Gå til innhold

Tindertips? Ble avvist, må starte på nytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da må jeg starte på nytt igjen! 

Det gikk ikke bra med siste daten heller, selv om vi datet i noen måneder. 

 

Jeg må skaffe meg tinder igjen, for jeg tviler på at jeg møter noen utenom tinder. 

Jeg trenger derfor tinder-tips!

 

Tidligere så var jeg veldig aktiv på tinder og gikk raskt tomt for nye. Så hva anbefaler dere? Å sveipe til høyre på x antall - vente og se om noen matcher - prate med de evt. matchene og så se om det blir noen dates før jeg fortsetter å sveipe maaange til høyre? 

Før matchet jeg med en del og pratet med mange. Da er det jo lett for å overse noen.....

 

Og hva med bilder? Hvilke bilder bør jeg ha? Hvor mange? 

Bør jeg ha profiltekst? 

 

Jeg vil kun møte de som er ute etter et forhold. Bør jeg poengtere dette før jeg møter noen? Og hvor lenge skal vi prate før jeg foreslår å treffes?



Anonymous poster hash: 0c187...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme båt :P har vært på tinder av og på i ca 1,5 år jeg nå. Og begynner å kjenne igjen mange av mennene der inne, som vel har vært der minst like lenge. Begynner å tenke det må være noe galt mer oss alle sammen.. Hehe.

Jeg tenker hvertfall at det fort kan bli kluss hvis man begynner å møte mange samtidig, det gjorde jeg en periode og det gikk helt over stokk pg stein.. Sånn møte 3 forskjellige på én uke osv.

Ang dette med forhold er det vel greit å si noe om at du er ute etter noe seriøst, men det betyr jo ikke at du ikke møter på dem som er "ute etter forhold", men som ikke vil ha forhold med DEG, men det venter de til etter sex med å fortelle.

Jeg syntes det er greit å møtes så raskt som mulig, så man ikke drar ut tiden med masse meldinger frem og tilbake.. Også møtes man også er det null kjemi liksom..

Anonymous poster hash: b7d16...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert andre arenaer for nettdating? Tinder slår meg ikke som et sted hvor folk flest er på jakt etter forhold.



Anonymous poster hash: d2ca5...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert andre arenaer for nettdating? Tinder slår meg ikke som et sted hvor folk flest er på jakt etter forhold.

Anonymous poster hash: d2ca5...c49

Ikke? Omtrent alle jentene som har noe tekst i profilen påpeker at de ikke vil ha ONS.

Anonymous poster hash: 1508c...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tom for kandidater før jeg rekker å snu meg, så å treffe noen på Tinder er ikke bare-bare. Gidder ikke ha preferanser på over 5 mil, så det er vel derfor. Orker ikke avstandsforhold (igjen). 



Anonymous poster hash: 59c7a...08a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du vurdert andre arenaer for nettdating? Tinder slår meg ikke som et sted hvor folk flest er på jakt etter forhold.

Anonymous poster hash: d2ca5...c49

 

En god del menn, iallfall rundt min alder, er ute etter forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god del menn, iallfall rundt min alder, er ute etter forhold.

 

Jeg som kvinne 40+ får lite match med menn rundt 40, men mest match med de rundt 30. Synes det er synd når jeg vil ha forhold til en i min egen alder.

Anonymous poster hash: 95f94...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Tidligere så var jeg veldig aktiv på tinder og gikk raskt tomt for nye. Så hva anbefaler dere? Å sveipe til høyre på x antall - vente og se om noen matcher - prate med de evt. matchene og så se om det blir noen dates før jeg fortsetter å sveipe maaange til høyre? 

Før matchet jeg med en del og pratet med mange. Da er det jo lett for å overse noen.....

 

Og hva med bilder? Hvilke bilder bør jeg ha? Hvor mange? 

Bør jeg ha profiltekst? 

 

Jeg vil kun møte de som er ute etter et forhold. Bør jeg poengtere dette før jeg møter noen? Og hvor lenge skal vi prate før jeg foreslår å treffes?

Anonymous poster hash: 0c187...7fe

 

 

Jeg vil anbefale deg å bare like noen få av gangen, slik at du ikke ender opp med å ha 20 matcher samtidig. Da er det så å si umulig å snakke med alle. Kvalitet over kvantitet! Jeg er også ute etter noe seriøst på tinder, og leser alltid profilene til folk + ser på alle bildene. Dropper alle som bare har snap-navnet sitt i profilteksten, bilder i baris, partybilder osv... 

 

Skriv en god profiltekst, ta gjerne med at du er ute etter noe seriøst. Skriv hva du liker å gjøre eller noe som er typisk deg. Jeg ville også hatt så mange bilder som mulig, både av ansiktet og i helfigur, gjerne i ulike situasjoner. Også lurt å spørre folk om noe annet enn "hva skjer" (det er det KJEDELIGSTE jeg vet, er så lei av det), vis litt mer interesse og spør om andre ting som forteller noe om personen.

 

Jeg har møtt 3 fra tinder. To stykk møtte jeg etter kort tid, burde nok snakket litt mer først for å lære mer om de, han ene hadde jeg lite til felles med. Så snakket jeg masse med en fyr i 2-3 dager før vi møttes, ble skikkelig skuffa fordi jeg hadde fått så høye forventninger... Se det litt an selv, men ikke vent særlig lenge med å møtes hvis du vet at du er interessert, da kan fallhøyden være stor.

Anonymous poster hash: c3225...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...