Gå til innhold

Er PUA dødt? Har feministene vunnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Alle fortjener å få pult :(

Det var bedre før, da men kontrollerte sexmarkedet og arrangert ekteskap var normen. Nå når kvinner kontrollerer alt er det bare kaos.  

Anonymous poster hash: 4c249...ce3

 

Så du ønsker voldtekt av kvinner, faktisk?

Anonymous poster hash: b6b42...ed1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Alle fortjener å få pult :(

Det var bedre før, da men kontrollerte sexmarkedet og arrangert ekteskap var normen. Nå når kvinner kontrollerer alt er det bare kaos.  

Anonymous poster hash: 4c249...ce3

 

Å synes synd på seg selv og faktisk skylde på kvinner får deg ikke til å få deg et ligg med en kvinne. Det skjønner du vel selv? Er ikke rart du ikke får noe når du har en sånn holdning, for den skinner igjennom selv om du sikkert prøver å ikke være en dritt når du er ute blant folk.

Anonymous poster hash: 768c4...290

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener å få pult :(

Det var bedre før, da men kontrollerte sexmarkedet og arrangert ekteskap var normen. Nå når kvinner kontrollerer alt er det bare kaos.

Anonymous poster hash: 4c249...ce3

Nei. Jeg synes ikke det er en menneskerett å få sex. Mange som ikke fortjener uten å nevne navn. Men onde mennesker fortjener ikke.

Anonymous poster hash: 1c7f5...b1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg synes ikke det er en menneskerett å få sex. Mange som ikke fortjener uten å nevne navn. Men onde mennesker fortjener ikke.

Anonymous poster hash: 1c7f5...b1a

 

Det er mange snille gutter som ikke for seg noe, men som faktisk burde. Og det er mange drittsekker (menn) som går rundt å "får" litt for mye. 

 

Hvorfor vet vi, de snille tar ofte ikke risikoen, mens badboys gjør det. 

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du ønsker voldtekt av kvinner, faktisk?

Anonymous poster hash: b6b42...ed1

 

 

Kan du ikke lese? Arrangert ekteskap står det. Dvs. at kvinner ble rettferdig fordelt rundt blant menn, istedenfor som nå når 80% av kvinner går etter 20% av menn, og de resterende 80% av menn må kjempe om de siste 20% av kvinnene.

 

Anonymous poster hash: 4c249...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du ikke lese? Arrangert ekteskap står det. Dvs. at kvinner ble rettferdig fordelt rundt blant menn, istedenfor som nå når 80% av kvinner går etter 20% av menn, og de resterende 80% av menn må kjempe om de siste 20% av kvinnene.

 

Anonymous poster hash: 4c249...ce3

 

At kvinner skal bli "rettferdig fordelt" betyr at menn skal bestemme hvem kvinnene skal gifte seg med. Dvs at kvinner vil bli nødt til å gifte seg og ha sex med menn de ikke vil ha. Dvs voldtekt. 

Anonymous poster hash: b6b42...ed1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av PUA-triksene er nok relativt enkle å gjennomskue selv for en "uinnvidd", samtidig er det kanskje ekstra åpenbart når man kjenner oppskriften godt og vet nøyaktig hva som kommer =)

 

Tror ikke du skal skylde på feministene her, når Strauss var på bestselgerlisten så var jo dette miljøet klistret over VG, og alle med et snev av interesse for det leste en bok eller gjorde et google-søk for å finne ut hvorfor menn brukte tusener på disse foredragene og workshopsene. Du trenger ikke ha et feministisk utgangspunkt for å ville vite hva menn nå har funnet på for å komme i trusa di.

 

I tillegg driver jo disse PUAene og sprer det hellige budskap overalt, de er jo blant annet her og bruker begrepene sine og lenker til artikler, som vi som havner i diskusjon med dem gjerne leser.

 

Så det er ikke som om feminister har infiltrert og avslørt en godt skjult hemmelighet akkurat.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA er nok ikke dødt nei. Kanskje man ikke kommer så langt med dårlige klisjeer, men de fleste har misforstått hva PUA dreier seg om. De som faktisk øver seg på det over tid, har tålmodighet og finner sin egen stil får kvinnene til å spre beina i hopetall selv om de aldri så mye nekter for at de hadde gjort noe som helst med en PUA-mann. Men ovenfor en som kan sakene sine, vil ikke en kvinne engang mistenke at det kan dreie seg om PUA teknikker, for han har vevd det inn i sin egen personlighet og satt egen vri på det. 



Anonymous poster hash: b54e9...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av PUA-triksene er nok relativt enkle å gjennomskue selv for en "uinnvidd", samtidig er det kanskje ekstra åpenbart når man kjenner oppskriften godt og vet nøyaktig hva som kommer =)

 

Tror ikke du skal skylde på feministene her, når Strauss var på bestselgerlisten så var jo dette miljøet klistret over VG, og alle med et snev av interesse for det leste en bok eller gjorde et google-søk for å finne ut hvorfor menn brukte tusener på disse foredragene og workshopsene. Du trenger ikke ha et feministisk utgangspunkt for å ville vite hva menn nå har funnet på for å komme i trusa di.

 

I tillegg driver jo disse PUAene og sprer det hellige budskap overalt, de er jo blant annet her og bruker begrepene sine og lenker til artikler, som vi som havner i diskusjon med dem gjerne leser.

 

Så det er ikke som om feminister har infiltrert og avslørt en godt skjult hemmelighet akkurat.

 

Om jeg går ut med noen venninner (har flere av de enn mannlige venner og det er ofte morsommere å gå ut med jenter) så spør de ALLTID "Har du lest the game" når jeg hooker opp med noen randoms.. Nesten alltid. 

Virker som noen jenter har fått litt for mye av dette tullet og har et stort skjold oppe.

 

Faktum er at om en mann har lest noe eller ikke burde du ikke vite når du møter han og om du har en feeling på at han ikke er helt genuin eller er nervøs med å snakke med fremmede, og so fuckings what? Kanskje han bare vil bli kjent med deg da. Om han har lest en bok for å bli flinkere på det så fremstilles mannen av kvinner som en taper. Det må det bli en slutt på, jenter sitter å leser flørte tips og sjekke triks mer enn noen annen på  f. eks KK, mens når vi menn gjør det er det ikke greit? Likestilling please?

 

Jeg har hatt denne diskusjonen med min mor rundt middagsbordet (hadde med en sjekke bok av Henrik Fexeus på ferie nylig som ikke falt i smak) som er som kvinner flest "Man skal ikke lese bøker som gjør en bedre på sjekking"? Hva faen a? Om jeg ønsker en bedre mulighet til å finne f. eks den beste jenta som passer meg som person og øke mulighetene for det, da leser jeg det jeg trenger å lese.

 

Jeg var aldri født med gode sosiale "skills", men absolutt heller ikke retarded.

men etter litt lesing og litt praktisering så vet jeg hva jeg skal se etter og jeg er heller ikke redd for å prate med fremmede overhodet.

 

Jeg vet når jenta er interessert og ikke. Jeg kan lese kroppspråk mye bedre enn før. Jeg vet hva jenter oppfatter som creepy og ikke. Jeg vet hvordan man kan bli likt, og jeg vet mye mer nå om sosial-dynamikk enn får. Skammer jeg meg over å måtte ha lest for å utvikle det? Nei. 

 

Argumentet til min mor og resten av kvinnene er alltid "Man skal være seg selv". Det kan dere drite i. Om jeg ikke var født noen god sjekker eller det jeg mener flink sosialt, så vil jeg bli bedre så kan ingen stoppe meg eller andre med det. Det handler om å utvikle seg som menneske, og det er noe jeg konstant ønsker å gjøre for det kan gi meg mange andre fordeler i livet. Bedre til å f. eks forhandle, bedre i business, bedre i mange ting der du kanskje er avhengig av andre mennesker.

 

Det er også mange som reagerer på at sjekkebøkene har rutiner? Men det har alle om de har lest sjekke bøker eller ikke.. Det har jeg også, og jeg har mange av de. En av de er noe så simpelt som "Hei".

 

De fleste mennene som går på disse sjekkekursene er også menn som ønsker seg 1 kjæreste og ikke noe mer. Så jenter seriøst begynn å tenk litt etter.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg går ut med noen venninner (har flere av de enn mannlige venner og det er ofte morsommere å gå ut med jenter) så spør de ALLTID "Har du lest the game" når jeg hooker opp med noen randoms..

Virker som noen jenter har fått litt for mye av dette tullet og har et stort skjold oppe.

 

Faktum er at om en mann har lest noe eller ikke burde du ikke vite når du møter han og om du har en feeling på at han ikke er geniun så har han vel det, og so fuckings what? Kanskje han bare vil bli kjent med deg da.

 

Slik jeg oppfatter det så vil de fleste av disse mennene gå på kurs for å finne en kjæreste og ha bedre sjangs hos det motsatte kjønn. Ikke 1001 ONS.

 

Jada, jeg har da heller ikke sagt at jeg har så veldig mye mot PUA-opplegget på generell basis eller samtlige som oppsøker det, jeg sier bare som deg at de mest typiske teknikkene kanskje er litt avkledd og velkjente og dermed kanskje ikke har den ønskede effekten. Plutselig skulle alle mannfolka på byn stille i lilla dress, fortelle gåter og komme med småfornærmelser for å jekke dama ned, det ble fort gammelt. For ikke å si patetisk og komisk. 

 

Men er også enig med AB over deg om at det mer subtile nok fungerer. Vi spiller jo alle litt på sjekkemarkedet, noen er gode på det sosiale samspillet og psykologi og kan det "av seg selv", andre leser seg opp og øver. Å skaffe seg selvtillit, eller i det minste klare å late som man har det, er jo også en fordel på sjekkemarkedet, og jeg føler mye av denne PUA-selvhjelpslitteraturen handler om nettopp det, og er skrevet for menn som nesten frykter kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har da heller ikke sagt at jeg har så veldig mye mot PUA-opplegget på generell basis eller samtlige som oppsøker det, jeg sier bare som deg at de mest typiske teknikkene kanskje er litt avkledd og velkjente og dermed kanskje ikke har den ønskede effekten. Plutselig skulle alle mannfolka på byn stille i lilla dress, fortelle gåter og komme med småfornærmelser for å jekke dama ned, det ble fort gammelt. For ikke å si patetisk og komisk. 

 

Men er også enig med AB over deg om at det mer subtile nok fungerer. Vi spiller jo alle litt på sjekkemarkedet, noen er gode på det sosiale samspillet og psykologi og kan det "av seg selv", andre leser seg opp og øver. Å skaffe seg selvtillit, eller i det minste klare å late som man har det, er jo også en fordel på sjekkemarkedet, og jeg føler mye av denne PUA-selvhjelpslitteraturen handler om nettopp det, og er skrevet for menn som nesten frykter kvinner.

 

Det er jeg helt enig. Jeg kan kle meg for å "provosere" noen ganger, men aldri slik. Jeg tar heller på en t-skjorte jeg ser jacked ut i med en naken dame på og noen jeans med hull i og noen skinnboots av noe slag. Kun for å komme i en situasjon med mye sosialt press for å fremtvinge det mange vil oppleve som ukomfortable situasjoner. (Med vilje)

 

 

Vel jeg kan jo si hvor jeg får mest av min info og det er på RSD sine kanaler på youtube.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener å få pult :(Det var bedre før, da men kontrollerte sexmarkedet og arrangert ekteskap var normen. Nå når kvinner kontrollerer alt er det bare kaos.   Anonymous poster hash: 4c249...ce3

Sånn har det aldri vært. Finn en bedre unnskyldning.

Anonymous poster hash: b4e4c...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pick up artistry handler ikke om triks. Om du tenker sånn på det, så har du allerede et dårlig utgangspunkt.

Smak litt på ordet, det inneholder artistry, det er altså snakk om en kunst her, ikke en vitenskap. Enhver som lover deg at du vil lære et triks på 14 dager og garanterer suksess med kvinner etter det, er nok ikke til å stole på.

 

Jeg ser "The Game" ble nevnt, i den boken nevnes Tyler, eller Owen som han egentlig heter. Han har en meget god kanal hvor han beskriver hva det dreier seg. Det handler ikke om å lære seg en settning som får trusene til å falle av jentene.

Det handler om å bli komfortabel nok til at du legger fra deg manglene dine og usikkerhetene dine, og tar kontroll over ditt eget liv.

 

Det handler om at du annerkjenner at du er deg og har ditt eventyr, ditt liv. Bruk den tiden på å studere, les bøker, mediter, tren, tren opp sosialisering.

Søk opp rsdtyler på youtube og sett av noen dager, så skal jeg love deg at ingen feminister har avslørt "triksene" Owen lærer bort til deg, fordi det simpelthen handler om gode kvaliteter.



Anonymous poster hash: 92a47...136
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Pick up artistry handler ikke om triks. Om du tenker sånn på det, så har du allerede et dårlig utgangspunkt.

Smak litt på ordet, det inneholder artistry, det er altså snakk om en kunst her, ikke en vitenskap. Enhver som lover deg at du vil lære et triks på 14 dager og garanterer suksess med kvinner etter det, er nok ikke til å stole på.

 

Jeg ser "The Game" ble nevnt, i den boken nevnes Tyler, eller Owen som han egentlig heter. Han har en meget god kanal hvor han beskriver hva det dreier seg. Det handler ikke om å lære seg en settning som får trusene til å falle av jentene.

Det handler om å bli komfortabel nok til at du legger fra deg manglene dine og usikkerhetene dine, og tar kontroll over ditt eget liv.

 

Det handler om at du annerkjenner at du er deg og har ditt eventyr, ditt liv. Bruk den tiden på å studere, les bøker, mediter, tren, tren opp sosialisering.

Søk opp rsdtyler på youtube og sett av noen dager, så skal jeg love deg at ingen feminister har avslørt "triksene" Owen lærer bort til deg, fordi det simpelthen handler om gode kvaliteter.

Anonymous poster hash: 92a47...136

 

Jepp men PUA begrepet brukes over hele linja.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA er jo for folk som ikke får pult mye ved å være seg selv. Anonymous poster hash: c61da...426

Hva er det som er galt med deg som gjør at du ikke klarer å få deg noe?

Anonymous poster hash: d50fc...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp men PUA begrepet brukes over hele linja.

Det er defor man søker de som heller snakker om "the seduction community".

Jeg synes Robert Green er best egentlig, hans "The Art of Seduction", er en fantastisk bok, som har en helt annen tilnærming enn å gå på byen og bli avvist av 100 jenter og satse på at oddsen er at en av de hundre sier ja.

Han snakker om forføring som kan ta alt fra et halvt år til ett år.

Anonymous poster hash: 92a47...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får du ikke pult mye pga din personlighet, så fortjener du heller ikke å få pult. Da må du faktisk gjøre noen endringer med din egen personlighet.

Anonymous poster hash: 1c7f5...b1a

Og hva tror du PUA (eller PU som det egentlig heter) er til for?

Anonymous poster hash: bb2d2...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er galt med deg som gjør at du ikke klarer å få deg noe?

Anonymous poster hash: d50fc...8d9

Sannsynligvis for snill og omtenksom.

Anonymous poster hash: bb2d2...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Argumentet til min mor og resten av kvinnene er alltid "Man skal være seg selv". Det kan dere drite i. Om jeg ikke var født noen god sjekker eller det jeg mener flink sosialt, 

 

Synes egentlig ikke rådet til moren din trenger å være så galt. Sikkert mange som  kan få mye ut av å lære  ting, men jeg liker folk som er litt "annerledes". Synes de har en sjarm og er mindre kjedelige. Har mye heller lyst til å være med en som sier og oppfører seg litt rart, er genuin og har selvironi enn en som bare oppfører seg normalt og forteller det han tror andre vil høre.

 

Vet ikke om jenter tenker det samme.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Disse bøkene høres interessante ut, kunne noen gitt meg en liste over de jeg burde lese?

Har kjæreste, men er alltid gøy å utvikle sine sosiale ferdigheter ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...