Gå til innhold

De med uren hud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye svakere stiller en godt trent person med fine øyne og hår, men med kviser, uren hud eller synlige kvisearr mot en som er normal, utrent men ok kropp, og litt dårligere utstråling men med perfekt hud?

Gjelder forsåvidt til begge kjønn. Selv lurer jeg på om noen har avvist en annen fordi vedkommende så ut som noen hadde kvestet han med sverd på det ene kinnet og laget noen ordentlige arr.

Anonymous poster hash: 9544a...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare snakke fra egne erfaringer. Har slitt med uren hud/akne i store perioder siden jeg var 15 år (er nå 23 år). Mange folk har kikket ekstra på ansiktet mitt og jeg har følt at de har "gransket" ansiktet mitt. Noen har det virket som ikke har brydd seg om kvisene, mens andre har man nesten sett på at de sitter og stirrer på ansiktet ditt.

så ja, det finnes nok noen som avviser folk pga uren hud/kviser, men da er dem ikke vært å samle på uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en gutt når jeg var 16 s jeg hadde et kort forhold med. Han hadde alvorlig akne i både ansiktet, på brystkassa og rygg, men det hadde ingenting å si for min del. Tenker faktisk fremdels på han av og til enda det er over ti år siden. :-) Jeg bryr meg i hvertfall ikke om det.

Anonymous poster hash: d81f8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med acne siden jeg var 12 år, det roet seg veldig ned når jeg ble 16, men har fremdeles noen arr og småkviser. Har aldri følt at jeg stiller svakere enn personer med perfekt hud, og har funnet ut at det er mest meg selv som legger merke til min uperfekte hud enn andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har uren hud men fin kropp, fikk faktisk mere positiv oppmerksomhet når jeg sluttet å sminke vekk kvisene, for da så ihvertfall huden frisk ut og ikke bare død maske ut :)

Tror ikke gutter bryr seg så mye om huden egentlig, jeg har ihvertfall sjeldent tenkt over det selv på en mann hvis jeg først liker personligheten og resten av han :)



Anonymous poster hash: 50ca8...47d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at det er en veldig stor turnoff med svært dårlig hud eller uttalt arrdannelse. En og annet kviser her og der gjør derimot ingenting.



Anonymous poster hash: ca7fb...e26
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen arr, har mild akne og har ikke verdens mest perfekte glatte hud i ansiktet, men jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med det motsatte kjønn og de jeg synes er kjekke. Har aldri helt skjønt hvorfor, jeg har liksom prøvd å vurdere meg selv og rett og slett godta at jeg ikke er SÅ pen. Også dukker det opp en ny beundrer i hytt og pine og komplimenter i alle mulige slag. Veldig forvirrende, kanskje jeg ikke er SÅ ille? Har i grunnen sluttet å vurdere meg selv sånn nå, man blir aldri klok på det. Får bare godta at noen kanskje synes at du er pen osv. 



Anonymous poster hash: e3b0c...2dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen arr, har mild akne og har ikke verdens mest perfekte glatte hud i ansiktet, men jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med det motsatte kjønn og de jeg synes er kjekke. Har aldri helt skjønt hvorfor, jeg har liksom prøvd å vurdere meg selv og rett og slett godta at jeg ikke er SÅ pen. Også dukker det opp en ny beundrer i hytt og pine og komplimenter i alle mulige slag. Veldig forvirrende, kanskje jeg ikke er SÅ ille? Har i grunnen sluttet å vurdere meg selv sånn nå, man blir aldri klok på det. Får bare godta at noen kanskje synes at du er pen osv.

Anonymous poster hash: e3b0c...2dc

Jeg tror nok helt sikkert at de som gir deg komplimenter mener det de sier. Rett deg opp i ryggen jente, se deg selv i speilet og si: jeg er mer enn bra nok slik jeg er.

God helg :)

Anonymous poster hash: a735f...9f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann20mb

Jeg liker ikke folk med svarte prikker på nesa. 

Du liker ikke folk med svarte prikker på nesa. Så hvis din bror/søster, en i familien har det så liker du dem ikke? Hørt sånt tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker ikke folk med svarte prikker på nesa. Så hvis din bror/søster, en i familien har det så liker du dem ikke? Hørt sånt tull?

Haha må le. Enig med deg altså :)

Anonymous poster hash: a735f...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemunn

Det er ikke noe hyggelig å innrømme, men menn med uren hud eller kvisearr er nok ikke så aktuelt for meg.

 

Arr etter kutt eller andre sår bryr jeg meg ikke om, tvert i mot syns jeg de fleste arr er veldig fine og at det gir karakter til både kropp og ansikt. Så arr etter sverdlikenende gjenstand - yes please! Kvisearr og akne - nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man alltid ser den urene huden sin best selv. Jeg har alltid hatt kviser på haken, eller røde arr, men aldri merket dette har gjort noe. Nå har huden roet seg litt, men får fremdeles kviser i ny og ne. Tenker ikke over det med det motsatte kjønn, men menn har generelt penere hud enn kvinner (pga hormoner).

 

Jo, en gang hadde jeg en ONS med en gutt med det jeg vil kalle alvorlig akne på ryggen. Det eneste jeg tenkte da var at det så ganske vondt ut, men det gjorde meg absolutt ikke mindre tiltrukket av han.



Anonymous poster hash: 6aa88...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...