Gå til innhold

Eskil Pedersen på twitter: "Vi må ta ansvar for romfolkets helse"


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg liker ikke å knytte politikk til person, men må fortsatt inrømme at jeg godt kunne tenke meg Eskil som statsminister om noen år. Stor respekt for han og dette forsterker intrykket.

Det skulle ikke forundre meg om den feige drittsekken Sleskil Pedersen ble norsk statsminister en gang. Den feige drittsekken Sleskil Pedersen passer bra som leder for ape-partiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Er det ikke staten som forviste de fra kirken, og en vanlig dame som gav de steinrøysa og som må fikse sanitæranlegg til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EP er den mest forskrudde politikeren vi har i landet. Han er mer kapapel å rævkjøre Norge en hva Siv er. Men det som skremmer mest med EP er hans totalitære holdninger. Den som ikke mener det samme som EP skal hates, knebles og mobbes ihjel. EP er den største antidemokraten vi har hatt siden Vidkun.

Når det kommer til sigøynerne så kan de dra rake veien til helvete for min del. Når de nekter å være en del av det organiserte samfunnet så kan de bare drite i å få noe som helst av hjelp fra det sammfunnet de hater så sterkt. Det bare MÅ være mulig å snekkre sammen en lov som forbyr snyltere å oppholde seg her i landet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2, ja, det er fult mulig, men du vet hvem som sitter med makten og bestemmer, ikke sant? Det vil aldri skje med mindre vi får andre partier å regjere landet neste år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg liker ikke å knytte politikk til person, men må fortsatt inrømme at jeg godt kunne tenke meg Eskil som statsminister om noen år. Stor respekt for han og dette forsterker intrykket.

Håper han aldri får en slik innflytelse

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må noen snart ta ansvar overfor Sleskil siden han så tydelig ikke klarer det selv. Han er jo en vandrende katastrofe og bør egentlig beskyttes mot seg selv. For hver gang han åpner munnen blir det bare verre og verre. Snakk om å være ekstrem! Bare det at han stadig turer frem slik han gjør vitner jo om at fyren er splitter pine gal. Forhåpentligvis kommer det noe postivit ut av dette, han graver sin egen grav.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Eskil Pedersen oppmuntrer nærmest til hat, misliker hele fyren. Ikke på grunn av det han gjorde på Utøya, oppførselen hans i ettertid, derimot. Hver gang jeg ser trynet hans blir jeg fylt med noe ubeskrivelig, kanskje det er det som kalles for en mild form for hat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å knytte politikk til person, men må fortsatt inrømme at jeg godt kunne tenke meg Eskil som statsminister om noen år. Stor respekt for han og dette forsterker intrykket.

Har du røyka sokkene dine?

Anonym poster: c42452919a79de886bd479cf08446045

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil Pedersen må umiddelbart ta ansvar for romfolket og innkvartere dem på sin egen plen! For en hykler!

Anonym poster: 56c8ec2409af091c49f2a86e694d8473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil er prototypen på en levebrødspolitiker som aldri kommer til å gjøre et ekte minutt med vanlig arbeid. En feig hykler son på fest uten problem kan snakke i negative ord om de som er lavere på den sosiale stigen enn ham selv. Det finnes ikke ryggrad eller skam hos ham, og derfor vet jeg jo at han en dag kommer til å bli et av våre statsråd.

Han kan invitere disse sigøynerene med fantasifull forståelse av eierett hjem til sin egen hage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man gjennom AUFs-lederhistorie er det nok stor sjans for at Pedersen får en sentral posisjon i norsk politikk, mest sannsynlig som statsråd. Er nok å nevne tidl AUF-ledere Sissel Rønbeck, Thorbjørn Jagland, Jens Stoltenberg, Turid Birkeland, Trond Giske, Anniken Huitfeldt. Alle disse har sittet(sitter) i regjering.

Derimot har alle AUF-ledere etter Huitfeldt (etter 2000) ikke bemerket seg i sentrale posisjoner. Hvem husker Eva Kristin Hansen, Gry Larsen, Martin Henriksen...

Så det er vel også muligheter for at Pedersen også havner i glemmeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med norsk politikk er at vi ser ut til å ha en tendens til å glemme.galskaps-utspillene etter noen år. Om tre år er nok dagens viten om Eskil glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eskil er prototypen på en levebrødspolitiker som aldri kommer til å gjøre et ekte minutt med vanlig arbeid. En feig hykler son på fest uten problem kan snakke i negative ord om de som er lavere på den sosiale stigen enn ham selv. Det finnes ikke ryggrad eller skam hos ham, og derfor vet jeg jo at han en dag kommer til å bli et av våre statsråd.

Han kan invitere disse sigøynerene med fantasifull forståelse av eierett hjem til sin egen hage.

Syntes faktisk det er rimlig urettferdig å begynne dømme han på den måten du gjør. Fyren er 28 år gammel, og begynne å anklage han for at han aldri kommer til å ha en vanlig jobb? Og har du vært på fest med Eskil?

Jeg er derimot ikke enig med Eskil Pedersen om han mener at vi skal begynne å ta oss av mennesker med kroniske sykdommer, som venter på operasjoner og liknende. De kan stille opp med akutthjelp, men der stopper det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil Pedersen er en av de største idiotene man ser på tv/hører på radio.

Feig og en sann hykler. Fatter ikke at enkelte støtter han.

Anonym poster: 0dfc04086fbea08bae895a2d1617df88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yep, jeg har vært på fest med Eskil! Jeg har personlig hørt hans holdnibgspoeng ovenfor både innvandrere på Grønland, NAV-brukere, mennesker med annet politisk ståsted enn ham selv og ikke minst pene kvinner. Jeg har null respekt for en 28 år gammel mann som oppfører seg som en blei, men sprer seg om seg med velvalgte ord i de rette øyeblikk og anledninger.

Jeg står fast på min idé at norske politikere burde imøtekomme et krav om å delta i norsk arbeidsliv så og så lenge innenfor en tidsramme av sin politiske levetid. Jeg står fast på at vi har alt for mange levebrødspilitikere, uansett parti. Jeg står også fast på at Eskil er prototypen.

Endret av Gunvald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravle

Eskil Pedersen har jobbet som restaurantmedarbeider og skiftleder på Bergbys Familierestaurant i Telemark. Så litt arbeidserfaring har han da hatt. Burgerflipping er da ærlig hardt arbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaxxy

Idiotisk av Eskil. De VIL jo leve slik, det sier dem jo selv! De trives med tigging og camping. De vil ikke ha jobb eller leve finere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes faktisk det er rimlig urettferdig å begynne dømme han på den måten du gjør. Fyren er 28 år gammel, og begynne å anklage han for at han aldri kommer til å ha en vanlig jobb? Og har du vært på fest med Eskil?

Hvor mange som begynte med mange år som politikere har fått en vanlig jobb siden? De som slutter blir enten lobbyist eller sjef i NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...