjalp å få litt otrivin i systemet i går ;)

Dagen i dag går sikkert med til tråling på internett etter svangerskapsrelaterte ting. Fremdeles er jeg forskånet for trøtthet og kvalme. På mandag blir det en lang dag på jobb der jeg blant annet skal holde et kurs, håper formen er grei da! Skal bli godt å få litt plusstimer på flex-kontoen igjen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet hvis mye jeg får i lønnsøkning, det ble bare 3,7% :sjenert: Hadde troa på mer, så jeg kjenner denne er litt vanskelig å svelge. Jeg tror jeg skal forhøre meg om hvordan det gikk for andre som begynte samtidig som meg, og kanskje finne ut hva de som begynte i år får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Æsj, så kjipt! Her hvos jeg jobber (som er en arbeidsplass som ligner på din) er policyen at alle nyansatte får samme økning de første årene, uten at noen får mer enn andre (men jeg mistenker at dette bare er tilsynelatende...).

Jeg venter spent på oppgjøret selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at det totale oppgjøret var 3,9%, og jeg har alltid sett for meg at lønnsutviklingen for nyutdannede ligger over snittet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Oi, ja, det trodde jeg også. I fjor fikk jeg 4,1%, tror jeg.

Edit: og året før fikk jeg 6,7%...

Endret av Nesevisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! :kjempesinna:

Med lønnsøkning ligger jeg fortsatt under de som ble tilsatt i år. 1 års erfaring teller tydeligvis i negativ favør!

*grine-pga-hormoner-og-oppgitthet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg aner ikke hva som har skjedd jeg altså :sjenert: De som har begynt i år jobber på andre avdelinger, men jeg kan ikke se for meg at det skal være så stor forskjell. Jeg ligger jo faktisk noen tusenlapper under Teknas anbefalte lønn for nyutdannete også. Hørt med ei i en annen avdeling, hun var heller ikke fornøyd. Får så avsmak på hele bedriften nå, kjenner jeg.. Bør vel ta kontakt med Teknas representant i bedriften og høre (pr mail, hvis ikke blir det grining)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut med lønnen! Jeg fikk min lønnsøkning på tirsdag, er sivilingeniør ansatt i et stort selskap. Er på mitt 2 relevante jobbår etter studiene og fikk 8,4% økning. Er også organisert i Tekna. Syns definitivt du må sjekke opp i det, for syns det hørtes altfor lavt ut.

Og sånn ellers, legger igjen et spor her slik at jeg kan følge deg.

Takk for alle støttende ord i min dagbok :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut med lønnen! Jeg fikk min lønnsøkning på tirsdag, er sivilingeniør ansatt i et stort selskap. Er på mitt 2 relevante jobbår etter studiene og fikk 8,4% økning. Er også organisert i Tekna. Syns definitivt du må sjekke opp i det, for syns det hørtes altfor lavt ut.

Og sånn ellers, legger igjen et spor her slik at jeg kan følge deg.

Takk for alle støttende ord i min dagbok :hjerte:

Velkommen inn hit!

Vet du hva den totale rammen var hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...