Gå til innhold

Sex med eksen til god venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit eller ikke greit? Hun er åpenbart tiltrukket meg, men selvfølgelig litt nølende fordi hun var sammen med en god venn av meg i 1,5 år sånn ca. Det ble slutt for mer enn ett år siden.

 



Anonymous poster hash: b67a0...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes vennen din om det?

 

Jeg synes man skal holde seg unna venners ekser.



Anonymous poster hash: 49552...f93
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva synes vennen din om det?

 

Jeg synes man skal holde seg unna venners ekser.

Anonymous poster hash: 49552...f93

 

Hvorfor? Vi kan ikke nekte følelsene våres for det er eksen til en venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ok. Andre ville reagert anderledes. 



Anonymous poster hash: c5007...6d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er bestevennen din lar du være, med mindre du tror dette er kvinnen i ditt liv som du vil gifte deg med. Da spør du bestevennen din om tillatelse til å involvere deg seksuelt med henne først.

Om det er en venn, men ikke bestevenn, så syns jeg du kan gjøre det om du liker henne! Men ikke om intensjonen kun er å knulle henne fordi du alltid har syntes henne var så fin. Man skal trå med respekt uansett.



Anonymous poster hash: ada2c...cb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Vi kan ikke nekte følelsene våres for det er eksen til en venn. 

Følelser? Her er det snakk om sex.

Hvis du vil risikere å ødelegge forholdet ditt til denne "gode" vennen, så kjør på.

Holder du det hemmelig som en idiot i tråden foreslo, så går det virkelig ad undas. Den slags har en tendens til å oppdages.

Her er hva du må spørre deg:

Har eksen og vennen kontakt? Og er de venner? Eller har de ikke kontakt? Er de i så fall uvenner.

Hvis de har kontakt og er venner eller ikke har kontakt uten å være uvenner, er det en åpning.

Neste skritt er å ta det opp med kameraten din. Han bør okeye det.

Det kryr av attraktive kvinner, så om du absolutt skal gå på eksene til vennene dine, blir det jo litt forarbeid om du vil gjøre dette renhårig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser? Her er det snakk om sex.

Hvis du vil risikere å ødelegge forholdet ditt til denne "gode" vennen, så kjør på.

Holder du det hemmelig som en idiot i tråden foreslo, så går det virkelig ad undas. Den slags har en tendens til å oppdages.

Her er hva du må spørre deg:

Har eksen og vennen kontakt? Og er de venner? Eller har de ikke kontakt? Er de i så fall uvenner.

Hvis de har kontakt og er venner eller ikke har kontakt uten å være uvenner, er det en åpning.

Neste skritt er å ta det opp med kameraten din. Han bør okeye det.

Det kryr av attraktive kvinner, så om du absolutt skal gå på eksene til vennene dine, blir det jo litt forarbeid om du vil gjøre dette renhårig.

Hadde det vert følelser med i bildet så hadde jeg gått til eksen til kompisen min og håpet han forsto, men hadde det ikke vert følelser så hadde jeg latt være. Kun for sex. Nei så frekk er jeg ikke mot min bestevenn. Endret av Mads
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit eller ikke greit? Hun er åpenbart tiltrukket meg, men selvfølgelig litt nølende fordi hun var sammen med en god venn av meg i 1,5 år sånn ca. Det ble slutt for mer enn ett år siden.  Anonymous poster hash: b67a0...f25

Spørr meg først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bros before hoes. Desperate overkåtinger som ikke har et gram selvbeherskelse er ikke menn, men guttevalper. Ekte menn har en æreskodeks/etikk og for dem er det viktigere ting i livet enn å kun dyppe den i et hvilket som helst tilgjengelig hull. Og nettopp derfor er de også mer attraktive enn falske beta-creeps.



Anonymous poster hash: 26ec8...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vert følelser med i bildet så hadde jeg gått til eksen til kompisen min og håpet han forsto, men hadde det ikke vert følelser så hadde jeg latt være. Kun for sex. Nei så frekk er jeg ikke mot min bestevenn.

Signerer! Du høres ut som verdens dårligste kompis om du faktisk vurderer å knulle eksen til bestekompisen din(en god venn, beskriver du) bare for å få knulla hun.

Hadde du sett på hun som din fremtidige kone er det lov å håpe, men aldri prøve uten å ha fått tillatelse fra kompisen din først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Greit eller ikke greit? Hun er åpenbart tiltrukket meg, men selvfølgelig litt nølende fordi hun var sammen med en god venn av meg i 1,5 år sånn ca. Det ble slutt for mer enn ett år siden.

 

Anonymous poster hash: b67a0...f25

 

 

Er du tiltrukket av henne -  for mer enn bare sex?

Anonymous poster hash: 95971...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kun for sex - nei. Har du utviklet følelser for henne og kan se for deg en fremtid med henne - snakk med vennen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Greit eller ikke greit? Hun er åpenbart tiltrukket meg, men selvfølgelig litt nølende fordi hun var sammen med en god venn av meg i 1,5 år sånn ca. Det ble slutt for mer enn ett år siden.

 

Anonymous poster hash: b67a0...f25

 

Move on

Anonymous poster hash: 2cfb6...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...