Gå til innhold

Kan jenter føle jomfruelighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt denne påstanden flere ganger. At jenter har en slags sjette sans for å oppdage om en gutt er jomfru eller ikke. Er dette sant? Hvordan gjør dere det?

 

Som kjent så skyr jenter jomfruer (over 18år) som pesten. Det mest avtennende ved gutter/menn er om de er jomfru. Hvordan skal da vi jomfruer over 18 da kunne miste jomfrudommen vår? Jeg vil aldri kunne miste jomfrudommen min fordi jenter kan føle at jeg er jomfru og dermed ikke engang gir meg en sjanse :(

 

Å kjøpe sex tør jeg ikke. Er redd for å bli tatt eller få HIV eller å få stjålet en nyre eller lignende.



Anonymous poster hash: 2ec85...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer

Stjålet en nyre? Hva i all verden mener du med det?

 

Men til tema, så har jeg aldri hørt om jenter med denne magiske sjette sansen. Tror ikke man kan føle det, men på noen gutter syns det. Liksom oppførsel og utsende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålet en nyre? Hva i all verden mener du med det?

 

 

Organhandlere bruker ofte prostituerte til å lokke til seg ofre. Man blir med den prostituerte til en leilighet, så plutselig blir man overmannet og slått bevisstløs. Når man våkner opp igjen har man et ferskt arr på magen og mangler en nyre.

Anonymous poster hash: 2ec85...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

 

Jeg har hørt denne påstanden flere ganger. At jenter har en slags sjette sans for å oppdage om en gutt er jomfru eller ikke. Er dette sant? Hvordan gjør dere det?

 

Som kjent så skyr jenter jomfruer (over 18år) som pesten. Det mest avtennende ved gutter/menn er om de er jomfru. Hvordan skal da vi jomfruer over 18 da kunne miste jomfrudommen vår? Jeg vil aldri kunne miste jomfrudommen min fordi jenter kan føle at jeg er jomfru og dermed ikke engang gir meg en sjanse :(

 

Å kjøpe sex tør jeg ikke. Er redd for å bli tatt eller få HIV eller å få stjålet en nyre eller lignende.

Anonymous poster hash: 2ec85...b08

 

Det er sant som du sier at noen damer tenker sånn, at de ikke vil ha sex med jomfruer over 18år, og at de skyr jomfruer "som pesten". Men ikke alle. 

 

Hadde jeg møtt noen jeg likte, og kom så langt at det var naturlig å ha sex hadde det ikke hatt noe å si om han var jomfru eller ei. Og jeg nekter å tro at jeg er den eneste som ikke bryr meg om jomfrustatusen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Organhandlere bruker ofte prostituerte til å lokke til seg ofre. Man blir med den prostituerte til en leilighet, så plutselig blir man overmannet og slått bevisstløs. Når man våkner opp igjen har man et ferskt arr på magen og mangler en nyre.

Anonymous poster hash: 2ec85...b08

 

Ja, slik er det veldig ofte. Jeg husker godt da jeg ble operert for brokk, riktignok på et sykehus og ikke i en skummel leilighet på Galgeberg: overmannet og bevisstløs, og med ferskt arr på magen etterpå. Senere undersøkelser viste at jeg bare hadde én lever og to nyrer igjen.

 

Da jeg var ung, var øvre grense for mannlig debut 20 år, og jeg klarte så vidt å holde tidsfristen. Siden har menneskene bare blitt yngre og yngre, så det forundrer meg egentlig ikke at gutter i dag blir skrapjern den dagen de fyller atten. Det finnes likevel håp fordi mange jenter er i samme situasjon – det finnes flere eksempler på at gamle jomfruer på ikke bare 19, men sågar helt opp til fylte 30 eller mer har innledet forhold (av seksuell art, vel å merke) med jevnaldrende gutter ("menn") eller sågar (hvis jeg får lov til å gjenta dette ordet som jeg nesten hadde glemt eller sågar avskrevet i mange år, helt til jeg begynte å skrive dette svaret) eldre gutter, for ikke å snakke om yngre gutter uten seksuell erfaring. Ja, jeg vil gå så langt som å si at erfaringen viser at til og med kvinner med seksuell erfaring ikke uten videre skyr menn uten, og det er sågar uavhenging av alder, skjønt slike empiriske indisier ikke kan regnes som bevis i det hele tatt – jeg vil snarere tvert imot betrakte dem med en stor smule skepsis, for ikke å si salt – og like fullt vil jeg påstå at det ikke finnes mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder. Det skulle da også bare mangle!

 

Hvis vi ser bort fra operasjoner og prostitusjon, der førstnevnte er den store verstingen når det gjelder organtap, mens sistnevnte knapt er synlig i statistikken, medfører alle intime forhold en fare for tap av vitale organer som hode og hjerte. Dette er imidlertid en risiko mange er villige til å ta, kanskje først og fremst fordi de mister begge deler før de oppdager faren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk en del det er ganske lett å finne ut av er jomfru før de selv sier det. Kroppsspråk og sikkerhet rundt kvinner og tema en prater om forteller overraskende mye.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk en del det er ganske lett å finne ut av er jomfru før de selv sier det. Kroppsspråk og sikkerhet rundt kvinner og tema en prater om forteller overraskende mye.

Nå er jeg mann og ingen i vennegjengen er jomfruer(alle har hatt kjæreste), men jeg ser jo at  flere av de er usikre blant kvinner, tør ikke sjekke opp jenter, tør ikke kysse, tør ikke ligge prøve å ligge med dem selv om de havner i samme seng, osv.

 

Så hvordan ser man på kroppsspråket at noen er jomfru da, forstår ikke at man kan være mer usikre på jenter enn det.

Anonymous poster hash: 1a7b0...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke fordi du/man er jomfru, er garantert sosiale antenner og hvordan man oppfører seg rundt kvinner som gjør at de ikke vil noe mer.  Hvis du snakker til jenter bare for å miste jomfrudommen forstår jeg godt hvorfor de ikke vil noe mer. Det mest avtennende er ikke at noen er jomfru, det er hvordan de snakker til deg og intensjonene de viser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at jenter skal skrape mange bra menn bare fordi de kanskje ikke har vært heldige og møtt en jente de liker godt, og hvis de I tilegg ikke liker å hore rundt.

Jeg har aldri klart å se hvordan menn kvinner vil ha.

Man lærer den seksuelle delen kjapt og hvis kvinnen ikke er villig til å ofre noe for mannen så er det faktisk kvinnen som ikke verdt mannen. blir irritert over hvordan kvinner vraker gode menn på grunn av sånne bagateller.

Anonymous poster hash: 154fa...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er svart mange ganger her: Nei, vi føler det ikke, men det merkes veldig ofte på oppførsel.

 

Hvis du er usikker rundt damer, og på hva damer vil ha, gå å se på "dama til", første sesong, der Live Nelvik er dama til Kristian Kjelling. Se og lær av han, denne episoden vet jeg ofte blir vist på sjekkekurs. Han er avslappa, ikke trua av de andre mennene, omsorgsfull osv.. Han har helt sikkert en naturlig selvtillit i og med at han vet han er ettertraktet, men mye av dette kan dere faktisk ta til dere å lære. Ikke bli sjalu, le med (ikke av), ikke bli flau osv... Hold blikk-kontakt, prat om alt og ingenting...



Anonymous poster hash: 0af67...10d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ingen sjette sans, men å være jomfru over 18 og f.eks. liten penis, oversettes til at man vet at man ikke er god nok og dermed får lavt selvbilde og dårlig selvtillit. Dette plukker de fleste opp.

 

Er man 18 og fortsatt jomfru, så begynner det å vippe når du er mann. Men du har i alle fall 6 år på å fake det hele. Når du tipper 25 så er sjansene dine så lave, fortsatt ikke umulig, men svært lave. Når du blir 30 og blir en trollmann så kan du bare glemme det hele.



Anonymous poster hash: 963ad...b17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De har nok ingen sjette sans, men å være jomfru over 18 og f.eks. liten penis, oversettes til at man vet at man ikke er god nok og dermed får lavt selvbilde og dårlig selvtillit. Dette plukker de fleste opp.

 

Er man 18 og fortsatt jomfru, så begynner det å vippe når du er mann. Men du har i alle fall 6 år på å fake det hele. Når du tipper 25 så er sjansene dine så lave, fortsatt ikke umulig, men svært lave. Når du blir 30 og blir en trollmann så kan du bare glemme det hele.

Anonymous poster hash: 963ad...b17

 

 

Er "trollmann" metafor for noe?

Anonymous poster hash: 2ec85...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan ikke kvinner "føle" eller "sanse" jomfruelighet. Vi er ikke aliens. Men dersom du, som mann, ofte snakker om sex eller virker nervøs når sex er et tema, kan det selvfølgelig føre til at man tenker sitt. 

 

Over til hovedpoenget: jeg er kvinne, og jeg kan ikke skjønne at andre kvinner kan synes at det er turn-off at en mann er jomfru. Faktisk synes jeg at det er til å foretrekke. Liker ikke tanken på at han har hatt seg med andre, eller det å sammenligne meg selv med disse hypotetiske andre. Liker tanken på at han bare har hatt meg, og at jeg da blir "standarden". Om han ikke er spesielt flink på det, så kan han læres opp i hva jeg liker og hvordan jeg liker det.  

 

Mitt beste tips: ikke la deg selv ødelegges av det at du er jomfru. For jeg tror det TS refererer til i HI ikke er kvinners evne til å "føle jomfruelighet", men heller evnen til å sanse usikkerhet og dårlig selvtillit. 



Anonymous poster hash: 3d16e...619
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan merke det ja. Det kommer først og fremst av usikkerhet hos fyren. Man kan ofte se at en fyr ikke er vant til jenter.

Har forøvrig aldri hatt sex med en jomfru.

;)

Anonymous poster hash: fa301...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at jenter skal skrape mange bra menn bare fordi de kanskje ikke har vært heldige og møtt en jente de liker godt, og hvis de I tilegg ikke liker å hore rundt.

Jeg har aldri klart å se hvordan menn kvinner vil ha.

Man lærer den seksuelle delen kjapt og hvis kvinnen ikke er villig til å ofre noe for mannen så er det faktisk kvinnen som ikke verdt mannen. blir irritert over hvordan kvinner vraker gode menn på grunn av sånne bagateller.Anonymous poster hash: 154fa...399

Du er jo helt blåst... Jenter som horer rundt?

Du har verken respekt eller grunnleggende sosial kompetanse.

Snakker du til din mor på denne måten?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er "trollmann" metafor for noe?

Anonymous poster hash: 2ec85...b08

 

My+virginity+is+my+greatest+strength+_11

Anonymous poster hash: 963ad...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen var 26 da han mistet jomfrudommen (med meg). Jeg var veldig overraska over at han var jomfru, men det var jo helt greit for meg. Nekter å tro at jeg er den eneste jenta/dama på Jorden som tenker slik. 

 

 



Anonymous poster hash: 22f07...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...