Gå til innhold

Kom i prat med en på ett kjøpesenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk mannet meg opp til å sende en melding, praten går den...

Syntes det var hyggelig at jeg turte å ta kontakt! :rodmer:

Anonymous poster hash: 3672e...48b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mannet meg opp til å sende en melding, praten går den...

Syntes det var hyggelig at jeg turte å ta kontakt! :rodmer:Anonymous poster hash: 3672e...48b

Så koselig :) masse lykke til TS ;)

Anonymous poster hash: d9c4d...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hun synes det er creepy og det kan være hun liker det. Who the fuck cares?

 

You win some, you loose some. Ta risikoen, mye avhenger av hva du skriver til henne.

 

 

Det er veldig merkelig, og det er et fenomen. Jeg prater med jenter mye på dagtid uansett hvor jeg er og ingen har noen gang fortalt meg at det er "ubehaglig" og prate med fremmede. Et eksempel er treningsenteret, jeg har ingen lange samtaler, men det hender jeg utveksler noen ord mellom set og diverse.

 

Om man gjør det på en måte som er normal og man ikke blir oppfattet som creepy eller rar så oppfatter jeg at omtrent alle jenter liker at man prater med de.

 

Det beviser bare min underliggende teori om at jenter sier og gjør en ting, men liker noe helt annet uten at de selv vet det.

 

Det har jeg jo prøvd å si i lange tider her inne men da blir man ikke særlig populær ...poenget er at de gjør mye som de selv ikke er bevisste på. Spessielt dette med spill og testing de legger opp til .

 

Mens her inne er de kun opptatte av å være politisk korrekte ...til så ekstrem grad at det blir latterlig mange ganger. 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er opp til deg som mann å ta initiativ ...det skjer aldri at en kvinne tar noe initiativ. Sikker på at du kunne satt en pistol til ei norsk kvinne og hun hadde fremdeles ikke tatt initiativ. 

 

Nå er det ingen vits ettersom følelsene hennes har kjølnet fra dem hun hadde i øyeblikket hun snakket med deg. 

 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

 

 

Ja, vi kvinner er ustadige vesener slik. Interessert som bare det i går, og så i dag bare *poff* så har vi helt glemt hvor godt vi likte dere i går. Jadda. 

Anonymous poster hash: f26dc...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Fikk mannet meg opp til å sende en melding, praten går den...

Syntes det var hyggelig at jeg turte å ta kontakt! :rodmer:

Anonymous poster hash: 3672e...48b

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg synes du kan ringe henne på butikken! Det virker ikke så stalkeraktig, for kunder ringer jo også til butikken.  Så kan du spørre om hun vil ta en kaffe en dag.

Anonymous poster hash: eb32c...e85

 

Det liker ikke jeg. Har opplevd det flere ganger. Foretrekker at de spør i virkeligheten eller på facebook. 

Anonymous poster hash: 93212...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, vi kvinner er ustadige vesener slik. Interessert som bare det i går, og så i dag bare *poff* så har vi helt glemt hvor godt vi likte dere i går. Jadda. 

Anonymous poster hash: f26dc...996

 

 

Hvorfor er det slik da at så mange finner på dårlige unnskyldninger i etterkant for at det ikke passer å møtes senere ved anledning ? ...fordi følelsene deres har kjølnet og dere er ikke lengre *der*.

 

 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har jeg jo prøvd å si i lange tider her inne men da blir man ikke særlig populær ...poenget er at de gjør mye som de selv ikke er bevisste på. Spessielt dette med spill og testing de legger opp til .

 

Mens her inne er de kun opptatte av å være politisk korrekte ...til så ekstrem grad at det blir latterlig mange ganger. 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

 

 

Jeg skriver ikke her inne for å bli populær, men akkurat det du nevner er jeg veldig klar over. At det ikke er populært er fordi mange har vanskeligheter for å innrømme det.

 

 

 

 

Ja, vi kvinner er ustadige vesener slik. Interessert som bare det i går, og så i dag bare *poff* så har vi helt glemt hvor godt vi likte dere i går. Jadda. 

Anonymous poster hash: f26dc...996

 

 

Noen ganger er det faktisk sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kom i prat med en ansatt i en butikk i går, sto tilfeldigvis utenfor butikken hennes og ventet på en person jeg skulle møte.

Hun kom ut å lurte på om jeg var klar for å reise hjem fra jobb (trodde sikkert jeg jobbet på senteret av en grunn)

Vi kom i god prat, sto å pratet helt til hun måtte stenge butikken (ca. 40 min) og pratet om livet vårt, jobben våres, hun hadde vært i området hvor jeg bor osv.

Ble mye personlig informasjon under samtalen, med tanke på at vi var vilt fremmede for hverandre.

Måtte tilbake til senteret i dag, da så hun at jeg gikk forbi å sto i butikken å vinket til meg... Hadde det veldig travelt akkurat da, så vinket pent og smilte i forbi farten.

Gikk innom butikken når jeg var ferdig med det jeg skulle, å vi fortsette å prate enda mer helt til jeg absolutt måtte reise videre!

Sa pent ha det bra, å hun syntes det var hyggelig å treffe meg.

Sjenert og tilbakeholden som jeg er så turte jeg ikke spørre om telefonnummer, eller om jeg kunne legge henne til på facebook.

Angrer som en gud, virkelig søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med.

Fikk fornavnet hennes, tok meg nøyaktig 2 sekunder å finne hele navnet hennes med informasjon om ansatte på nettsiden til butikken.

Til info så er det ikke ett sted jeg er ofte, var kun i området noen dager pga. jobb så det er ikke bare å svinge innom å si hei...

Spørsmålet er om det er litt for mye stalker/creepy gjort å sende henne en melding på facebook? :sjenert:

Anonymous poster hash: 3672e...48b

hei! Så bra praten flyter, morsomt å lese!

Skjønte hun at du oppsøkte hun siden du dro dit to ganger? Hvor gamle er dere? Søt kjærlighetshistorie dette hehe :-)

Anonymous poster hash: 75769...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spurte om det samme her inne for et år siden så fikk jeg nei fra alle.
Så jeg gjorde det ikke den gang og angrer fremdeles.
Siden dere hadde en så lang samtale om personlige ting, og hun kjente deg igjen dagen etter når du passerte butikken, så kjenner hun deg lett igjen på facebook også regner jeg med og da syntes jeg ikke at det er stalker å legge hun til :) Bare å skrive "hei hei var så hyggelig samtale så jeg måtte google navnet ditt og butikk kjeden og se hvor flink google er! Hehe håper det er greit for deg? Veldig søt jente du :) " eller lignende, og hvis du vet at det er lenge til du tilfeldigvis er på den butikken igjen, så syns jeg du kan be hun ut på en date i første meldingen.

Hadde hun ikke hilst dagen etter, eller dere hadde snakket om kunde/butikk ting så ville jeg ikke følt meg like sikker, men hun hadde nok ikke giddet å utlevere seg til deg og stå hele 40 min med deg om hun ikke syntes du virka som en ålreit fyr! :)



Anonymous poster hash: 8be9f...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...