Gå til innhold

Kom i prat med en på ett kjøpesenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kom i prat med en ansatt i en butikk i går, sto tilfeldigvis utenfor butikken hennes og ventet på en person jeg skulle møte.

Hun kom ut å lurte på om jeg var klar for å reise hjem fra jobb (trodde sikkert jeg jobbet på senteret av en grunn)

Vi kom i god prat, sto å pratet helt til hun måtte stenge butikken (ca. 40 min) og pratet om livet vårt, jobben våres, hun hadde vært i området hvor jeg bor osv. 

Ble mye personlig informasjon under samtalen, med tanke på at vi var vilt fremmede for hverandre.

 

Måtte tilbake til senteret i dag, da så hun at jeg gikk forbi å sto i butikken å vinket til meg... Hadde det veldig travelt akkurat da, så vinket pent og smilte i forbi farten.

Gikk innom butikken når jeg var ferdig med det jeg skulle, å vi fortsette å prate enda mer helt til jeg absolutt måtte reise videre!

 

Sa pent ha det bra, å hun syntes det var hyggelig å treffe meg.

Sjenert og tilbakeholden som jeg er så turte jeg ikke spørre om telefonnummer, eller om jeg kunne legge henne til på facebook.

Angrer som en gud, virkelig søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. 

 

Fikk fornavnet hennes, tok meg nøyaktig 2 sekunder å finne hele navnet hennes med informasjon om ansatte på nettsiden til butikken.

Til info så er det ikke ett sted jeg er ofte, var kun i området noen dager pga. jobb så det er ikke bare å svinge innom å si hei...

 

Spørsmålet er om det er litt for mye stalker/creepy gjort å sende henne en melding på facebook?  :sjenert:

 



Anonymous poster hash: 3672e...48b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo ta kontakt! Så romantisk :rodmer:



Anonymous poster hash: c2c2c...af0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk og får en del meldinger og venne forespørsel av kunder. Det er greit det. Eneste jeg ikke liker er kunder som finner meg på facebook.Sender ingenting for så å komme i butikken å si -Så fint profilbilde på facebook. Skriv heller en melding der inne. 



Anonymous poster hash: 93212...cff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!

 

Kom i prat med en ansatt i en butikk i går, sto tilfeldigvis utenfor butikken hennes og ventet på en person jeg skulle møte.

Hun kom ut å lurte på om jeg var klar for å reise hjem fra jobb (trodde sikkert jeg jobbet på senteret av en grunn)

Vi kom i god prat, sto å pratet helt til hun måtte stenge butikken (ca. 40 min) og pratet om livet vårt, jobben våres, hun hadde vært i området hvor jeg bor osv. 

Ble mye personlig informasjon under samtalen, med tanke på at vi var vilt fremmede for hverandre.

 

Måtte tilbake til senteret i dag, da så hun at jeg gikk forbi å sto i butikken å vinket til meg... Hadde det veldig travelt akkurat da, så vinket pent og smilte i forbi farten.

Gikk innom butikken når jeg var ferdig med det jeg skulle, å vi fortsette å prate enda mer helt til jeg absolutt måtte reise videre!

 

Sa pent ha det bra, å hun syntes det var hyggelig å treffe meg.

Sjenert og tilbakeholden som jeg er så turte jeg ikke spørre om telefonnummer, eller om jeg kunne legge henne til på facebook.

Angrer som en gud, virkelig søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. 

 

Fikk fornavnet hennes, tok meg nøyaktig 2 sekunder å finne hele navnet hennes med informasjon om ansatte på nettsiden til butikken.

Til info så er det ikke ett sted jeg er ofte, var kun i området noen dager pga. jobb så det er ikke bare å svinge innom å si hei...

 

Spørsmålet er om det er litt for mye stalker/creepy gjort å sende henne en melding på facebook?  :sjenert:

 

Anonymous poster hash: 3672e...48b

 

 

Det er opp til deg som mann å ta initiativ ...det skjer aldri at en kvinne tar noe initiativ. Sikker på at du kunne satt en pistol til ei norsk kvinne og hun hadde fremdeles ikke tatt initiativ. 

 

Nå er det ingen vits ettersom følelsene hennes har kjølnet fra dem hun hadde i øyeblikket hun snakket med deg. 

 

 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN hende hun synes det er creepy, men hvis det ikke er et sted du er ofte, så har du vel ingen ting å tape, selv om hun skulle synes det? Og siden hun sannsynligvis bare synes det er hyggelig, er det vel ikke så mye å tenke på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg jobber i butikk og får en del meldinger og venne forespørsel av kunder. Det er greit det. Eneste jeg ikke liker er kunder som finner meg på facebook.Sender ingenting for så å komme i butikken å si -Så fint profilbilde på facebook. Skriv heller en melding der inne. 

Anonymous poster hash: 93212...cff

 

Det kommer jeg ikke til å gjøre, kjøre i 2 1/2 time for å si at hun har ett pent profilbilde...  :fnise:

 

Anonymous poster hash: 3672e...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er opp til deg som mann å ta initiativ ...det skjer aldri at en kvinne tar noe initiativ. Sikker på at du kunne satt en pistol til ei norsk kvinne og hun hadde fremdeles ikke tatt initiativ. 

 

Nå er det ingen vits ettersom følelsene hennes har kjølnet fra dem hun hadde i øyeblikket hun snakket med deg. 

 

 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

 

 

For noe sprøyt. Bare fordi du ikke har opplevd det betyr det ikke at ingen gjør det. Mange tar initiativ. Inklusiv jenta ts har blitt kjent med.

Anonymous poster hash: 586ab...bce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kommer jeg ikke til å gjøre, kjøre i 2 1/2 time for å si at hun har ett pent profilbilde...  :fnise:

 

Anonymous poster hash: 3672e...48b

 

Haha ja det er kansje i lengste laget;P

Anonymous poster hash: 93212...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

For noe sprøyt. Bare fordi du ikke har opplevd det betyr det ikke at ingen gjør det. Mange tar initiativ. Inklusiv jenta ts har blitt kjent med.

Anonymous poster hash: 586ab...bce

 

 

Nå regner jeg ikke det å spørre om hva klokka er som det samme.

 

Hvilke menn her inne føler at de blir sjekket opp mye i det daglige av jenter ? let me know! :) 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kommer jeg ikke til å gjøre, kjøre i 2 1/2 time for å si at hun har ett pent profilbilde...  :fnise:

 

Anonymous poster hash: 3672e...48b

 

 

Da hadde du vært rekord #needy ..vær grei å ikke finn på det. 

Anonymous poster hash: eaecb...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk, og vanligvis ville jeg sagt ikke grei, men her synes jeg du skal sende melding!

 

Hun virker interessert :)



Anonymous poster hash: 701ad...2b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun hadde blitt positivt overrasket om du sendte melding til henne.

Hun lurer vel kanskje på neste gang hun får se deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det forvirrende at konsensus på Kvinneguiden ser ut til å være at det er 'creepy' å snakke med eller se på mennesker på dagtid, men at det er helt i orden å søke opp noen på Facebook og sende melding til de der i stedet. Mitt syn er nemlig helt motsatt.

 

Facebook kan fungere i denne situasjonen om hun liker deg SVÆRT godt alt nå. I en slik situasjon er det lite du kan gjøre feil. Liker hun deg LITT, men enda ikke er helt overbevist, kan det derimot slå tilbake på deg og du kan fort havne i samme kategori som alle andre kunder som hun alt har i innboksen (du er nok ikke den første). Kanskje synes hun det var rart at du ikke spurte henne ut ansikt-til-ansikt. Samtidig kan det selvsagt også være at hun satt pris på akkurat det. Hvem vet...

 

Uansett, mitt tips er som det var over. Reis tilbake til butikken eller vent til neste gang du er der om du virkelig er interessert. Ha en hyggelig samtale med henne som sist og så avslutter du med noe som:

 

"Du er veldig søt og sjarmerende. Har du lyst å treffes en dag og bli bedre kjent?"

 

Eller...

 

"Jeg kunne gjerne tenke meg å se deg igjen. Har du lyst å møtes for en drink?"

 

Eller...

 

"Det er veldig hyggelig å snakke med deg. Kanskje vi burde fortsette denne samtalen utenfor butikken en dag?"

 

Eller noe annet. Om dette ikke er aktuelt, så har du selvsagt ingenting å tape på en Facebook-melding fremfor å ikke gjøre noe som helst.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hun synes det er creepy og det kan være hun liker det. Who the fuck cares?

 

You win some, you loose some. Ta risikoen, mye avhenger av hva du skriver til henne.

 

Jeg opplever det forvirrende at konsensus på Kvinneguiden ser ut til å være at det er 'creepy' å snakke med eller se på mennesker på dagtid, men at det er helt i orden å søke opp noen på Facebook og sende melding til de der i stedet. Mitt syn er nemlig helt motsatt.

 

Facebook kan fungere i denne situasjonen om hun liker deg SVÆRT godt alt nå. I en slik situasjon er det lite du kan gjøre feil. Liker hun deg LITT, men enda ikke er helt overbevist, kan det derimot slå tilbake på deg og du kan fort havne i samme kategori som alle andre kunder som hun alt har i innboksen (du er nok ikke den første). Kanskje synes hun det var rart at du ikke spurte henne ut ansikt-til-ansikt. Samtidig kan det selvsagt også være at hun satt pris på akkurat det. Hvem vet...

 

Uansett, mitt tips er som det var over. Reis tilbake til butikken eller vent til neste gang du er der om du virkelig er interessert. Ha en hyggelig samtale med henne som sist og så avslutter du med noe som:

 

"Du er veldig søt og sjarmerende. Har du lyst å treffes en dag og bli bedre kjent?"

 

Eller...

 

"Jeg kunne gjerne tenke meg å se deg igjen. Har du lyst å møtes for en drink?"

 

Eller...

 

"Det er veldig hyggelig å snakke med deg. Kanskje vi burde fortsette denne samtalen utenfor butikken en dag?"

 

Eller noe annet. Om dette ikke er aktuelt, så har du selvsagt ingenting å tape på en Facebook-melding fremfor å ikke gjøre noe som helst.

:)

 

Det er veldig merkelig, og det er et fenomen. Jeg prater med jenter mye på dagtid uansett hvor jeg er og ingen har noen gang fortalt meg at det er "ubehaglig" og prate med fremmede. Et eksempel er treningsenteret, jeg har ingen lange samtaler, men det hender jeg utveksler noen ord mellom set og diverse.

 

Om man gjør det på en måte som er normal og man ikke blir oppfattet som creepy eller rar så oppfatter jeg at omtrent alle jenter liker at man prater med de.

 

Det beviser bare min underliggende teori om at jenter sier og gjør en ting, men liker noe helt annet uten at de selv vet det.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan ringe henne på butikken! Det virker ikke så stalkeraktig, for kunder ringer jo også til butikken.  Så kan du spørre om hun vil ta en kaffe en dag.



Anonymous poster hash: eb32c...e85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...