Gå til innhold

Menn som ser på Disney filmer = Turn off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er familiefilmer, ikke barenfilmer...

Anonymous poster hash: 4f2cf...020

 

De ordene er synonymer for min del i alle fall.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å se en disneyfilm med barna innimellom. Men det som virkelig er turn-off for meg er menn som driver å gamer! DET er fjortis-menn, det!

Ikke tiltrekkende. Men hver sin smak :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se en disneyfilm med barna innimellom. Men det som virkelig er turn-off for meg er menn som driver å gamer! DET er fjortis-menn, det!

Ikke tiltrekkende. Men hver sin smak :skratte:

 

Hver sin smak indeed. ;)

Selv synes jeg det er litt romantisk å game sammen, særlig når man er på lag :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak indeed. ;)

Selv synes jeg det er litt romantisk å game sammen, særlig når man er på lag :)

Men så er avataren din Adora Belle Dearheart også da, så det burde vel ikke være noen overraskelse at du har geek-tendenser.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De ordene er synonymer for min del i alle fall.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Da er det du som er rar. En barnefilm har bare/i hovedsak poenger rettet mot barn, en familiefilm retter seg mot alle alderssegmenter!

Anonymous poster hash: 4f2cf...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se en disneyfilm med barna innimellom. Men det som virkelig er turn-off for meg er menn som driver å gamer! DET er fjortis-menn, det!

Ikke tiltrekkende. Men hver sin smak :skratte:

Er det vel ikke :P 

De gjør noe de liker, som gir dem noe positivt, hvorfor er det så feil? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Jeg ser en rød tråd her ja. Mange slike tråder for tiden.

 

Nei,det er ikke barnslig å se på disneyfilmer. Jeg synes det er synd at min samboer ikke vil se flere animerte filmer sammen med meg,og gaming er heller ikke barnslig.

Folk må tørre å slippe løs barnet i seg. Blir fort kjedelig med folk som skal være så "voksne" hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men så er avataren din Adora Belle Dearheart også da, så det burde vel ikke være noen overraskelse at du har geek-tendenser.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

 

:takke:  :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se en disneyfilm med barna innimellom. Men det som virkelig er turn-off for meg er menn som driver å gamer! DET er fjortis-menn, det!

Ikke tiltrekkende. Men hver sin smak :skratte:

La meg gjette, du ser for deg at alle gamere sitter og bader i sin egen svette mens de spiser seg feit på burger, potetgull og sjokolade og etser bort tennene sine med cola?

Anonymous poster hash: fd3fc...29f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

 

Det er jo filmer for barn, eller mannebarn.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Oi så voksen og kjedelig du skulle være da. Jeg er 17 år, men elsker å sitte å se på Disney filmer med familien, inkludert foreldre som også syns det er koselig. Disney er faktisk ikke bare for barn. Skjønner ikke problemet ditt, er det så galt å være litt barnslig innimellom og ha det litt morro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så voksen og kjedelig du skulle være da. Jeg er 17 år, men elsker å sitte å se på Disney filmer med familien, inkludert foreldre som også syns det er koselig. Disney er faktisk ikke bare for barn. Skjønner ikke problemet ditt, er det så galt å være litt barnslig innimellom og ha det litt morro? 

Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg, så jeg tar bare det som voksen å være et kompliment jeg. Om du er søtten så er du jo bare litjbanet enda, da skjønner jeg jo at du liker Disney og andre barnefilmer.

 

Å være barnslig når man er voksen er faktisk ganske frastøtende for de fleste, å ha et snev av barnlighet i seg er derimot noe annet. Men strengt tatt er det bare så mange filmer man kan se i et liv, og da orker jeg ikke kaste bort tiden på animasjonsfilmer påmyntet barn.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney er et stort pluss! Spesielt dersom han orker å se gjennom ca. alle disney klassikerne sammen med meg i juletider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du til å bestemme om animasjonsfilmer er rettet mot barn eller ikke? Har du i det hele tatt tenkt på at voksne mennesker også får glede av å se på disse filmene?

 

Jeg har et sterkt forhold til de kjente og kjære Disney-filmene, det samme har kjæresten min. Vi kan fint se Bambi og Løvenes Konge sammen, samtidig som vi kan se skrekkfilm, action og komedie. 

 

Jeg kan gledelig si at jeg er barnslig til sinns, men også voksen. Jeg dømmer ikke deg fordi du mest sannsynlig må ha et veldig kjedelig syn på ting, så ikke døm de som gjerne liker å se ting gjennom et mer barnslig perspektiv. Det er litt mer fargerikt i mine øyne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike guttevalper vil ingen kvinner ha.

Anonymous poster hash: 1202f...5cb

Kvinne😂😂😂😂😂😂😂

Hvor gammal er du egentlig?

Anonymous poster hash: 71107...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange kvinner som vil ha det, jeg har voksne venninner som får med seg alle nye animasjonsfilmer fra Disney. Disney lever jo litt på nostalgien, og frir også til voksne i filmene sine.

 

Kanskje ikke favorittsjangeren min, men synes jo det er litt kos og feelgood :) Kunne godt delt en pose smågodt og en Disneyfilm med kjæresten en lat bakrusdag.

 

Jeg håper bare ikke Disney ødelegger Star Wars, da boikotter jeg dem for resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så voksen og kjedelig du skulle være da. Jeg er 17 år, men elsker å sitte å se på Disney filmer med familien, inkludert foreldre som også syns det er koselig. Disney er faktisk ikke bare for barn. Skjønner ikke problemet ditt, er det så galt å være litt barnslig innimellom og ha det litt morro? 

 

Altså du er et barn.

Anonymous poster hash: 1202f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

 

Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg, så jeg tar bare det som voksen å være et kompliment jeg. Om du er søtten så er du jo bare litjbanet enda, da skjønner jeg jo at du liker Disney og andre barnefilmer.

 

Å være barnslig når man er voksen er faktisk ganske frastøtende for de fleste, å ha et snev av barnlighet i seg er derimot noe annet. Men strengt tatt er det bare så mange filmer man kan se i et liv, og da orker jeg ikke kaste bort tiden på animasjonsfilmer påmyntet barn.

Anonymous poster hash: 3d19d...dd8

 

Åja så bare fordi du der dobbelt så gammal som meg, så betyr ikke det jeg sier noen ting? Veldig modent av deg. Vet du hva, du får bare leve det kjedelige liv. Kjenner nok av voksne som ser på Disney uten å være flau over det. Den som burde være flau er du som skal være så kjedelig å voksen

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

 

Altså du er et barn.

Anonymous poster hash: 1202f...5cb

 

Jeg er strengt tatt ikke et barn bare fordi jeg er under 18. Barn kjører ikke biler, gjør de vel? Kjenner nok av folk på min alder som ikke tør å se på Disney filmer jeg, men altså, de er også noen av de kjedeligste menneskene jeg har møtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...